Tänään "4D: taistelu dopingia vastaan"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
Powerhousu sanoi:
Musta taas se on naurettavaa kun ihmiset vieläkin uskoo puhtaaseen urheiluun. Kyllä se on melko todennäköistä, että jos joku pukkaa kuulaa reilusti yli 20m, niin on sillä jotain muutakin mukana kuin perinteiset lisäravinteet. En väitä, että näin on, sanon vaan että se on todennäköistä. Roinaaminen on oikeasti paljon yleisempää kuin luuletkaan. Jääkiekkoilijoistakin moni roinaa. Jopa ammunnassa käytetään dopingia, eli esimerkiksi betasalpaajia, koska ne rauhoittaa ja vähentää tärinää jne.

Eli en luule, että missään lajissa ei voi olla huipulla ilman dopingia, vaan väitän, että se on erittäin epätodennäköistä.

Muutenkin toi dopingin vastainen toiminta menee jotenkin yli. Se on tiedossa, että sitä dopingia käytetään, niin miksi siihen pitää yrittää koko ajan puuttua? Tehdään vaan urheilijoiden elämästä vaikeampaa. Jos doping saataisiin kokonaan kitkettyä urheilusta, niin ketä se enää kiinnostaa? En mä ainakaan jaksa katsoa kun joku juokee satasen aikaan 11s ja vähän päälle. Tulokset tippuisi melkein missä lajissa tahansa.

Muutenkin vituttaa ja sitten vielä lukee tällasta paskaa... kohta lentää näyttö tai näppis tai jotain

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Powerhousu sanoi:
On se sitten hienoa, kun kukaan ei edes odota enää, että joku saattaa tehdä maailmanenätyksen. Vai pitäisikö kaikki vanhat ennätykset pyyhkiä pois, koska ne saattaa olla vilpillisesti tehtyjä?
Naisten 100m, 400m. Miesten 200m, pituus. Noitahan ei kiinnosta katsoa, koska ennätyksiä tuskin tullaan ikinä lyömään(paitti ehkä tuo pituus).

Powerhousu sanoi:
Musta taas se on naurettavaa kun ihmiset vieläkin uskoo puhtaaseen urheiluun. Kyllä se on melko todennäköistä, että jos joku pukkaa kuulaa reilusti yli 20m, niin on sillä jotain muutakin mukana kuin perinteiset lisäravinteet. En väitä, että näin on, sanon vaan että se on todennäköistä. Roinaaminen on oikeasti paljon yleisempää kuin luuletkaan. Jääkiekkoilijoistakin moni roinaa. Jopa ammunnassa käytetään dopingia, eli esimerkiksi betasalpaajia, koska ne rauhoittaa ja vähentää tärinää jne.

Eli en luule, että missään lajissa ei voi olla huipulla ilman dopingia, vaan väitän, että se on erittäin epätodennäköistä.

Muutenkin toi dopingin vastainen toiminta menee jotenkin yli. Se on tiedossa, että sitä dopingia käytetään, niin miksi siihen pitää yrittää koko ajan puuttua? Tehdään vaan urheilijoiden elämästä vaikeampaa. Jos doping saataisiin kokonaan kitkettyä urheilusta, niin ketä se enää kiinnostaa? En mä ainakaan jaksa katsoa kun joku juokee satasen aikaan 11s ja vähän päälle. Tulokset tippuisi melkein missä lajissa tahansa.

se lääkäri tossa ohjelmassa perusteli hyvin miksi tehdään dopinging vastaista työtä. en muista tarkasti, mutta jotenkin näin.
jos tarkistuksissa annetaan periksi, alkaa roinaus nousta ja käytetään yhä enemmän aineita ja vahvempia ja sitten enää kilpailevat laboratoriot keskenään.

kuolleita tulisi varmasti ja kuinkahan moni siviilikin alkais roinaamaan sen takia kun se ei olisi pannassa enää!!

Mniska sanoi:
se lääkäri tossa ohjelmassa perusteli hyvin miksi tehdään dopinging vastaista työtä. en muista tarkasti, mutta jotenkin näin.
jos tarkistuksissa annetaan periksi, alkaa roinaus nousta ja käytetään yhä enemmän aineita ja vahvempia ja sitten enää kilpailevat laboratoriot keskenään.

kuolleita tulisi varmasti ja kuinkahan moni siviilikin alkais roinaamaan sen takia kun se ei olisi pannassa enää!!

Se on toki asiantuntija se lääkäri, mutta herätti huomion tuossa se että onko tuo pikkasen kallellaan tuo ajatusketju. Ei kai laboratorioille ole hyötyä siitä jos tuote aiheuttaa kuolemia? Varmaan tulisi melkoisia täsmämyslejä jos douppaus sallittaisiin täysin. :P

Pertti 123 sanoi:
Muutenkin vituttaa ja sitten vielä lukee tällasta paskaa... kohta lentää näyttö tai näppis tai jotain
Ja mitäköhän paskaa tossa oli? Älä ole noin sinisilmäinen.

Mniska sanoi:
se lääkäri tossa ohjelmassa perusteli hyvin miksi tehdään dopinging vastaista työtä.
Ihan totta. Ei siinä järkeä olisikaan, että kokonaan periksi annetaan. Taitaa se suuntaus vaan olla vähän toiseen suuntaan, että koko ajan tiukennetaan. Sitten kaikki sinisilmäiset ihmiset päivitelee, että: "Ei olis tostakaan uskonut, niin mukava poika. Ja kyllähän sitä luulisi, että ilman aineitakin voi hypätä 10m pituutta kun tarpeeksi harjoittelee, mutta aina on mentävä siitä mistä aita on matalin."

Pertti 123 sanoi:

:itkuraivari:
Voi jestas, että on kova paikka, jos joku yleisurheilija käyttääkin kiellettyjä aineita
:itkuraivari:

Weak sanoi:
Hyvältä vaikutti. Eipä ollut pahemmin jeesustelua. Se dopingtestaajaäijäkin myönsi oikeastaan, että jokasessa lajissa roinataa, ja siel ei oo mahdollisuut pärjätä.

Koomist oli see, kun se kuulantyöntäjä selitti, että hän ei roinaa... Joo, Usan kakkoseks pääsee varmaa natuna(tai diskauksen jälkee ekaks) :)
joo, godinan naaman piirteistä näki kyllä kilometrin päähän että kasvua on otettu. pätevä syyhän sillä oli miksi hän ei roinaa, hänhän sanoi että hänen äitinsä antaisi hänelle selkään jos hän käyttäisi dopingia:hyper:

Otas pertti nyt ihan rauhassa. Ei varmaan ole kenestäkään mukavaa katseltavaa kun jokaiseen keskusteluun tunget tota "VOI LOLLO mä tiedän kaiken kilpaurheilusta kun olen itse kilpaurheilija"-settiä. Kaikkien muitten mielipiteet on paskaa ja perseestä. Ihme että pikajuoksijat nähdään ylimielisinä :)

Muuten pertille :kippis1: kun jaksaa puolustaa omia kantojaan.

Reeenari sanoi:
Otas pertti nyt ihan rauhassa. Ei varmaan ole kenestäkään mukavaa katseltavaa kun jokaiseen keskusteluun tunget tota "VOI LOLLO mä tiedän kaiken kilpaurheilusta kun olen itse kilpaurheilija"-settiä. Kaikkien muitten mielipiteet on paskaa ja perseestä. Ihme että pikajuoksijat nähdään ylimielisinä :)

Muuten pertille :kippis1: kun jaksaa puolustaa omia kantojaan.

Tällä ei ole mitään tekemistä mun urheilun kanssa. Enkä tiedä muiden dropittelusta yhtään sen enempää, kuin muutkaan. Miten voisin tietää? Pointti onkin, että turha puhua, kun kukaan meistä ei tiedä mitään.

Kaikkien muiden mielipiteet ei ole lähtökohtaisesti paskaa. Monien kanssa olen kylläkin erimieltä.

En ole kertaakaan kirjoittanut "voi lollo" kommenttia ennen :D Mutta tosissaan toi 20 m väite oli kyllä surkuhupaisa (mun ja varmaan hyvin monen muunkin YU ihmisen mielestä).

Tuskin kukaan yhdistää mua "pikajuoksijoihin". Sitä paitsi mähän olen kestävyysjuoksija, joka juoksee alimatkoja :)

Olet kyllä oikeassa, että mun varmaan pitäs lopettaa tämä paasaaminen. Ei ole hyötyä tästä ja annan ittestäni varmaan hyvinkin ärsyttävän kuvan :nolo:

Pertti 123 sanoi:
Mutta tosissaan toi 20 m väite oli kyllä surkuhupaisa (mun ja varmaan hyvin monen muunkin YU ihmisen mielestä).

Itellä tuli vähän hymähdettyä tolle yli 11s ajalle vaikka housu liioitteli... toivottavasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom