Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu, äijä meininkiä. Missä tota Bushia pääsee treenaamaan? Onk sillä jotain tekemistä Georgen kanssa?nevahood sanoi:VKA, et ole ymmärtänyt koko asian ydintä ......
hyvin pitkälti samalla systeemillä toimii myös kaverini kehittelemä treenitapa Bushin.
kyllä joihinkin tilanteisiin on hyviä yksittäisiä tekniikoita, lähinnä irrottautumisiin.travar sanoi:Leikki leikkinä. Sulla on pitkä tie jos et käytä hyväksesi jotain valmiita kaavoja tekniikoista. Et taatusti opi edes lyömään oikein, ellet opiskele joltain lyönnin peruslainalaisuuksia.
en, enkä varmasti tuollaista yrittäisikään ;) missä välissä näin väitin? vai sanoinko aiemmin että tuommoiset ovat hyviä harjoituksia vastustajan voiman tuntemiseksi? nämä tukevat sitten harjoittelua suuremmalla nopeudella. ja mitä noihin "yliluonnollisiin" asioihin tulee... luitko tämän viestiketjun tuolta foorumilta? siinä on selitetty mihin tuommoiset saattaisivat perustua. tosin tähän treenisysteemiin eivät oleellisena osana kuulu tuommoiset.VKA sanoi:Mutta kerrohan Neva oletko oikeasti sitä mieltä, että pystyt tekemään nuo klipeissä olevat temput täydellä nopeudella jos pari hyökkää täydellä nopeudella kimppuun? En oikein usko. Entä psyykkiset tyrmäykset? Mitä mieltä niistä?
Väittäisin, että jos reenaat kuten kirjoitit tyylisi poikkeaa aika paljon siitä systemasta johon olen netin/videoiden ja yhden seminaarin kautta tutustunut...tosin minun harrastama tyyli poikkeaakin jonkun verran systemasta.
RRKalle sanoi:Miten nevahood on oman stressinsietokykysi laita? Onko se parantunut paljon noilla asenneharjoitteilla?
Olisi kiva kuulla kokemuksia stressi- ja asenneharjoittelun vaikutuksista.
Sinänsä kuitenkin mielenkiintoista, että kuten em. postauksessani kävi ilmi venäjän erikoisjoukkojen temput ovat kovin erilaisia mitä systemassa näin ulospäin näytetään. Olisiko nyt sitten niin kun sanoit, että Systemasta on tällainen "vesitetty" versio jota markkinoidaan spetznazien lajina?systemaan tulee.. alunperinhän se on ollut erikoisjoukkojen taistelulaji joten pienellä kontaktilla tai epärealistisena sitä ei oikeasti harjoitella. tuo on vain yksi osa harjoittelua josta edetään kovempaan kontaktiin. tosin nyt lajin kaupallistuttua tuo hidas harjoittelu taitaa vetää enemmän "harrastelijoita" puoleensa.
Mutta mutta...reenimenetelmänä en oikein tajua mitä ihmettä on järkeä tehdä hidastettuna asioita joita olisi käytännössä mahdotonta tehdä täydellä nopeudella?
No ok, mahdotonta on hieman liian vahva sana. Mutta oletko oikeasti sitä mieltä, että jos joku uhkaa sinua aseella niin on järkevää kääntyä, pudottautua alas ja kääntyä maassa ja nostaa jalat ja tehdä nilkoilla saksaava liike vastustajan asekäteen???!?!?Miten niin mahdotonta tehdä täydellä nopeudella?
Mutta oletko oikeasti sitä mieltä, että jos joku uhkaa sinua aseella niin on järkevää kääntyä, pudottautua alas ja kääntyä maassa ja nostaa jalat ja tehdä nilkoilla saksaava liike vastustajan asekäteen???!?!?
Mutta katsoppa nyt niitä klippejä useaa vastustajaa vastaan toimimisesta. Koita tehdä niitä temppuja siten, että käsket kolme kaveriasi ihan oikeasti täydellä nopeudella esim ottamaan sinusta kiinni ja kaatamaan maahan. Jos väität, että pystyt tekemään sen ota videolle ja laita mulle...haluan meinaan nähä ja oppia
Minua itseäni haittaa se jos joku alkaa sanomaan, että "olen nähnyt kun se ja se tekee ton." Hieno homma. Varmasti on ihmisiä kuten Vlad ja Ryabko jotka kykenevät uskomattomiin temppuihin. Minua kiinnostaa kuitenkin itse enemmänkin se, että mitä MIMNÄ voin tehdä pienen koulutuksen jälkeen.