Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ei voi oikeastaan sanoa muuta kuin: :D. Tai ei toi kyllä riitä: :D:D:D
Oli sen verran mukava ilta että tällä jaksaa pitkään :)

Sain just tosi hyvät treenit tehtyä. :) Kahvi porisee ja jos tuota alkais Herrasmiesliigaa kattelemaan LG:n uudesta 50" töllöstä. Toivotaan ny et leffa olis etes jokseenki viihdyttävä. Äänet ainaki nii isolle, et sohva pomppii DTS efektien saattelemana ilmaan! :evil:

Sain liput Judas Priestin keikalle ja pääsin huomattavasti lähemmäksi katsomaan kuin viime kerralla.

Better run for cover
I'm your turbo lover
Tell me theres no other
I'm your turbo lover

:rock:

SLAYER : Tuskan pääesiintyjäksi....AH :hyvä:

Pari viikkoa sitten tilaamani John Cena - My Life DVD saapui!:hyper: Kestoa tällä kolmen levyn setillä on yli kahdeksan tuntia, joten eipä tänään mitään ajanvietto-ongelmia tule olemaan.

Tuli lopputili edellisestä duunipaikasta ja lomarahat päälle...Samassa postissa saapui myös intin lykkäyspaperit, vittu kun onnais siinäkin.

En enää alokas:rock:

Tuli myös tieto että aukkiin oon menossa. Tällä hetkellä tuntuu vitun siistiltä et menen aukkiin, mut voi olla et myöhemmin mieli muuttuu. mut mut tj 322 nyt kuitenkin :D

Mut varas äsken vanhojentanssipariks tyttö johon ollu ala-asteelt kuses :D Tosin hellittäny mut nyt tuli uus kipinä :DD

Olen laihtunut sen verran, että kaapissa noin vuoden odottaneet parit farkut mahtuvat taas päälle:) parasta on se, etten ole mitenkään tietoisesti edes laihduttanut.:rock:

Viikon loma, pääsee vähäks aikaa taas eroon kouluisesta arjesta. Ainiin ja sain opinnäytetyön valmiiksi ja palautettua, on sekin taakka nyt sitten ohi.

Tänään on hyvä päivä :) Päivällä pääsin tekemään jotain sellaista josta olen tähän asti vain haaveillut, sen jälkeen vietin laatuaikaa kiekkokatsomossa ja tulossa vielä mielenkiintoinen tv-ohjelma.

Back
Ylös Bottom