Tällästä sain käsiini : Elite Sport Ulti-Mate EM+

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joo, eli kaveri toi tossa mulle kokeiltavaksi tälläsen purnukan. Valmistaja (valmistuttaja) on joku tällänen verkkomyyntijutska Natures Own ja tuotteen nimi Elite 100 Sport Ulti-Mate EM+. Vanilian makusta ja koko 660g. Ainesosat : maltodekstriini (DE=15, pitkäketjuisia polysakkarideja), heraproteiini, maitoproteiini (kalsiumkasenaatti), fruktoosi, soijaöljy, kauralese, mikrokapseloitu kalaöljy, aromiaine, hunajapulveri ja papaiajauhe. Energiaa 1680 KJ, proteiinia 26,1, hiilareita 65,9 ja rasvaa 3 g, 100 grammaa kohti.

Eli jos prot/hiil. suhteita vertailee nii aika lähellä reco 2:sta. Tosin tossa näyttää olevan kaikkea muutakin sälää mukana. Kaveri kehuskeli että useat maajoukkueet käyttää ko. tuotetta. Hinnasta en tiedä tarkkaan mut jostain nettihinnastosta löyty jällenmyyjien hinnaksi $27,50 eli aikas tyyristä tavaraa.

Varsinaisena kysymyksenä on että onko joku kenties törmännyt ko. tuotteeseen tai muihin samasta tuoteperheestä löytyviin kamoihin. Onko kokeiltu tai vastaavaa. Eihän tota tolla hinnalla ostella paljoo kannata, mut jos kerran ilmaseksi saa nii miksei sitte söis! Kun tuo nyt muuten vaikuttaa ihan ok kamalta...

edit: linkit pois

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itselläni on ollut kaikkia Nature´s Ownin tuotteita.
Noi proteiinit on hirveen makuisia ja pahasti ylihintaisia
niinkuin kaikki saman firman tuotteet.
Tämähän on verkostomarkkinointifirma.

Noniin eka viesti tänne :D Sen verran haluan kommentoida
et mulla kanssa käytössä Naturen's Own tuotteita ja ihan
hyviltä kaikki tuntunu. Siinä mielessä hyvä et samasta paikasta
saa monia eri lisäravinteita, mulla tällä hetkellä käytössä:

Eliten proteiini (juotu kylläkin jo) , kreatiini (tabletteina),
Q10, mölleri, multivita, c-vitamiini. Mausta sen verran et ite ainakin
oon pitäny ja tuo hintataso on jotakin 20euron luokkaa
ja tuo Eliten proteiini oli muuten 660g purnukka.

Empä nyt vielä suurempia vaikutuksia oo huomannu mut
salilla ainaki jaksaa olla pitempään ja kyllä tuo massakin on
nousussa, kokemuksia nyt 1.5kk ajalta.....että semmosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom