Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin opintoneuvonnassa, tilanne alkaa näyttää ihan hyvältä. Kohta kyllä vituttaa kun pitäisi alkaa miettiä, mistä gradun vääntäisi, mutta voi kai sitä tovin nauttia tästäkin.

Minut valittiin tutkintoon johtavaan oppisopimuskoulutukseen, jipiii!!! :hyper:
Kiitos pomo kun sinäkin näet potentiaalini ja suosittelit minua valituksitulemiseen. Ensi vuonna on myynnin ammattitutkinto kourassa ja duunissa olen päässyt taas askeleen eteenpäin:kippis1:

Eilen tuli käytyä Lordin keikalla.Elämä muutenkin ihan mallillaan,vaikka pikku flunssa vaivaa.Treenit kulkee ja töitä riitää.Just pistin lapset nukkumaan ja rupean leffaa kattoo.Aamulla pirteänä lenkille samalla ku emäntä nukkuu krapulassa:kippis1:
Ai niin.Ja reilun kuukauden päästä kahdeksi viikkoa canarialle:)
Pitää täs nyt kovasti yrittää treenata ja lenkkeillä ennen reissua,ni kelpaa sitten syödä,juoda ja öllötellä auringon alla.

Iloinen asia oli että sain otettua itestäni kiinni ja mentyä kyykkäämään ekaa kertaa "tosissaa."
Eka 15 kertaa tangolla ja sitten 65kiloo tankoo ja 5-6 toiston syväkyykkyjä muutama sarja. Olen siis ihan noob kyykyssä siks noin paskaa. Tästäkin vois ottaa tavotteen markan paremmalle puolelle kesää mennes.

On vieläkin hyvä mieli perjantaista. Ajelin autolla keski-suomeen päin ja Asikkalan kohdalla loppui bensa kesken matkan ja jäin tien varteen. Kovat pakkaset olivat jähmettäneet bensamittarin ja ikiliikkuja oli valmis. Toki osittain omaa tyhmyyttä kun kuvittelin että yli 100 mailia ajaa 9:llä litralla.
Siinä sitten kireässä päälle kahdenkymmenen pakkasessa olin vähissä vaatteissa aika keskellä en mitään. Kännykästä akku tietenkin finaalissa ja autossa oli toki yksi sen tarpeellisimmista tavaroista heti tyhjän vararenkaan jälkeen, eli tyhjä varakanisteri.
Auto oli siinä hiljaisen tien varressa parkissa ja lähdin kävellen etsimään lähintä huoltoasemaa, minkä sijainnista ei ollut mitään havaintoa. Vastaan tuli sattumalta peräti 4 poliisiautoa letkassa mutta yksikään ei vaivautunut pysähtymään minun kohdalleni vaikka auto oli todellakin väärin pysäköity tien varteen. Kiitos vaan sheriffit.
No jatkoin eteenpäin ja joku vanhempi nainen tuli vastaan koiransa kanssa. Kysyin missä on lähin huoltoasema kun menovesi pääsi loppumaan. Nainen kertoi missä on lähin huoltsikka ja tarjoutui sitten viemään minut autolla hakemaan bensiiniä. Huoltsikalle olisikin sitten ollutkin mukavan pitkä kävelymatka. Kiittelin kovasti sekä monta kertaa naista avusta ja toivotin hyvät viikonloput. Nainenkin sanoi että tuli hyvä mieli kun pystyi auttamaan.
Vastaava ei todennäköisesti onnistuisi pääkaupunkiseudulla vaikka liikennettä on montakymmentä kertaa enemmnän. Vieläkin lämmittää mieltä että noin ystävällisiä ihmisiä löytyy jotka auttavat ihmistä hädässä :)

CoC gripperi tuli postiin, eiku hakeen <3

En tiiä ilosta mutta tiputtii melkee sohvalt Buusterii katelles kun munas ittesä :D

Meni 6x80kg ja 4x80kg penkis kun korotin sarjapainoi :D
Ei tullu kakkossarjal täyttä kutost.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom