Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämän illan iloisin asia, ainakin näin väsyneenä, kun luin tuon Marikon ja Ugan keskustelun! :lol2:

LOMA ALKO!! jee ei enää kouluun vähään aikaan. kaikki on aivan loistavasti! kokeet meni paremmin ku luulin, koulu loppu, ens viikol töihin. muutenkin kesästä taitaa tulla tosi mukava ja varsinkin kun mun oma :haart: on niiiin ihana..... :D

Firman kaunein nainen alko jutteleen mun kanssa vähän aikaa sitten. :thumbs:
Nyt sitten heitetään läppää aina, kun on mahdollisuus :thumbs: :thumbs:

Pystyin pitämään pääni ja en mennyt ryyppäämään tänä iltana vaikka kaverit painostivat kuinka. Ja sitte äskön kävin tekemäs todella rankat jalkatreenit. :urjo:

Tänään tuli veroehdotus: palautuksia 366,06 euroa :) :) :) Ja aamutreenitkin ovat lähteneet sujumaan suorastaan yli odotusten! :whip:

Alkaa olemaan matkakuumetta, heinäkuun alussa Australiaan töihin ainakin kahdeksi vuodeksi, onhan tätä odotettu jo 1/2 vuotta :whip:
Ja jos hyvin käy niin ehkä loppuelämäksi sinne jään :)

Kesälaitumille

Ope lähti nyt kesälaitumille! :hyper: :lol2:
"Järjestelmä tarpeeksi on mua lypsänyt. Luulen, että aika alkaa olla kypsä nyt. Tulkaa, viekää sitten vaikka tuhkat pesästä, mut minä nautin kesästä: Käyn ahon laitaa minä ilman paitaa, ei estä kukaan, kun matkaa teen. Vain suvituulen minä kutsun kuulen, se ottaa mukaan mun uudelleen."

I just :haart: summer. Och nu är den här, så ta för dig, solen skiner idag.

Hauskaa ja aurinkoista kesää kaikille pakkislaisille! :kippis1:

Onnistuin eilen ekan kerran elämässäni tekemään onnistuneen ja erittäin hyvänmakuisen (tosin hieman turhan vaalean) mokkapalatortun!! Yleensä on tullut kova pohjainen... Tosi terveellistä se varmaan on, 4dl meni sokeria, 250 g margariinia, 2,5 dl tomusokeria ja 5 kappaletta kananmunia, muista aineksista puhumattakaan. :whip: Mutta mutta. Harvoin tollasta herkkua saa :D

Ah! Laitoin tänään polkupyörän keulan pieniksi osiksi. Sitten kasasin sen. Nyt se toimii niinkuin pitääkin.

Asettamani tulokset "dietillä" saavutin ja kuitenkaan rautamäärissä en hävinnyt yhtään. Tässä on takana 5 kovaa viikkoa ja huomenna pääsen rentoutumaan :kippis1: Kolme päivää Kunnon lomaa ja sitten aloitetaan uusi kausi ja uudet tavoitteet.

Elämä. :rock: .

4 viikon kesis alkaa tänään
sama tauko myös pakkikselta

hyvää kesää kaikille!
:rock:

Tunti takaperin soitettiin ja kerrottiin, että olen saanut työpaikan, jota hainkin ja joka oli meikäläiselle vain kaukainen haave. Eipä voisi viikonloppu paremmin alkaa:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom