Syntha-6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tompsu18
  • Aloitettu Aloitettu
6 purkkia tullut suklaata vedeltyä ja on törkeän hyvää! Oikeastaan tutustuin tuotteeseen puolivahingossa. Lähettivät eräästä puljusta kuuden syntha-6 juoman tilalla, kuusi purkkia syntha-6 jauhetta (1320g). Tässä tapauksessa vahinko oli kerrankin kuluttajan puolella ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin taitaa olla, tosin Fast hera80 maksaa kanssa tuon saman, kun laskee kilohinnan. Kumpi noista sitten on parempaa jokanen päättäköön itse.

Fastin Hera80 onkin hintalaatusuhteeltaan IMO ihan täysin paska valinta. Muuta hyvää tossa ei ole mun silmissä kun saatavuus, löytyy joka marketista tuota. BSN:n Synthassa on ainakin tuo minttusuklaa omaan makuun oikein hyvä. Ei tuu kyllä nykyään vedettyä oikeen muuta kun tuota Selffin isolaattia, on nimittäin hintalaatusuhde todellakin kohdillaan tällä hetkellä muihin valmistajiin verrattuna, eikä ole edes sisällöltään, laadultaan tahi maultaan mitään skeidaa. :rock:

Fastin Hera80 onkin hintalaatusuhteeltaan IMO ihan täysin paska valinta. Muuta hyvää tossa ei ole mun silmissä kun saatavuus, löytyy joka marketista tuota. BSN:n Synthassa on ainakin tuo minttusuklaa omaan makuun oikein hyvä. Ei tuu kyllä nykyään vedettyä oikeen muuta kun tuota Selffin isolaattia, on nimittäin hintalaatusuhde todellakin kohdillaan tällä hetkellä muihin valmistajiin verrattuna, eikä ole edes sisällöltään, laadultaan tahi maultaan mitään skeidaa. :rock:

Jep Selffin tuotteista suurin osa on helvetin hyvänmakuisia. Ainakin kaseiini ja isolaatti.

Caramel latte on myöskin todella hyvää, oon vahvasti sitä mieltä että huononmakusta Syntha 6:sta ei taida ollakkaan.

Ihmetyttää hieman, kun jossain paikoissa tuo 2.3kg bulkkisatsi tulee kilohinnaltaan kalliimmaks mitä 1.320kg.

Onko tuo Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 nettikauppa joku vitsi vai minkä takia siellä on aina lähes kaikki tuotteet loppu ?

Ihmetyttää hieman, kun jossain paikoissa tuo 2.3kg bulkkisatsi tulee kilohinnaltaan kalliimmaks mitä 1.320kg.

Onko tuo Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 nettikauppa joku vitsi vai minkä takia siellä on aina lähes kaikki tuotteet loppu ?

Tai oisko vaan niin että niiltä on tuotteet usein loppu kun on aika suosittu paikka, ja toimittavat myös Suomen ulkopuolelle -> iso asiakaskunta

Vaikee tuohonkaan on uskoa, kun tähän mennessä joka kerta on tavara ollut loppu.

No ehkä sul on sit vaa ollu huonoa tuuria matkassa. Mä oon kans pitkään jo tilaillu Massilta ja aina on ollut niitä tuotteita joita tarvin, kerran oli Recovery loppu mut sitä tuli seuraavana päivänä kontti lisää niin sain siitä sitten.

Tästä ei tunnu olevan kenelläkään oikein huonoa sanottavaa, joten pitäisiköhän tätä ottaa kokeeksi? Kysyisinkin, että mistä olette edullisimmin löytäneet vai onko hinnoissa merkittäviä eroja?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom