Synttärilahja 1v. kummitytölle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jones
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
46
Kertokaahan minkälainen lahja ois "etikettien" mukainen tollaselle pikku taaperolle. Mitä ite ootte antanut tai teidän lapsellenne on annettu? ...Hitto, kun ei muista mistä sitä ite tykkäs 1-vuotiaana! :joulu7:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samasta aiheesta kysymys;

Mitä lahjaksi 7-vuotiaalle pikku tytölle?

Ei mitään hajua mikä nyt on "pop" tuon ikäisille neidoille.

Itsellä on kanssa juurikin tuon 1 vuoden ikäinen kummityttö. Eipä sillä taida vielä tuon ikäisille olla suurtakaan väliä mitä lahjaksi tulee. Synttäreillä tytsi näytti enemmän pitävän käärepapereista, lahjat olivat sivuseikka...

Itse ostin sellaisen melko ison Ihaa -pehmolelun. Lahjalla ei mielestäni ole muuten mitään väliä, kunhan se ei vaan mahdu suuhun laitettavaksi.

Yksvuotiaalle melko sama mitä vie, pehmolelu on aina varma valinta. Käärepaperit on tosiaan huomattavasti kiinnostavammat kuin itse sisältö.

Joo, pehmis mullakin kävi mielessä. Äitee viisaampana vaa sano, et kyllä kummin pitäs jotain muuta hankkia. En viittis mitään lusikoita ostella :jahas:

Kuukausikortti Metalille.

Pehmolelut on varma valinta, ja kestävätkin pitkään taaperoiden suht vaativassa käytössä.

Originally posted by Jones
Kertokaahan minkälainen lahja ois "etikettien" mukainen tollaselle pikku taaperolle. Mitä ite ootte antanut tai teidän lapsellenne on annettu? ...Hitto, kun ei muista mistä sitä ite tykkäs 1-vuotiaana! :joulu7:

Meet stockmannin leluosastolle, katot kivan näkösen myyjän ja kysyt siltä. Mulla on tää systeemi toiminut joka kerta kun on jotain lahjoja tarvinnut hankkia. Aina on tullut postiivista palautetta. Suomalaisesta kirjakaupasta kannattaa myös kysyä. Kyllä ne myyjät tietää, ei ne muuten siellä olis töissä. :whip:

1 vuotis lahjaks annoin semmosen kirjan, jossa oli eläin satuja maalta. Siinä oli kissan, koiran, ankan, lehmän, lokin kuva siinä reunassa ja sitten kun niitä elukoita koski , niin kirja piti kyseisen elukan ääntä.

Lapsen äiti tais saada hermoromahduksen sen kirjan takia , mutta hei mä vaan ostelen lahjoja, en vastaa seurauksista. :rolleyes:

Originally posted by samichan79

Oma tyttö on nyt 8 ja poppia tuntuu olevan Bratz-nuket. Jotain "muoti"-nukkeja nuo ilmeisesti on. Kalliita, mutta ilmeisen kovaa huutoa.

Avaa sille tili, jolle talletat omasta varallisuudestasi riippuen 200€ tai enemmän jokaisena syntymäpäivänä. Käyttöoikeus tytölle tiliin 18v synttärinä.

Originally posted by IJK
Avaa sille tili, jolle talletat omasta varallisuudestasi riippuen 200€ tai enemmän jokaisena syntymäpäivänä. Käyttöoikeus tytölle tiliin 18v synttärinä.

Näin oma kummitätini teki, oli 18-vuotiaana ihan hauska setti kun ajokorttirahat olikin heti kasassa ja jäi vielä vähän autoonkin.

Originally posted by Jones
tai teidän lapsellenne on annettu?

Meidän 1-vuotias neiti pitää kirjoista. Eli sellainen värillinen kuvakirja jossa on "liikkuvia" osia eli jollain nallella on tassujen kohdalla pehmeetä kangasta.
Kirjan hahmot lukee kirjaa ja niitä kirjan sivuja voi itse käännellä, hahmo menee piiloon kaappiin ja sen kaapin oven voi avata ja nähdä sen hahmon siellä. You got the point?

Jos löydät sellaisen "äänikirjan" eli kun kirjan sivulta painaa jotain niin kuuluu ääniä niin se on varma hitti.

Meidän tyttö tykkää heitellä palloja eli itse heittää pallon ja konttaa perään naureskellen. :haart:

Ja sellaisesta työnnettävästä kävelytuesta (auto tai joku muu malli) tykkää myös kuten isi rahkasta... :haart:

Heissan!

Yksivuotiaalle on kyllä vaikea ostaa mitään, pehmolelu on ihan ok idea.

7-vuotiaat haluaa nyt juuri niitä Bratz-tyttöjä. Nyt on jotain lörpötteleviä apinoitakin, ne on ainakin myös suosittuja. Viime jouluna sai kummityttö sellasen puhuvan käsinuken, on muuten hieno munkin mielestä (ja törkeen hintanen). Eli jos rahaa löytyy niin osta sellanen jutteleva käsinukke! Sen sanavarasto ei oo niin hirveen monipuolinen, mutta ihan superhauska: " tämä tuoksuu... jätteeltä". Tai jotain sinne päin.:joulu1:

Laskeskelin juuri että lasten lahjoihin menee tänä jouluna noin 120€, omia ei ole mutta kummilapset ja niiden sisarukset.

Kissa tai koira. Kunhan et mainitse vanhemmille mitään ni pakkohan se on pitää ku muuten tytteli nostaa kauheen metakan:david:

Re: Re: Synttärilahja 1v. kummitytölle?

Originally posted by lieska

1 vuotis lahjaks annoin semmosen kirjan, jossa oli eläin satuja maalta. Siinä oli kissan, koiran, ankan, lehmän, lokin kuva siinä reunassa ja sitten kun niitä elukoita koski , niin kirja piti kyseisen elukan ääntä.

Lapsen äiti tais saada hermoromahduksen sen kirjan takia , mutta hei mä vaan ostelen lahjoja, en vastaa seurauksista. :rolleyes:

Toi kyl kuulostaa hyvältä. Jos sillä samalla hintaa saa vielä kiristettyä serkkupojan pinnaa, ni avot!:thumbs:

Omalle kummitytölle ostin 1v lahjaksi sellaisen lykättävän/potkittavan ajopelin. Kuulemma mieluinen.

Joulupakettiin pistän muumiastioita. Jos kyseessä perheen esikoinen niin ehkä vaatteet ja astiat kelpaa parhaiten, leluja ja rompetta kerääntyy muutenkin.

8-kuisen tytön isänä kommentoisin seuraavaa:
- pehmolelut ovat turvallinen, neutraali valinta, mutta muistakaa hankkia vain vauvaturvallisia malleja!
- itse suosisin kirjoja. Niistä löytyy sopivia, oli lapsi ihan minkä ikäinen tahansa. Jos epäilyttää onko kirja tarkoitettu liian vanhalle/nuorelle, niin valkkaa mielummin sen vanhemmalle tarkoitetun, jossain vaiheessa se on kuitenkin sopiva.
- ei mitään esinettä, minkä tarkoitus on pitää ääntä muutoin kuin lihasvoimalla tuotettuna. Ei soivia kirjoja, leluja tai ihmeäänilelujajoissaon100nappiaja200ääntä. Tämä ihan vanhempia ajatellen, sillä heidän kannaltaan parasta mitä voi tapahtua on, että lapsi kyllästyy siihen leluun tai patterit loppuvat mahd. nopeasti. Mieti jaksaisitko itse kuunnella sitä piipitystä sun muuta viikosta toiseen.

Perusta kummitili. Sinne sitten rahaa aina silloin tällöin ja tilin oikeudet kummilapselle kun täyttää esim 18. Ois aika kiva lahja :)
Ja sit vaikka ihan joku halpa pikkulahja toiseks, että saa jotain käteenkin.:joulu6:

Kirjojen ja pehmojen ohella voi ostaa vaikkapa peruspakin palikoita tai vauva-legoja. Vaatteet ovat myös hyviä, mutta osta tarpeeksi isoja. Ei haittaa vaikka eivät heti sovikaan, käyttöä löytyy varmasti myöhemmin.

7-vuotiaalle tytölle Bratz-nukke lienee varmin valinta. Itse ostin sellaisen miehen tytölle juuri.

Ostin pehmiksen. Tosin huomattavasti kinnostuneempi oli rapisevasta lahjapaperista :lol2: . Kattelin siinä taaperon touhua ja huomasin että noi ihan pienet lapset tykkää kaikesta mistä lähtee ääntä ja mitä voi tunkea suuhun. Ehdoton suosikkilelu oli lasten huuliharppu!!! Varmaan puolen tunnin konsertti mahdollsimman epävireistä soitantaa. Ja voi Jessus sitä syljen eritystä! :kuola:

Originally posted by samichan79

Käsipainot, ne on kuulemma tuon ikäisille tytöille pop nykyään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom