Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Uusi duuni, uusi ovi. Pääsee lähiöräkälöistä keskustaan, missä escudot liikkuu ja ei tarvii katella turvokkeita ja urovokkeita joka pirun viikonloppu.
Hyvää viikonloppua kaikille
:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
pata voitti TAAAAAAS 3-1!!! se on nyt 2-muna, alkaa finaali jo haisemaan, liki on mut ei ihan vielä, jos finaaliin menee niin kävi miten kävi on se uskomatonta, taas joutuu ottaa hiuka keskustaa voiton kunniaksi!!

e: tänään on ollut muutenki loistopäivä, elämä hymyilee hommiakin tuli saatua tänäpä!!!!!

Oon nyt kolmatta päivää treenannut. Olo on kotoinen ja kepillä hakattu, mutta ainakin on taas vähän elävien kirjoissa kun edes yksi varma asia elämässä on takaisin. Kaikki muu tulee ja menee.

Olen ihan käsi salibandyssä, mutta tänään tykitin 3 maalia, pojat oli ihmeissään, pienestä se on ilo revittävä:D

...aamulla 1/2 tunnin juoksulenkki koiran kanssa, 1 tunti salilla ja sen jälkeen suoraan pelaamaan 1 tunti, josko riittäisi urheilu tälle päivälle...

Edit: Kärppien eilinen herääminen pelaamaan, jees!

Jotenki on vaan nyt hyvä olo. Menin nukkumaan aikaisin. Heräsin ajoissa ja tyytyväisenä. Takana on raastavan kiireinen viikko ja edessä kisat (jee!!), lisää kiirettä ja stressaava painonveto ja tunnin päästä ruotsiksi puhumista luokan edessä, mutta juuri nyt ja tällä hetkellä mä vain hymyilen. Hämmentävää.

Onneks minun miehelläni on suht isot hauislihakset ja muutkin. Siis että ne on! Mittasin koulussa yhdeltä jätkältä verenpainetta ja ajatelkaa sillä ei ollut hauislihasta tai siis tais olla läskiä siinä. Hyi hitto, en ole pinnallinen, mutta terve lihaksisuus on vain hyvinvoinnin merkki ja jos ei ole taipuvainen saamaan isoja lihaksia tai helposti massaa olis ees muuten kiintee. On mullakin laihoja miespuolisia tuttuja joilla kuitenkin lihakset (olka, ojentaja ja haukka.. enempää en tiedä...)erottuu...

Sitten kun joka paikassa täälläkin näkee akkoja joilta läskiselkä näkyy paidan alta, hyi hitto minkänäköistä! En minäkään mikään rasvaton ole, mutta kyllä minä helevetti osaan pitää itsestäni huolta. Ihan vihaks pistää.

sanon vielä sen etten ole pinnalllinen, vaan ajattelen että ihmisten pitäisi elää terveellisesti ja hyvä ulkonäkö on myös terveyden merkki!

Ranskan koe meni paremmin kuin odotin (tai ei niitä tuloksia vielä tiedä). Jäi lukeminen vähän myöhään, 23.30 nukkumaan, koe alkaa 8.15 :zzzz:

Mä sain kanssa veronpalautusta. Oli kyllä ennakoitu, ja summakin meni aika nappiin.

Muutenkin elämä hymyilee, en olisi ajatellut että erosta tulee näin hyvä mieli. Vittu mä oon paras :rock: .

Osasin antaa synttärilahjan, joka sai saajan iloiseksi ja näin ollen minutkin. Ja pitkään ylen raivostuttavasti ontunut tietokoneen näppäin alkoi toimia, kiitos Kari Hotakaisen, jota siteeratessa tuo hämmentävä jumiutuneisuus kaikkosi.

Pääsiäisenä minä ja kummipoikani vietämme yhteistä laatuaikaa :) mm. pelaten ja juttuja kertoillen (minä siis tarinoin trulleista=pääsiäisnoidista):rock:

Ultimecia sanoi:
Vittu mä oon paras :rock: .
Yhdyn tähän puhujaan täysin pektoraalein, joskin viittaan ko. lauseella itseeni.

Eikä kuulosta yhtään epäilyttävältä, ehei, sillä mä olen paras.

JA porin ässät finaaliin 22v tauon jälkeen , tuntuu järkyttävän hyvälle!!!!!!!!!
kyllä meinasi kuravelliä housuihin puskea, sen verran kamalaa oli!!!!!
ON HIENOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:rock: :rock: :rock:

Mniska sanoi:
JA porin ässät finaaliin 22v tauon jälkeen , tuntuu järkyttävän hyvälle!!!!!!!!!
kyllä meinasi kuravelliä housuihin puskea, sen verran kamalaa oli!!!!!
ON HIENOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:rock: :rock: :rock:

ÄSSÄT ON UUSI SUOMENMESTARI!!! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom