Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
mua sano tyttö söpöksi. vaikka tietenkin tiedän että ei se oikeasti sitä tarkoittanut, ja ei se oikeasti musta tykkää kyllä silti olen leijunut nyt kaksi päivää ihan toisissa sfääreissä:) as if sillä mitään merkitystä on. mutta olen tosi onnellisella tuulella pikkuasiasta:) vaikka se oli ihan varmast läppä. ni silti mä oon ihan high:)
niin ja edittinä: mä olen siitä tytöstä itse tykännyt ihan siitä saakka ku sen ekaa kertaa näin. musta aivan ihana nainen ja mun mielest se vasta söpö on! kyllä on hyvä fiilis:) kiitos hänelle viikon pelastamisesta:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Applen asiakaspalvelu. iPod hajosi, viikon sisällä UPS kävi hakemassa laitteen ja toi kokonaan uuden iPodin tilalle. Ei valittamista.

Muutaman ikuisuuden kestänyt tuska sai tänään päätöksen. Hammas on nyt paikattu :)

meillä on kyllä hauska enkun opettaja:D

tänään sanoi suurin osa tämän koulun oppilaista on täysiä kusipäitä.:D

ja meidät pitäisi laittaa aina viikonlopuksi laitokseen:D

uhkasi kuristaa mut, en muista edes mitä tein:D

niin ja uhkasi myös kuristaa jonkun villen.. ville nimiset, varokaa:D

(nainen)

(nainen)

Tulee mieleen Käpylän Ylä-asteen legendaarinen R.H.

Oli muuten aika pelottava täti. Ainut jolle en ikinä uskaltanu päätä aukoa, vaikka en ylä-asteella paljoa muuta tehnyt.

(nainen)

Veikkaan, että opettajanne on täysin oikeassa, te olette kusipäitä. Rauhottukaa mukulat, se on opettajillennekin vain työ. Haluaisitko itse, että töissä pikku killiäiset vittuilisivat koko ajan?

Oi joi, uutta duunia pukkaa. Palkka nousee entisestä tonnin/kk :rock: . Homma on enää lafkan hallituksen vahvistusta vaille. Toivottavasti kukaan siellä ei vihaa mua tai pääsen vituttaa osiolle itkemään. Oisko VIHDOINKIN meikäläisen vuoro?

EEEEEliiiiiiintaaaaasooooooo!!!!!:hyper:

Lisäsin kyykyssä painoja kolmannen kerran peräkkäin. Lisäykset olivat pieniä ja painot ovat vielä mitättömät:nolo: , mutta suunta on selkeästi nouseva.:D

Penkkipunnerruskin meni hyvin. Tein lämmittelysarjan tyhjällä tangolla, pari kevyempää vitosta ja sitten 2x5 kunnon pysäytyksillä painolla, jonka noususta en etukäteen ollut varma. :)

Kulmasoudussa lisäsin painoa, vipunostoissa sivulle ja pohjeliikkeessä lisäsin yhden toiston.:)

Mukava treeni kaiken kaikkiaan.:)

Veikkaan, että opettajanne on täysin oikeassa, te olette kusipäitä. Rauhottukaa mukulat, se on opettajillennekin vain työ. Haluaisitko itse, että töissä pikku killiäiset vittuilisivat koko ajan?

ei kyse ollut vittuilusta, vaan sielä oli tapahtunut jotain pientä ilkivaltaa..:(

Sitäpaitsi opettajan on turha syyttää ketään muuta kuin itseään. Jossei kestä valitsemaan ammattiaan niin onkohan sitä ihan oikealla alalla.

Njaa, mitäs tässä.. Ihan mukavasti menee, vaikka paikat onkin taas p*skana. Eipä haittaa, kun on jonkinlainen iisi-piisi-kausi tän urheilun kanssa. Niin ja poika täytti tänään ½ vuotta :)

Sitäpaitsi opettajan on turha syyttää ketään muuta kuin itseään. Jossei kestä valitsemaan ammattiaan niin onkohan sitä ihan oikealla alalla.

Joo. Poliiseja kannattaa mennä ampumaan ja siivoojien kengille paskantamaan, kuoleminen ja likaantuminenhan ovat näiden ammattien varjopuolia, jotka ovat olleet jo hyvin tiedossa uravalintaa tehdessä. Vitun apina.

Joo. Poliiseja kannattaa mennä ampumaan ja siivoojien kengille paskantamaan, kuoleminen ja likaantuminenhan ovat näiden ammattien varjopuolia, jotka ovat olleet jo hyvin tiedossa uravalintaa tehdessä. Vitun apina.

Taidat olla opettaja ku tollasen herneen otit. Noi sun esimerkit on vähän kaukaa haettuja, niinku varmaan itekki tajuat. Opettaja tietää ammattiaan valitessa, että saa kuulla vittuilua joka päivä, sama juttu poliisilla. Pitää kestää se tai vaihtaa alaa.

Taidat olla opettaja ku tollasen herneen otit. Noi sun esimerkit on vähän kaukaa haettuja, niinku varmaan itekki tajuat. Opettaja tietää ammattiaan valitessa, että saa kuulla vittuilua joka päivä, sama juttu poliisilla. Pitää kestää se tai vaihtaa alaa.

Njää. Näillä sosiaalisilla taidoilla ei opettajanhommista ilman jotain tapposyytettä selviä. Paska asenne mielestäni, että pitää olla urpo pelkästään sen takia, että jonkun on "pakko kuunnella". Opettajan työn kuuluisi on opettaa, ei kuunnella paskahousujen päänaukomista. Vaikka kaikki tietävät, kumpi on lähempänä totuutta, en käsitä miksi koulussa pitäisi saada "käyttäytyä" ihan miten huvittaa. Hus siat mettään.

Demokraatit voittivat jenkeissä vaalit. Uskoni sen maan kansalaisiin palautui hieman. Ehkä kongressi alkaisi vihdoin tekemään sitä mikä sille kuuluu, eli valvomaan mitä sen maan hallinto oikein puuhailee.

Asia joka on ahdistanut kovasti viimeiset pari viikkoa on nyt historiaa. Tommosen kunnon ahdistusmietiskelyerakko rupeaman jälkeen arvostaa taas näitä elämän pieniä asioita paljon enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom