Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mä löysin tänään, tosin ei ole esine... Maanantaina sitten...:)

Vittu nytten menee lujaa! Elämä on ihanaa tällä hetkellä.

Jesjesjes! Kauhean uudelleenasennusrumban ja verisen taiston jälkeen sain kuin sainkin wlan-yhteyden toimimaan Ubuntussani WPA-salauksen kera! Enää ei tarvitse kompastella olohuoneen oviaukon edestä kulkevaan RJ45-johtoon (joka siis roikkui noin puolen metrin korkeudella lattiatasosta)! :dance:

Meille tuli vauva tänään! :haart: Mahdottoman suloinen kapistus.

Liitteet

• mini-kitty 005.webp
    mini-kitty 005.webp
    21,1 KB · Katsottu: 214
  • mini-kitty 001.webp
    mini-kitty 001.webp
    47,5 KB · Katsottu: 219
Meille tuli vauva tänään! :haart: Mahdottoman suloinen kapistus.

Huh että osaa olla söpö, tommosen karvapallon oon aatellu hankkia jo pitkän aikaa. Kissat on vaan nii söpöjä :)

Alkaa taas pikkuhiljaa noi sarjapainot nousta:)

Kangasalan kihlakunnan poliisipäällikkö tilittää poliisin valitsemista tutkauspaikoista. Voi viineri että tätä on naurettu, huh huh. :hyper:http://dst.samizdat.info/2008/01/29/2845/

"Liikkuvan poliisin partio oli Moision mukaan virittänyt tutkansa paikkaan, jossa ei ole mitään syytä valvoa nopeuksia."

"Moisio sanoo tietävänsä mistä puhuu, koska on tehnyt kenttätöitä liikenteen valvonnassa 41 vuotta kestäneen virkauransa alussa. Liikkuvaa poliisia Moisio kehottaa kohdistamaan nopeusvalvontansa todellisiin kaahareihin ja ohittelijoihin.

– Joka helkkarin viikonloppu minutkin ohittaa 2-3 autoa, jotka menevät kuin pullopersesiat, hän sanoo."

"– Sanoin vaimolleni, että nyt luultavasti meidän Lapin reissu peruutetaan. Minä en ainakaan aja, kun siellä on niitä kottaraispönttöjä joka paikassa, Moisio viittaa automaattiseen kameravalvontaan." :dance:

"Moision mukaan tieto hänen tuoreimmasta ylinopeudestaan kulki lähes valon nopeudella.

– Miten tällainen organisaatio kuin poliisi voi vuotaa niin nopeasti. Kun tekoni tapahtui puoli kymmeneltä, niin ennen puolta päivää tästä asiasta soitettiin esimiehelleni kokouspaikalle. Täytyy sanoa, että poliisiorganisaatio vuotaa ja pahasti. Aivan käsittämätöntä, Moisio toteaa."

Lisää tällaista puhetta poliisien suusta! :thumbs:

Treeni kulkee paremmin kuin koskaan!
Kannatti kääntää alkomaholin kulutus minimiin!!

edit. oho sadas viesti

Viimeksi muokattu:
Löin kaverin kanssa rahasta vetoa siitä, pystynkö tekemään 20 penkkipunnerrustoistoa sen penkkiykkösmaksimilla. Kaveri nosti 70 kiloa, joten 20 toistoa ei ottanut liian koville, ja olin treenin jälkeen astetta rikkaampi.

Löin kaverin kanssa rahasta vetoa siitä, pystynkö tekemään 20 penkkipunnerrustoistoa sen penkkiykkösmaksimilla. Kaveri nosti 70 kiloa, joten 20 toistoa ei ottanut liian koville, ja olin treenin jälkeen astetta rikkaampi.
Vitsit, munhan pitää ruveta haastaan mun kavereita tohon. Rahan tuloa ei voi estää, kun muistaa haastaa vaan tyttöjä tai koulu-ikäisiä :D

Back
Ylös Bottom