Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
WHEE!!! Sain pitkästä aikaa latsit kipeeks selkätreenissä! :hyper:. En ole varmaan "kolmeen vuoteen" saanut niitä kipeeks, muun selän kyllä kovinkin. Eläköön t-kulmasoutu :rock:! Omaan taas huippumotivaation ja painan eteenpäin kuin höyryveturi! Iso kiitos myös treenikamulleni, Lilithille! Ilman hyvää treenipiiskuria en varmaan yltäisi kerta toisensa perään parempiin suorituksiin, kiitos!

Ja jatketaan samaa rataa :whip:, ellei peräti vähän kovemmin ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joulu tuli tänä vuonna hieman oletettua aikaisemmin. Kävin lokakuussa Studia-messuilla ja sain tänään tietää voittaneeni Nordean arvonnassa 500e. Ei ehkä jonkun mielestä suuri summa, mutta mulle sitäkin suurempi :)

hokasin just mitä vanhemmat on ajatellut kun mun nimen keksi..
mika kristian----) mike christian :rock:

jahas nokosille.. :zzzz:

Loma lähestyy :hyper: Ei paljoa enää harmita että jäi kesälomat väliin.
Mikäs sen mukavampaa kun viettää loma poissa täältä kylmyydestä ja kiireestä.

Se on menoa nyt, suuntaan parin tunnin päästä suomesta kaus pois lomalle ja ilmeisesti vasta alkuvuonna takaisin suomeen.
Tuntuu harvinaisen hyvältä kun tietää ettei tarvitse stressata/murehtia vähään aikaan, herätä töihin aikaisin, vastata puhelimeen, skrapata autoa, jne.
Ei muuta kun hyvät joulunodotukset, aatot ja uudetvuodet muille pakkislaisille :hyper:

Housuja menny 5 kpl pieniks ja paitoja varmaan saman verran. Paino nousee ja lihakset kasvaa. Ei vaan oo oikeen rahaa ostaa uusia vaatteita.

Sain hommattua viikon aikana vihdoin ihan hyvät lattiakajarit, kunnon vahvarin ja kaiken lisäksi vielä toimivan projektorin duunin kautta.

Kaikki edellä mainitut ovat iloisia asioita joiden hommaamista olen odottanut kauan. Kuitenkaan ei tunnu nyt niin hyvältä kuin pitäisi... ennen kuin naisasiat selviävät huomenna suuntaan tai toiseen. :(

Täytyy muistaa juhlia näitä asioita sitten myöhemmin. :thumbs:

Selvisin vihdoin pois kännikuskin pestistä :kippis1: Nyt nukkumaan ja puhelin pois päältä...

Sauna

Sauna lämpenemään, tunnin reipas kävelyretki pikkupakkasessa ja sitten heti suoraan valmiisiin löylyihin. Mahtavaa! :thumbs:

Olen nousuhumalassa ja se on iloinen asia...huomenna varmaan sitten kirjoittelen palstoille: "Ikäviä asioita" ja "Minua kaduttaa.." :D :rock:

Tiger Girl sanoi:
:offtopic: Fabien: Ihan pakko kysyä, kun kerroit löytäneesi oman elämäsi tarkoituksen, niin mikä se on?

Katsos, Tiger Girl. Tuossa jo odotinkin sinua, tarjosin sulle haastetta tuossa taannoin, tekstisi omasta ihmissuhde-tilanteestasi kosketti läpi ruudun, sydämeen asti. Muistatko kyseisen tekstisi??

Oman elämäni tarkoitus on elää sielukasta elämää, joka pitää sisällään rakkautta, onnistumisia sekä jatkuvaa henkistä kasvua. Ei ole sellaista päivää, jolloin uuden oppiminen on kiellettyä.

Onko niin, että tässä iloisten asioiden viestiketjussa tehdään eräänlaista pakkotoisto-historiaa, kahden sielukkaan ihmisen kohdatessa toisensa, Tiger Girl?

:love:

Nyt menee rankasti :offtopic:

Kosketti? Mun epäonnistunut ihmissuhdehistoria..Hmmm..enpä ole sillä ihmissuhde-threadilla sen jälkeen vieraillut kun ei ole ollut lisättävää, täytyy varmaan käydä tsekkaa uudestaan se keskustelu ja sun haaste.

:lol2: Jaa no siitä sielukkaasta tiedä...tai no se ei enää kuulu mun käyttööni, jos tahdot tietää kuka sen omistaa niin poikkea tuolla maailmankatsomusthreadilla ;)

Tiger Girl sanoi:
Jaa no siitä sielukkaasta tiedä...tai no se ei enää kuulu mun käyttööni, jos tahdot tietää kuka sen omistaa niin poikkea tuolla maailmankatsomusthreadilla ;)

Hmm.Poikkesin, luin, pysähdyin, elän vieläkin. Paras sana tähän tilanteeseen on mielekiintoinen. Itsekin vanhana pyhä- ja rippikoulun uranuurtajana ja ristiä kaulassani kantavana sanansaattajana tiedän mistä puhut, kirjoittaessasi tuota "uskontunnustustasi". Mielenkiintoni haastettani kohtaan kasvaa entisestään.

Minua ei koskettanut niinkään epäonnistunut ihmisuhdehistoriasi, vaan kyseisen tekstin läpi paistanut nunnauunimainen pehmeä lämpö, jota ei jokainen ihminen sisällään kanna. Myös kuvailemasi ja tavoittelemasi ihmissuhde-ihanne sai ajatukseni Pakkotoisto-historian tekemisestä heräämään.

Haluan ottaa sinusta selvää, Tiger Girl.

Yeah! Mitä minä Tulosruutua katsellessa kuulinkaan. Ikosen Sasha jutteli, että SINKKUELÄMÄÄ LOPPUU!! Voi Yippikiaiee mikä ilouutinen!! Ei tarvi enää vahingossakaan sitä paskaa vilkaista. Ja mikä parasta, Frenditkin kuulema loppuu.

Ne kaksi on kyllä mielestäni paskimmat ohjelmat mitä maa voi päällään kantaa. MTV:lle vois antaa vuoden kulttuuritekopalkinnon kun lopettivat tämän sonnan syöttämisen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom