Tällainen verkkokauppa

Tilasin keväällä Bird talk-lehden www.kvick.com palvelusta.

Lasku tuli viikon päästä..jotain 65e, , maksoin sen heti.
Toimitusaika oli 90pvää, koska oli ulkomainen lehti..

Noh, 90pvää tuli ja meni, otin yhteyttä asiakaspalveluun, ei vastausta..soitin ei vastata.

Nyt eilen menin sivuille ja etsin puhnroa. Ei ole enää siellä.

Ok, taas laitoin asiakaspalveluun todellla kitkerää meiliä, ei vastausta.

tässä puljun yhteystiedot:

Yhteystiedot:

Piela Contact Center Oy
Annankatu 34-36
00100 Helsinki
asiakaspalvelu@kvick.com

Annankadulla ei ole tota firmaa! No, sitten suuntasin prh:n sivuille.

Tässä tulos:

Toiminimi Piela Contact Center Oy 10.09.2003 Prh
Yritysmuoto Osakeyhtiö 24.04.2003 Prh
Kotipaikka PIELAVESI 10.09.2003 Prh
Yrityksen kieli Suomi Veroh
Päätoimiala Yhd. kasvinviljely ja kotieläintalous 07.04.2003 Veroh
Postiosoite Annankatu 34-36 b 06.08.2003 Yht
00100 HELSINKI
Käyntiosoite Annankatu 34-36 b 06.08.2003 Yht
00100 HELSINKI
Puhelin 092414216

NYT RUPES JO SAATANA KEITTÄÄN...siis joku rehuvirma, vilunki osoitteella..

Noo minäpoika soittelemaan tohon numeroon..

jeejee se meni sitten johonkin silkway-firmaan joka ei tienny koko puljusta mitään!!!!! Täyttä vilunkia, nyt yritän saada kuluttajaneuvojaa kiinni, sitten soitan POLIISILLE...

Tällasta toimintaa siis taas..voi:david: :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei senttiäkään periksi

Muista myös vaatia korvauksia heistä johtuvien vääryyksien korjaamiseen tuhlautuneesta ajastasi ja muista kuluista. Vaikka oikeustoimilla uhaten!

Homma alkaa aueta. Tutkin vähän kvickin historiaa googlella. Vielä viime keväänä hommaa pyöritti E-magazines Oy, no tämä virma on mennyt konkkaan prh:n mukaan.

Soitin lakifirmaan joka hoitaa tätä konkkaa. Äijä sano, että näitä on monia muitakin. Sano et mulla on kaks mahdollisuutta:

1. Jos mun tilausta ei ole välitetty kustantajalle, joudun pesän velkojaksi--> en tule koskaan saamaan mitään, koska siellä on niin paljon muita velkojia, etten pääse ositukseen mukaan. Turha toivo, joutusin käräjille, ja tuskin saisin mitääm.

2. Jos mun tilaus on mennyt kustantajalle eteenpäin, voi olla mahdollista, että saan kuitenkin tuon lehden. Lakimies lupasi selvittää.

Että tälleen, ei siis toivoakaan mistään luultavasti.:itku:

kannatti maksaa ETUKÄTEEN lehden tilausmaksu...
mulle on kyllä yleensä tullu lehti ensin ja lasku sitten perässä...

ota opikses

ja anteeksi vidduilu :piis:

No voi vitun peelo, montako verkkokauppaa tiedät jotka myy lehtiä siten, ettei ensin tarvitse maksaa.

Luuletko, että lehtitalo jenkeissä myy sinulle Suomeen lehden ilman, että ensin maksat.

Tilaappa esim. elokuvia ulkomailta: Aivan varmasti joudut sen ensin luottokortilla maksamaan.

Entäs postiennakko, kyllä sä senkin maksat ennenkuin olet nähnyt mitä saat.

:david: :david:

sori vittuilu:blow:

Itse tilasin 4vuotta sitten Newsweekin jenkeistä. Numeroita tuli n. kerran viikossa parin kk ajan, sitten tuli lasku enkä maksanut koska ei huvittanut. Harmi kuitenkin että se rannekello jäi saamatta mitä ne mainosti kylkiäisenä.. No sainpahan ne n. 10 lehteä ilmaiseksi. Suosittelen.

:david:

Niin no, itse en odottaisi mitään tilausta 90 päivää, vaikka tuotaisiin itse Graalin maljaa Timbuktusta käsillä kävellen... Ei siis millään pahalla.. :kuola:

Originally posted by Narutumppu
Niin no, itse en odottaisi mitään tilausta 90 päivää, vaikka tuotaisiin itse Graalin maljaa Timbuktusta käsillä kävellen... Ei siis millään pahalla.. :kuola:

No mitäs narutumppu tekis jos toimitusaikana on KAIKILLE ulkomaisille lehdille 90-pvää ennen kuin tilaus käynnistyy? Tiesin tämän kyllä tilatessani lehteä. Jättäisit tilaamatta? Vai soittaisit sinne ja rupeaisit ruikuttamaan, että haluat lehden jo nyt, vaikka tilatessasi olet sen toimitusajan hyväksynyt?

Ok, jos haluaisi olla varma ettei koskaan tule ongelmia, niin silloinhan ei voisi mistään tilata mitään. Jos kysessä olisi vielä toimiva yritys, joka vain yrittäisi kusettaa niin tottakai menisin sinne ja pistäsin pommin alle, mutta tässä tilanteessa ei vain voi muuta kuin tyytyä kohtaloon. Aion siltikin jatkossa tilata ulkomailta, vaikka sitten riskillä.

Täähän on ihan yleistä, firmalla alkaa mennä päin helvettiä, jolloin kaikki isot velkojat ovat kimpussa. Miksi silloin pitäsi toimittaa tuotteet kun mahdollisessa konkurssitilanteessa menee kuitenkin kaikki? Lakimis sanoi, että näitä on todella paljon tuosta ko. konkurssipesästä. Eikä kukaan saa mitään; Se on perseestä:curs:

Originally posted by vvarpa
No mitäs narutumppu tekis jos toimitusaikana on KAIKILLE ulkomaisille lehdille 90-pvää ennen kuin tilaus käynnistyy?

Ehkäpä narutumppu tarkotti ettei edes tilais mitään jossa on noin pitkä toimitusaika. Mä en ainakaan tilais. Ensin kattoisin josko muualta sais nopeemmin, jos ei, niin unohtaisin koko jutun.

Originally posted by Powerhousu
Ehkäpä narutumppu tarkotti ettei edes tilais mitään jossa on noin pitkä toimitusaika. Mä en ainakaan tilais. Ensin kattoisin josko muualta sais nopeemmin, jos ei, niin unohtaisin koko jutun.

No se on sun häpeä se. Jos minä haluan jonkin lehden ja sen jostain voin saada, odotan kyllä ilolla 90pvää jos sen sitten saan.

Yhä ihmettelen, että mitä helvetin väliä sillä on joudunko odottamaan tilauksen alkamista tuon ajan? Sen jälkeen lehti tulee normaalisti. Se on yksinkertaisesti ko. tilauksen toimitusaika ulkomailta.

Yhä ihmettelen, että mitä helvetin väliä sillä on joudunko odottamaan tilauksen alkamista tuon ajan? Sen jälkeen lehti tulee normaalisti. Se on yksinkertaisesti ko. tilauksen toimitusaika ulkomailta.

Eipä sillä muuta väliä taida olla kuin se jonka jo tiedät. Eli tilaat lehden ja maksat kiltisti, firma kaatuu seuraavana päivänä, odotat 90pv, lehteä ei kuulu ja kyseistä firmaa ei enää ole. Koita sitten jäljittää tästä vastuullisia henkilöitä tjs. Tietenkään en tarkoita että jos jotain tilaa, niin heti se firma kaatuu. Pitäähän siinä olla huonoa säkää. Itse en kuitenkaan ottaisi riskiä varsinkaan minkään tuntemattoman firman kanssa.

Originally posted by Powerhousu
Eipä sillä muuta väliä taida olla kuin se jonka jo tiedät. Eli tilaat lehden ja maksat kiltisti, firma kaatuu seuraavana päivänä, odotat 90pv, lehteä ei kuulu ja kyseistä firmaa ei enää ole. Koita sitten jäljittää tästä vastuullisia henkilöitä tjs. Tietenkään en tarkoita että jos jotain tilaa, niin heti se firma kaatuu. Pitäähän siinä olla huonoa säkää. Itse en kuitenkaan ottaisi riskiä varsinkaan minkään tuntemattoman firman kanssa.

Niin sitä en yhä vieläkään ymmärrä, jos toimitusaika olisi vaikka 14pvää, ei se konkurssimenettelyssä muuta tilannetta miksikään.

Esim. Voimailutuotteita myyvä verkkokauppa toimittaa sinulle tuotteen postiennakolla. Toimitusaika on esim 7pvää. Haet paketin, ja maksat sen sitten huomaat, että tuotteessa on jotain vikaa. Soitat firmaan kukaan ei vastaa. Selviää, että firma on asetettu konkurssiin. Koskaan et näe enää rahojasi, tai virheetöntä tuotetta.

Tottakai firma myy niin kauan kuin joku ostaa, siitähän saa rahaa. Vaikka sitten konkurssin partaalla. Pitäisikö aina tilata prh:ta tilinpäätöstiedot ja tarkistaa yrityksen taloudellinen tila?

Pitäisikö siis sun mielestä olla tilaamatta kaikkialta, jos maksu pitää suorittaa etukäteen?

Esim tilaat lehden vuosikerran, lasku tulee, maksat sen. Firma menee konkkaan, lehtiä ei enää tule. Olethan silloin maksanut etukäteen ainakin osan lehdistä, oli se sitten vaikka Seiska.

En ymmärrä tota sun logiikkaa.:confused:

Ja onko kvick.com sitten tuntematon kauppa? Suurin lehtien verkkokauppa suomessa, joka on yhä pystyssä jonkin toisen firman kautta... Se ei mua tosin auta..

Ja onko kvick.com sitten tuntematon kauppa? Suurin lehtien verkkokauppa suomessa, joka on yhä pystyssä jonkin toisen firman kautta... Se ei mua tosin auta..

Sanoinko että kvick.com on tuntematon? Totesin vaan että VARSINKAAN tuntemattomasta paikasta en tilais. Onhan toi paskaa säkää kun tollanen puljuki kaatu. Toivotaan että saisit rahas takas.

Haluaisin tietää että mihin ajattelit sen 90 päivän toimitus ajan perustuvan lehden tilauksessa???

Ylipäätänsä. Varmasti vituttaa, mutta täällä vaahtoaminen on naurettavaa. Jälkeenpäin on helppo viisastella, mutta kyllä asia on vain niin että olet tehnyt virheen ja nyt kärsit siitä seuraukset. Ota oppia ja hyviä jatkoja...

Originally posted by I Drink Alone
Ylipäätänsä. Varmasti vituttaa, mutta täällä vaahtoaminen on naurettavaa. Jälkeenpäin on helppo viisastella, mutta kyllä asia on vain niin että olet tehnyt virheen ja nyt kärsit siitä seuraukset. Ota oppia ja hyviä jatkoja...

tehän täällä ootte vaahdonnut, ootte leikkinyt jäkiviisasta ja jossittelette. Sinä ja mm. turbo. Mun mielestä vvarpa esitti asiansa ihan fiksusti ja on mielenkiintoista seurata miten prosessi etenee. Koittakaa tajuta että joku haluaa lukea muutakin kuin aku ankkaa ja jallua. Ei vvarpa oo täällä myötätuntoa ja sääliä pyytänyt vaan kertoi miten voi käydä.. Kiinnostava juttu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom