timse Liittynyt 6.3.2005 Viestejä 2 876 Ikä 42 20.11.2005 #21 Seisomaan suorille käsille, nilkat kiinni ylätaljaan ja sitten siitä takareisille koukistuksia. Oikea suoritustekniikka: polvet eteen ja perse taakse. No joo... Ois varmaan aika katseitakääntävä reiskaliike.
Seisomaan suorille käsille, nilkat kiinni ylätaljaan ja sitten siitä takareisille koukistuksia. Oikea suoritustekniikka: polvet eteen ja perse taakse. No joo... Ois varmaan aika katseitakääntävä reiskaliike.
--Jani-- Liittynyt 2.9.2005 Viestejä 29 21.11.2005 #22 Kukahan tänkinvanhan viestin on kaivanu esille mut on mulla mese -Topi-... ja siis oon saanu tähän jo aikoja sitte vastauksen...
Kukahan tänkinvanhan viestin on kaivanu esille mut on mulla mese -Topi-... ja siis oon saanu tähän jo aikoja sitte vastauksen...
saecci Liittynyt 24.1.2005 Viestejä 408 Ikä 36 21.11.2005 #23 Oiskos toi liike lähellä pulloveria? Pystyssä istuen vaan. Jos nyt oikeen muistan niin se liike pulloverlaitteessa ois aika lähelle sama. Ja kyllä se sitten ois ihan hyvä liike latseille.
Oiskos toi liike lähellä pulloveria? Pystyssä istuen vaan. Jos nyt oikeen muistan niin se liike pulloverlaitteessa ois aika lähelle sama. Ja kyllä se sitten ois ihan hyvä liike latseille.