Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Metroseksuaali sanoi:Jotta pääasia ei pääsisi unohtumaan, tässä vielä tämän threading finaaliksi viimeinen klippi. Tämä kannattaa katsoa kokonaan
http://www.youtube.com/v/OgeWh3iqo1o
Krago sanoi:Pikku-veli tuot kaspinia harrastaa ja sanoi että sattuu aivan pirusti tuo raapaisu ja se tosiaan on vain tuollainen kevyt huitaisu, sillä on kaiketi tarkoitus vahingoittaa rinnassa kulkevia verisuonia tai jotain vastaavaa. Lajia harrastavat varmasti tietävät paremmin.
Vähän samanlaisia kokemuksia mallakin ropistuksista, tosin pystysidonnasta tehtynä. Kokeilipa ropistelija myös puremista, ei sekään oikein toiminut kun ei treeneissä oikein palaa viiti purra.Olen tosin hermopisteille ja muullekkin kivun tuottamiselle. Ihmisissä on eroja, kuten myös tekniikoiden käyttötarkoituksissa. Toiset vauhkoontuu täysi ropistelusta. Jos nyt olen oikein ymmärtänyt, niin ropistelun ei ole edes tarkoitus olla mikään kova tekniikka. Pikemminkin semmoinen humaani tapa kivulla ohjailla riehaantunutta.Metroseksuaali sanoi:Kun sitten demottiin kuinka helposti mount position alta pääsee pois näillä ropistuksilla, halusin tietenkin testata asiaa (koska en uskonut siihen). No eihän se sieltä alta pois päässyt (ei edes alkuunkaan) ja alkoi vain vit¤#¤#¤#"maan se sen nipistely ja repiminen. Taas olisi ropistelijaa sattunut varsinkin kun se työnteli niitä käsiään kivasti lukkoihin, kuristuksiin ja pääkin jäi suojaamatta lyönneiltä. Sain sen kuvan ettei tuo ropisteleminen ole lainkaa kovinkaan hyvää tekniikkaa. Tämä mountissa alla ollut ropistelija oli yksi kaspinin pääjehuista.
Eikös tuo ole aika perussettiä puukkotekniikoista? Talvella ihmisillä on paksut vaatteet päällä ja niiden läpi tarttee vähä pidemmän terän kuin mitä t-paita päällä olevan puukotukseen. Pisto ja viilto nyt ovat ne tavat miten terää käytetään.Pulla sanoi:"...Juu ollaan otettu Suomen olot huomioon, neljä vuodenaikaa. Siks meillä on katos kesä- ja talvipuukot erikseen! Näillä voi kato hyökätä tällee että tekee kasia tai sitte voi tökkiä..."
Kuka sanoi että tuollaisessa tilanteessa tulisi käyttää jotain ropistusta? Sellaista tekniikkaa ei ole olemassa, joka soveltuisi kaikkiin tilanteisiin.Örkki sanoi:Yritäppä vähä raapia tai ropistaa kun joku 100 kiloinen äijä painaa päällä kuin höyryveturi!! Ei siinä adrenaliini ja endorfiini humalassa pikku nipistykset ja raapaisut tehoa..
Diettaaminen on ottelijapoikien hommaa. Massa on aina massaa.Wintikka sanoi:Heh, jopas tuli tästäkin thread ;-))
PS. Toi sensei vois dietata....
Ei siinä tapauksessa, jos vatsan ympärys on 2x suurempi kuin hartioiden ympärys. Lisäksi musta tuntuu, että olet saanut hieman liikaa aivopesua.NHB sanoi:Diettaaminen on ottelijapoikien hommaa. Massa on aina massaa.
NHB sanoi:Kuka sanoi että tuollaisessa tilanteessa tulisi käyttää jotain ropistusta? Sellaista tekniikkaa ei ole olemassa, joka soveltuisi kaikkiin tilanteisiin.
Mike tuossa jo vähän puhuikin mun opettajista, voisitko sinä kenties jatkaa samaa sarjaa? Kiinnostais vain kuulla, että mikä taho mua on nyt aivopessyt? Itse en kyllä määrittele kouluttajien pätevyyttä vyötärön mitasta.kas-vain sanoi:Ei siinä tapauksessa, jos vatsan ympärys on 2x suurempi kuin hartioiden ympärys. Lisäksi musta tuntuu, että olet saanut hieman liikaa aivopesua.
Monesti avoin mieli olisi pirun arvokas juttu asioiden oppimisen kannalta. Tappelukseen kuuluu pirusti paljon muutakin kuin takakättä leukaan.Örkki sanoi:Antaisitko esimerkin missä ropistus olis paikallaan? Kävisikö esim. tämä? Naapurin vesikauhuinen puudeli yrittää raiskata jalkani!
Ropistuksen toimivuudesta ei voi olla missään tilanteessa varma, joten silloin unohtaisin koko tekniikan (ihmisten kipukynnykset on hyvin erilaiset). Tekniikka ei myöskään toimi jos on paljon vaatetusta. Kaikki ei myöskään ole niin runsas nahkaisia kuin Kaspin gurut, joten pelkkä ropistuksen tekninen suorittaminen voi olla hankalaa... :D
Ja ei sitten mitään herneitä... Mielipiteitä on monia! Jos joku on kokenut valaistuksen tai tuntenut enkelin kosketuksen treenatessaan Kaspinia, niin olkoon hän autuas!
NHB sanoi:Mitä ropistuksiin tulee, niin olenpa kuullut ovimiehen ulostava sillä yhteistyökyvyttömän asiakkaan.
NHB sanoi:Itse en kyllä määrittele kouluttajien pätevyyttä vyötärön mitasta.
NHB sanoi:Monesti avoin mieli olisi pirun arvokas juttu asioiden oppimisen kannalta.
No on varmasti, Mutta rajansa aavoimuudellaki!! :arvi:
Mä kokeilen nyt etätyrmäystä, joten olkaa nyt kaikki varovaisia kun en tiedä kuinka laajalta alueelta tämä tiputtelee ihmisiä...! :whip:
Täälläkin isoin osa porukasta tarttuu johonkin jenkkityylisiin mainoslauseisiin ja ei kykyne vastaanottamaan kokonaisuutta. Aika monesta lajista löytyy sellaisia piirteitä mainonnasta (varsinkin jenkeissä), että niistä voisi kirjoitella vaikka mitä. Vaan eipä se kannata, lajien haukkuminen kun ei tee kenestäkään parempaa taistelijaa. Tässäkin keskustelussa on jo varmaan satoja viestejä, joista hyvin vähän käsittelee yhtään mitään mielenkiintoista tai hyödyllistä. Pelkkää vittuilua melkein kaikki. Taitaa olla nettisotureiden skill-level suoraan verranollinen netissä suoritetun vittuilun määrään.mavasikeri-masa sanoi:No on varmasti, Mutta rajansa aavoimuudellaki!! :arvi:
Mä kokeilen nyt etätyrmäystä, joten olkaa nyt kaikki varovaisia kun en tiedä kuinka laajalta alueelta tämä tiputtelee ihmisiä...! :whip: