- Ikä
- 42
Joku puoli vuotta sitten heitin tänne thredin treenistäni, joka osoittautui liian kevyeeksi ja sain sellaisen kuvan, että treenaaminen olisi turhaa, joten heitin painot kaivoon ja rupesin tekee jotain aivan muuta.
Nyt, uuden työpaikan mukana tulee mahdollisuus käydä erittäin hyvässä salissa jossa on aivan kaikki mahdolliset vehkeet, joten innostus heräsi taas. En kuitenkaan kirjoita tänne mun koko elämäntarinaani, joten mennään asiaan.
Olen 23 vuotias, 175cm ja paino 60kg. Eli aika hoikka, jopa ruipelo :wall:
Ajattelin käydä 3 kertaa viikossa, aina aamuisin. Syöminen on yksi ongelma, meinaa en pysty/osaa kokata sitä ruokaa, mitä tarvitsisi ja safkaaminen menee yleensä mikroruoan puolelle. En myöskään pysty syömään paljon, enkä usein. Siksi, vaikka minulla ei ole pyrkimystä kasvata lihaskimpuksi, niin ajattelin että korvaisiko se lisäproteiini sen OIKEAN ruan? Mitä mieltä olette? Ja mikä on paras aika ottaa se? Heti treenien jälkee? Samana päivänä ennen nukkumaan menoa? Vai lepopäivänä?
Itse ohjelmastani sen verran, että kesto on n. 1h johon kuuluu;
1. solisluulihakset käsipainoilla 4x10, 10kg (yht. 20kg)
2. penkkipunnerrus 4x8, 40kg
3. rintalihakset käsipainoilla maaten 4x10, 12,5kg (yht. 25kg)
4. hauis käsipainoilla 2x8 12,5kg (yht. 25kg)
5. hauis istuen vinotangolla 4x10 (n. 20kg)
6. ylätalja 3x10 (n.35kg) ....mikäs tän oikean nimi olikaan, siis tää on se vekotin jossa istutaan penkillä ja vedetään tankoa ylhäältä itseään kohti, niskan taakse
7. vatsalihakset 2-3x20 sarjaa, n. 20krt per sarja
8. jalkaprässi 2-3x10 50kg
Eli tälläistä suurinpiirtein. Tämä ohjelma on pysynyt aika paljon muuntelemattomana.
Ehdotuksia & Mielipiteitä...?
Nyt, uuden työpaikan mukana tulee mahdollisuus käydä erittäin hyvässä salissa jossa on aivan kaikki mahdolliset vehkeet, joten innostus heräsi taas. En kuitenkaan kirjoita tänne mun koko elämäntarinaani, joten mennään asiaan.
Olen 23 vuotias, 175cm ja paino 60kg. Eli aika hoikka, jopa ruipelo :wall:
Ajattelin käydä 3 kertaa viikossa, aina aamuisin. Syöminen on yksi ongelma, meinaa en pysty/osaa kokata sitä ruokaa, mitä tarvitsisi ja safkaaminen menee yleensä mikroruoan puolelle. En myöskään pysty syömään paljon, enkä usein. Siksi, vaikka minulla ei ole pyrkimystä kasvata lihaskimpuksi, niin ajattelin että korvaisiko se lisäproteiini sen OIKEAN ruan? Mitä mieltä olette? Ja mikä on paras aika ottaa se? Heti treenien jälkee? Samana päivänä ennen nukkumaan menoa? Vai lepopäivänä?
Itse ohjelmastani sen verran, että kesto on n. 1h johon kuuluu;
1. solisluulihakset käsipainoilla 4x10, 10kg (yht. 20kg)
2. penkkipunnerrus 4x8, 40kg
3. rintalihakset käsipainoilla maaten 4x10, 12,5kg (yht. 25kg)
4. hauis käsipainoilla 2x8 12,5kg (yht. 25kg)
5. hauis istuen vinotangolla 4x10 (n. 20kg)
6. ylätalja 3x10 (n.35kg) ....mikäs tän oikean nimi olikaan, siis tää on se vekotin jossa istutaan penkillä ja vedetään tankoa ylhäältä itseään kohti, niskan taakse
7. vatsalihakset 2-3x20 sarjaa, n. 20krt per sarja
8. jalkaprässi 2-3x10 50kg
Eli tälläistä suurinpiirtein. Tämä ohjelma on pysynyt aika paljon muuntelemattomana.
Ehdotuksia & Mielipiteitä...?