tällasii aloittelijan juttuja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
moi!

Joo ajattelin nostaa painoa ens kesäks, ja käydä vuoden puntarilla katsoo sit miten se muhun vaikuttaa. Mä olen hoikka, enkä liho vaikka söisin mitä, joten ottakaa se huomioon kun/jos vastaatte...

Eli mä olisin kysymyt tosta kun oon käsittäny et lihakset kasvaa parhaiten jos rääkkää paria lihasryhmää per reeni vaan kerrallaan. Musta vaan tuntuu et on aika ikävän tuntusta jos reenaa vaan yhden paikan, kun olis kiva et kun tulis salilta niin olis sellanen olo et on tehny koko vartalolla kaikenlaista...

Niin siis onks sellasesta reenistä jossa joka kertaa vääntää koko vartaloa mitään hyötyä sitten lihasten kasvun kannalta, vai onks se sit pelkkää kuntoilua?

Sit oon syöny painon korottamisen toivossa pari kuukautta tota FAST:in night time proteiinia, en oo kyl lihonu, koska usein tuntuu et kaikki vaan valuu läpi, mikä on ihan kiva, mut toisaalta vaikeuttaa lihasten kasvattamista...

niin siis kysymys kuuluu, mikä muu proteiini maistuu noin syötävältä kun toi, ja on edullisempaa, kun opiskelijalla ei oo oikeen varaa maksaa 30e/900g....

Jaa, eipä mulla taida muuta tässä olla, kannattaiskohan mun muuten ostaa vaaka himaan, ni näkis miten edistyy toi projekti...tää siis alkaa tossa Joulun jälkeen vasta. koska nyt en jaksa muuta kun lomailla kohta :david:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tuskin sä hirviästi kerkeet kesään mennes kasvaa, ja sä kasvat vielä vähemmän jos teet joka kerta salilla joka paikkaa koska ei lihakset niin nopeasti palaudu. Ota tuommoonen perus 3-4 punttikerran kierto käyttöhön.

Originally posted by Kynäniska80
Mä olen hoikka, enkä liho vaikka söisin mitä, joten ottakaa se huomioon kun/jos vastaatte...
Toi on muuten täyttä roskaa. Kyllä jokainen lihoaa, jos oikeasti syö kunnolla. Sitä vaan luulee syövänsä hyvin.

Ja voit ihan hyvin harjoitella koko kropan kerralla. Tuollaiset ohjelmat, joissa lihasryhmät on jaettu kolmeen tai vaikka viiteenkin osaan, on vain pieni osa kaikista treeniohjelmista, vaikkakin nykyään selvästi suosituimpia. Eli tee sitten kaikki lihasryhmät kerralla ja niin monta kertaa viikossa kuin tuntuu hyvältä. Suosittelisin tekemään 2-4 kertaa viikossa. Riippuu siitä paljonko teet kerralla sarjoja ja kuinka kovaa yleensäkkin harjoittelet.

Re: Re: tällasii aloittelijan juttuja

Originally posted by Warheart
Toi on muuten täyttä roskaa. Kyllä jokainen lihoaa, jos oikeasti syö kunnolla. Sitä vaan luulee syövänsä hyvin.

Ei muuten oo yks mun kaveri syö about 5000 kcal päivässä joskus enemmän ja silti painaa jotai 57 ja pitkä on 180

Re: Re: Re: tällasii aloittelijan juttuja

Originally posted by Möykky86
Ei muuten oo yks mun kaveri syö about 5000 kcal päivässä joskus enemmän ja silti painaa jotai 57 ja pitkä on 180
Jos se syö jatkuvasti 5000 kaloria yli kulutuksen, niin kyllä se lihoaa.

Originally posted by Möykky86

Musta alkaa pitemmän päälle tuntumaan, että sinä ja sun kaverit asustelette jossain X-Men Academyssä. :jahas:

Zone-sarja -42%
Joo, no mulla kai kuluttaa aivot sit kun tääl missä opiskelen makaan vaan himassa ja syön ihan normaalisti... Mul on ainakin niin et siis syön paljon tai vähän paino heittelee just ehkä mx 2 kiloo..

...Mä olen hoikka, enkä liho vaikka söisin mitä, joten ottakaa se huomioon kun/jos vastaatte...

Noin mäkin luulin kun alotin treenaamisen. Todellisuudessa vika oli siinä, etten syönyt tarpeeksi. Eli ruokaa koneeseen ja PALJON.

Tuo pari lihasryhmää/kerta perustuu siihen, että silloin jää enemmän aikaa palautumiseen ja lihas taas kasvaa levossa. Eli jos treenaat koko kropan vaikkapa 4 osassa viikon aikana, niin silloin kukin lihasryhmä saa levätä (ja kasvaa ;)) viikon ajan, ennenkuin sitä rääkätään seuraavan kerran. Tosin on kyllä olemassa ohjelmia, joissa koko kroppa treenataan kaksi kertaa viikon aikana, mutta yleisempiä taitaa nykyään olla noi 3 ja 4 jakoiset. Ja mitä tohon tunteeseen treenin jälkeen tulee, niin esim. jalkatreenin jälkeen pitäis tuntua siltä, ettei tasan tee mieli treenata enää ensimmäistäkään lihasta lisäksi. :)

Noista proteiineista, niin ainoa lisäravinne mitä alkuun tarvitset, on treenin jälkeen otettava palautusjuoma. Muut voit unohtaa. Eli sitä normaalia proteiinipitoista ruokaa (kana, raejuusto, rahka tonnikala ym.) ja paljon. Aamupala, 2 lämmintä ruokaa, välipalat ja iltapala.

Vaaka on hyvä apuväline, mutta peili ja mittanauha on melkeen paremmat. Jos tuijotat pelkkää vaa'an lukemaa, käy äkkiä niin että kaikki painon lisäys tulee rasvana mikä varmaankaan ei ole tarkoitus.:)

tsemppiä :thumbs:

moi!
Mä olen hoikka, enkä liho vaikka söisin mitä, joten ottakaa se huomioon kun/jos vastaatte...

näin mäkin luulin ennen kuin opin syömään...siis syömisellä tarkoitan syömistä!

nyt on paino noussut 84.5kg -> 93.5kg syyskuun alusta tähän päivään...kiitos hyvien kotiruokien!...tosin joulun jälkeen aletaan hieman kiristelemään...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ja voit ihan hyvin harjoitella koko kropan kerralla. Tuollaiset ohjelmat, joissa lihasryhmät on jaettu kolmeen tai vaikka viiteenkin osaan, on vain pieni osa kaikista treeniohjelmista, vaikkakin nykyään selvästi suosituimpia. Eli tee sitten kaikki lihasryhmät kerralla ja niin monta kertaa viikossa kuin tuntuu hyvältä. Suosittelisin tekemään 2-4 kertaa viikossa. Riippuu siitä paljonko teet kerralla sarjoja ja kuinka kovaa yleensäkkin harjoittelet. [/B]

Mäkin oon miettiny tätä hommaa...Itsellä on että teen joka kerta koko kropan läpi 3 krt viikossa...kannattaisiko vaihtaa tämä homma 3 jakoseen!!!???ois kiva saada sitä massaa tohon nahan alle:itku:

Musta alkaa pitemmän päälle tuntumaan, että sinä ja sun kaverit asustelette jossain X-Men Academyssä.
:lol2: :lol2: :lol2:

Mäkin luulin että en liho, mut kasvaan se paino sittenki nous tuhansia jopa satoja kiloja eli 13 6kk sisällä sillon joskus. Pitää vaan syödä _Paljon_ ja kokoajan. Sitäpaitsi se paino lähtee muutenkin nousuun kun alotat käymään salilla, jos vielä syöt hyvin ja tosi paljon ni mikäs sen hienompaa... tärkeintä kumminkin että et syö liian vähän, tai huonosti.

Useesti heraproteiinit maistuu ihan hyvältä jos ne sotkee maitoon ja laittaa vielä vähän kaakaoo mukaan.

Koko kroppaa voinet alussa tehä pikkasen, mut aika äkkii kannattaa kyllä siirtyy kunnon ohjelmaan joita löydät tuolta faq:sta ison kasan.

Se fastin lisäproteiini ei vaikuta painoon mitenkään jos syöt muuten huonosti, vika ei ole ihmisessä vaan ruuassa :arvi:

toivottavasti auttoi ees pikkasen
:joulu2:

Originally posted by sTecs
Mäkin oon miettiny tätä hommaa...Itsellä on että teen joka kerta koko kropan läpi 3 krt viikossa...kannattaisiko vaihtaa tämä homma 3 jakoseen!!!???ois kiva saada sitä massaa tohon nahan alle:itku:
No, jos olet jo pidemmän aikaa vääntänyt koko kropan kerrallaan, niin kannattaahan sitä jotain muutakin kokeilla. Itse tykkään kyllä enemmän tuollaisista HD/MD tyylisistä ohjelmista. Voisinkin laittaa tähän muutaman 3- jakoisen.

1. Rinta, olkapäät, ojentajat
2. Jalat
3. Selkä, hauikset

Tai tämmöinen:

1. Rinta, selkä
2. Olkapäät, ojentajat, hauikset
3. Jalat

Tai sitten:

1. Rinta, olkapäät, hauikset
2. Jalat
3. Selkä, ojentajat

Originally posted by Bulldozer
Tuo pari lihasryhmää/kerta perustuu siihen, että silloin jää enemmän aikaa palautumiseen ja lihas taas kasvaa levossa. Eli jos treenaat koko kropan vaikkapa 4 osassa viikon aikana, niin silloin kukin lihasryhmä saa levätä (ja kasvaa ;)) viikon ajan, ennenkuin sitä rääkätään seuraavan kerran.

:offtopic: No eikö sit ois sama treenata lihakset kerran vuodessa ja lihakset sais kasvaa KOKONAISEN VUODEN ajan! Tulis varmasti hirveet lihakset! :thumbs:

Menee kyllä tosi offtopikiksi, mut oisko kellään mitään linkkejä joissa ois tutkittu tuota lihasten palautumisaikaa? Kun tuntuu että ei kait ne lihat voi 7 päivää palautua ja kasvaa vaikka kuinka kova treeni ois... Onkohan aiheesta tehty mitään tutkimuksia tms.?

Originally posted by andor
:offtopic: No eikö sit ois sama treenata lihakset kerran vuodessa ja lihakset sais kasvaa KOKONAISEN VUODEN ajan! Tulis varmasti hirveet lihakset! :thumbs:

Täytyypä kokeilla tota kerta/vuosi menetelmää seuraavaksi, jos vaikka toimisikin :D Joo, ei se pelkkä lepo tosiaan lihaksia kasvata.

Eiköhän se yksinkertaistetuna mene niin, että mitä nopeammin palautuu, sitä useammin (enemmän) lihasta voi rasittaa ja sitä nopeammin pitäis kasvaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom