Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
rafael30 sanoi:
ahaa. saman näköinen oli mitä ns douppi lehmät ja jotenkin heti niihin sen yhdistin, hyvä ku korjasit.erkjetter sanoi:korjataan vähän, kyseessä ei ole douppilehmä vaan "belgian blue" jolla ei myostatiinit oikein toimi ja lihas kasvaa vapaasti, ihan luonnollinen eläin siis.
edit: wikipedia tarjoilee tällaista
GoA sanoi:Juu kiinnostava oli. En ole ennen tiennyt noista desgin steroideista tai siitä kuinka paljon noita aineita vedetään. Esim. se pyöräilijäkin oli vedellyt huolella erinäisiä mömmöjä. Tosin nyt uskoo vielä vähemmän puhtaaseen urheiluun kun kuulema jopa golffissa niitä käytetään, koska se antaa etumatkaa.
Weak sanoi:Koomist oli see, kun se kuulantyöntäjä selitti, että hän ei roinaa... Joo, Usan kakkoseks pääsee varmaa natuna(tai diskauksen jälkee ekaks)
mappana sanoi:Kyllä luulisin että sen kuulan saa lentämään sinne 20 metrin paremmalle puolelle ilmankin roinaamista. Sitten jos kuula lentelee lähemmäs 30 metriä niin on doupit varmana :D
Itse en kyllä muista että Godina olisi ikinä ollut kilpailukiellossa ja ohjelmassakin taidettiin asiasta mainita. Muutenkin olisi aika tyhmää valehdella haastattelussa jos kerran on kiinni jäänyt.japa sanoi:Eikös Jonh Godina ole ollut parikin kertaa kilpailukiellossa? .
Pertti 123 sanoi:Tuli vaan ajatus, että tulevaisuudessa palkka sotilaita voitas modata tolla geeniterapialla, vai miksi sitä kutsutaan. Esim jenkit vois hyvinkin tollaseen ryhtyä.
erkjetter sanoi:lähemmäs 30metriä?!!, ei kukaan heitä lähellekkään 30metriä. maailmanennätys on vähän päälle 23metriä.
Musta taas se on naurettavaa kun ihmiset vieläkin uskoo puhtaaseen urheiluun. Kyllä se on melko todennäköistä, että jos joku pukkaa kuulaa reilusti yli 20m, niin on sillä jotain muutakin mukana kuin perinteiset lisäravinteet. En väitä, että näin on, sanon vaan että se on todennäköistä. Roinaaminen on oikeasti paljon yleisempää kuin luuletkaan. Jääkiekkoilijoistakin moni roinaa. Jopa ammunnassa käytetään dopingia, eli esimerkiksi betasalpaajia, koska ne rauhoittaa ja vähentää tärinää jne.Pertti 123 sanoi:Täällä näköjään kaikki luulee, että missään lajissa ei voi olla huipulla ilman aineita.
Naurettavaa.
Minua ainakin kiinnostaisi, voidaan tehdä vaikka sitten Powerhousu kanava jossa kello käykin sekunnin hitaammin ajan ollessa 10s. Ei kiinnostavaan kisaan tarvita 9.8sekunnin aikaa. Tuskinmpa silmällä huomaisit eroa jos et kelloa näkisi oliko voittaja aika 9.8s (roina-aika) vai 10.3s (natuveto)Powerhousu sanoi:Jos doping saataisiin kokonaan kitkettyä urheilusta, niin ketä se enää kiinnostaa? En mä ainakaan jaksa katsoa kun joku juokee satasen aikaan 11s ja vähän päälle. Tulokset tippuisi melkein missä lajissa tahansa.
Ai vähän samalla tavalla kiinnostaisi kuin formulat nykyään kiinnostaa, kun tehoja rajoitetaan jatkuvasti ja lajista yritetään tehdä koko ajan turvallisempaa? Mä en oo jaksanu kattoo sitä pitkään aikaan, ja koko lajin suosio on laskussa muutenkin. Ihmiset haluaa vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Pätee siihen urheiluun samalla tavalla. On se sitten hienoa, kun kukaan ei edes odota enää, että joku saattaa tehdä maailmanenätyksen. Vai pitäisikö kaikki vanhat ennätykset pyyhkiä pois, koska ne saattaa olla vilpillisesti tehtyjä?Laffer sanoi:Minua ainakin kiinnostaisi, voidaan tehdä vaikka sitten Powerhousu kanava jossa kello käykin sekunnin hitaammin ajan ollessa 10s. Ei kiinnostavaan kisaan tarvita 9.8sekunnin aikaa. Tuskinmpa silmällä huomaisit eroa jos et kelloa näkisi oliko voittaja aika 9.8s (roina-aika) vai 10.3s (natuveto)