Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin ostamassa Gaspin takin ja se on ihan huippumagee!!(myyjäkin oli viel tooosi hyvännäköinen:kuola: )
Sitten huoltsikalla käydessä, kun maksoin ostokset ja sain kuitin ja annoin sen sitten takaisin pois heitettäväksi, niin myyjä sanoi laittavansa sen tyynynsä alle..:love: (myyjä sielläkin hyvännäköinen:rolleyes: )
Hyvää mieltä tälle päivälle...:)

Hyvä ystäväni sai muutama päivä sitten pojan, toinen hyvä ystävä sai viime yönä tytön.:) :haart: Kohta pääsee katsomaan pieniä tuhisevia sinappikoneita...:D

Musta tulee oululainen!!!!!!!!!!!!!!! :rock:

Tossa ei voi olla mitään hyvää.. Oulussa ei oo kuin Kärpät ja nekin on ihan syvältä!!:D

Kiitos kaikille! Ja eikun asunnon etsimiseen!

Joop, opiskelupaikka tuli niin, että tupsahti! Kohta pääsee salillekin ilman, että pitää lähteä (lähes tulkoon) toiseen pitäjään :D. Jeeeeee! :rock:

Työasioihin liittyen tunnelinpäässä vähän valoa... kun nyt sitten pääsis sinne tunnelinpäähän asti toteamaan sen valon. :rolleyes:

Mullakin valoa tunnelin päässä, opiskelujutuissa tosin. HOPS:ia jouduin taas hieman rukkaamaan, mutta nyt alkaa taas näyttää siltä, että eiköhän tässä ihan aikataulussa valmistuta :hyper: Harjoittelu, opinnäytetyö ja pari rupuista kurssia jäljellä. :hyper: En malta odottaa, että valmistun!! Keskittymiskyvyn kanssa on ihan järjettömiä ongelmia, kun ajattelen vaan, että ei enää paljoa jäljellä, tuntuu että menee hutiloinniksi nämä loppujutskat, mutta eihän siinä niin voi antaa käydä, pitää oma taso pitää. Tammikuussa sitten harjoitteluun. Kivaa päästä tekemään jotain Oikeaa eikä vaan koulussa nyhräämistä. JEE!!!!1!

Oi että, vaikka tää työnteko onkin välillä niiiin hanurista, niin on mulla kyllä maailman parhaat ja hauskimmat työkaverit, joka päivä saa vedet silmissä nauraa! :D

Minulla on infernaalinen krapula. Lompakkoni on tyhjä. Minun jääkaappini on myös tyhjä ja minulla on nälkä. En myöskään herännyt aamulla ihanan naisen vierestä, mutta ei se mitään. Näin eilen Iron Maidenin liveä. Olen onnellinen.

Mun silmät ei kuivu enää läheskään niin pahasti kuin viime viikolla, se tuntuu tosi hyvältä.

Viikonloppuna näen tärkeän ihmisen, jota en oo nähny vähään aikaan :haart:

Niin ja lähestyvä pikkujoulukausi ilahduttaa myös, kyllä tässä jo nollaamista kaipaakin.

Mulla oli tänään kaksi naapurin muksua hoidossa (mikä oli jo sinällään pirun piristävää:)). 4-vuotiaalla tytöllä oli päällään uusi paita, missä oli enkelin ja pirun kuva. Se oli tosi innoissaan siitä paidasta ja vähän väliä kerto mulle, että hänen paidassaan on hieno enkelin ja pillun kuva. :hyper: Ärrä ei vielä oikein tytön suusta taivu ja jostain syystä siihen ärrän tilalle tulee aina kaksi ällää. :D
Ei välttämättä ole kovinkaan huvittava asia, mut jostain syystä mulle tuli tuosta hyvä ja parempi mieli. :)

Lisäksi hyvä mieli tuli myös siitä, kun kuulin äsken, että yhdet naapurit saa häädön. :rock: On sitä tuomioo jo pari kuukautta odotettukin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom