Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Ylihuomenna lähtee lento lämpimään maahan ja tänään varasin toiset lentoliput kevääksi. Hemmetti vaan kun työaika haittaa vapaa-aikaa :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilasin inttervepistä t-paidan. Se tuli parissa päivässä perille ja on aivan täydellinen! Ehkä hienoin, tai ainakin mua kuvaavin, t-paita, minkä oon ikinä omistanu :D

Oli eilen niin raastava ilta, että onneksi nettikään ei toiminut. Siis kaikki, aivan kaikki meni pieleen. Mä muistan viime vuodelta, kun olin jumissa kaatuneen puun alla pitkän aikaa, niin se äärimmäinen vitutus ja fyysinen ponnistelu aivan äärimmilleen laukaisi kivasti. Nyt on sellainen samanlainen lauennut olo. :haart:

Jahas. Ja näin kävi sitten toistamiseen.

Joskus pari vuotta sitten tilasin DVD leffoja Amazonilta ja paketin mukana tuli kallis, 9 DVD:n Stanley Kubrick kokoelma ihan ilmaiseksi. Kysyin, että mites tehdään, ja vastaus oli, että pidä hyvänäsi.

Tänään saapui Amazon.co.uk:ltä tilaamani Battlestar Galactican kaudet 1 ja 2 ja mukana oli taas ilmainen ylläri: kuuden levyn Band of Brothers kokoelma. Jälleen kerran vastaus oli, että pidä hyvänäsi.

:hyper:

Tässä sitä nyt nautitaan tuosta loistosarjasta...

Elämässä tapahtuu nyt kummia ja jänniä asioita. Vitsi, että niistä tulee hyvä mieli, vaikka välillä sit tulee itkuakin väännettyä.. Mut silti.. Elämä on laiffii! :haart:

ps. ihan pipariksihan nää hommat kuitenkin jossain vaiheessa romahtaa, mut yritän nauttia tästä elämästä vielä kun voin!

Tänään on ensimmäinen perjantai-ilta pitkiin aikoihin kun olen vapaalla, ei töitä, ei asioiden hoitamista ja päätin siirtää raporttien ja esseiden tekemiset päivällä eteenpäin.

Illalla kauppaan ja vähän rentoutumaan lasilliselle avon ja kavereiden kera. :)

Ainiin, ja kone tuli huollosta takaisin kotiin!

Hahaa! Oon tänäänkin siistein ja ihmeellisin ukko päällä maan! Tuon oivalluksen lisäksi mulla oli tänään tappohyvä salireissu ja liuta hyviä uutimia!

Vetäsin viime viikonloppuna kunnon kalorit päälle. Mm 400g suklaata, kolme pizzaa, parrotsin jogurttilajitelman (200g), sukulakuja, siideriä, pullon punkkua. Vähän turvotti. Nyt oon tän viikon ollut stressissä, syönyt kurinalaisesti yms. Äsken oli iltapaino 90.4kg. Eli mitä varmimmin olen tavoitteessa huomenaamulla. :rock: Kolme vuotta ja nyt se on ainakin loppusuoralla. Omituinen olo.

Mulla on nälkä ja ruoka on valmista:D

jep tää viikonloppu menee mässäilyn parissa
ja huomenna pitäis mennä muutamalle:kippis1:
kyllä nyt elämä hymyilee

Ah, pikkuhiljaa helvetillinen päänsärky hellittää. Aamusta asti tuntunut pääkopassa pienoista jyskytystä, mutta se hellitti tuolla 12.00 kieppeillä. Sitten tulikin heti uusi kyykkyenkka ja ankaran bodarin maine.:) Alkoi tuolla kolmen tienoilla ikävästi nyppimään, ja jouduin jättämään treenit part 2 kesken(aika ei riittänyt koulun liksalla tekemään koko treeniä). Mutta nyt ihanan harmoninen tunne kropassa..

Musta tulee KTM!

150 ov: kaikki opinnot suoritettu kypsäriä myöten. Gradu meni tänään kansiin ja ohjaaja-proffa ja toinen tarkastaja ehdottavat siitä arvosanaksi 4! Nyt vain odotellaan todistuksen saamista ja tutkinto on sitten virallista. Tämän jälkeen saan duunista palkankorotuksen, hiphei ja rommia pullo :)

Rankkaa on ollut työn ohella vääntää sumussa gradua, mutta nyt jää aikaa harrastuksille ja sosiaalisille suhteillekin, jes!

Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja äsken heitetty 1,5 tunnin lenkki kulki kuin siivillä.
:5: tälle lauantaille.

JEEEEE:hyper: , niin mahtavat treenit ollut eilen ja tänään Jonnan kanssa, että HUHHUH:thumbs: !
Kaiken tän kruunaa, kun lähetään kohta jamma jamma:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom