Syntha-6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tompsu18
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs jengi tästä tykkää? Mikä maku on teidän mielestänne paras? Monta kertaa päivässä otatte ja paljonko otatte kerralla? Aamulla, illalla? kertokaa ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilasin ite 2 purkkia tota kertaheitolla - banaanin ja suklaapirtelön. Toi banaani on mun suosikki, jotenki kermasen makusta, aivan ihanaa :kuola: On toi suklaakin ihan hyvää. Käytän ite palkkarina, ja kiireessä otan myös välipalana ja silloin tällöin makeannälkäänkin. Ei tosiaan mitään älyttömän kallista, vrt. aiemmin käyttämääni Syntrax Nectariin, joka tosin oli siinä mielessä parempaa että siinä oli korkeampi proteiinipitoisuus eikä yhtää rasvaa eikä hiilareita.

e: Niin, ja riippuen käyttötarkotuksesta mitoitan sen jauheen määrän. Esim. palkkariksi laitan ite n. 2 kauhallista sitä. Mut mie oonki nainen, ja semikynis vielä :D

Niinhän siinä sitten kävi. Kun oli rahaa ei ollut suosimallani lisäravinnesivustolla tuota syntha-6:sta, mutta heti, kun rahat loppu, niin viestiä tuli, että uusi erä on saapunut -.- odotellaan tiistaihin ja lähtee banaani tilaukseen! Jännittää hiukan, että miltä maistuu.

Aamulla jos ei ole muuta syömistä, ja salipäivinä ennen nukkumaanmenoa.

Minttusuklaa ihan makoonen. :)

Voihan tätä käyttää palkkarissakin.

Kaikki maut aivan loistavia, mut Cookie's n Cream on ylivoimanen ykkönen :) Päivässä otan 2-3 kertaa kolme mitallista per drinkki :) Painoo tullut ihan mukavasti... SUOSITTELEN

Mielestäni nuo kaikki maut on pirun hyviä verrattuna muiden valmistajien makuihin.
Esim mansikka on aivan pirun hyvää:kuola:

Itse olen tuota illalla vedellyt.
Tulee hyvin makua, jos tekee esim pirtelöä:thumbs:

Mielestäni nuo kaikki maut on pirun hyviä verrattuna muiden valmistajien makuihin.
Esim mansikka on aivan pirun hyvää:kuola:

Itse olen tuota illalla vedellyt.
Tulee hyvin makua, jos tekee esim pirtelöä:thumbs:

Maistuuko "mansikka" oikeasti M-A-N-S-I-K-A-L-L-E? tai edes vahvasti siihen suuntaan? Jotenkin paskanmaku jäänyt suuhun muutaman valmistajan mansikka prodesta :S

Ainakin se on täysin eri makuinen, kun mikään muu "mansikkan" makuinen pulveri..
Ei se nyt tietenkään "ihan" ole saman makuista, kuin vastapoimittu mansikka, mutta hyvää se ainakin on.
Siihen suuntaan kyllä väittäisin sen maistuvan.

Tilainpa juuri tuota banaania, kun näyttää maistuvan :D

Tuli tosiaan itsekin tuota tilattua ja minttusuklaa tippuu ainakin ihan hyvin . Ostin sen 1.3 kilosen pöntön , seuraavaksi varmaan pitää se isompi tilata kattoo nyt kauan kestää . Sekoittuu hyvin :rock: !

Tuota on nyt itte mutustettu 4 purkkia, suht helvetin nopeetahan nuo menee mutta maultaan ovat ainakin huippuja. Ja tuntuu olevan muutenkin aivan loisto kamaa.
Suklaapirtelöä ja baania tullut vedettyä ja lähes aina maitoon nanamanamn.. Huomenna pitäisi saapua 6purkkia lisää kotiin!

Offtopic: illaksi/yöksi heitän gasparin myofysionii (mansikka) ei oo mansikkaa sen jälkeen mieli tehnyt :D

Tukusta tilailin muutaman pönikän aivan koemielessä, saakos näitä edullisemmin mistään ? Tukussa about 30e/1.32kg.

Näin taitaa olla, tosin Fast hera80 maksaa kanssa tuon saman, kun laskee kilohinnan. Kumpi noista sitten on parempaa jokanen päättäköön itse.

Haettu cookies n cream. Sekottuu tosi hyvin ja maku on taivaallinen:kuola: Mansikka voisi olla mielenkiintoinen, kun muiden merkkien mansikka maistuu aina niin oudolle.

Massilta saa synthaa isommassa yli 2kg pakkauksessa hieman halvemmalla, mutta kuten tiedetään siellä on lähestulkoon aina kaikki tavarat loppu kuten tässäkin tapauksessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom