GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Syksyyn 2008 tähtäävät

Ikä
40
Varmaan monikaan ei vielä mieti syksyn kisoja, mutta itselläni dietti alkaa jo kuukauden päästä, joten ajattelin pistää thredin pystyyn jo nyt :)

Olis kiva kuulla ketkä on suuntaamassa Turkuun tai Lahteen. Erityisesti tietty kiinnostaa, onko ketkä tulossa mun kilpakumppaneiksi fitness osastoon :D

T: Täällä harvoin käyvä ancelita

:dance:

Täällä yksi syksyn kisoihin valmistautuva :dance:
Lahteen tulokaskisoihin menossa, nyt jo jänskättää :hyper:
Dieetti alkaa varmaankin huhtikuussa jossain vaiheessa....alkais jo!!!

Samma på här! jos nyt kaikki menee suunnitelmien mukaan ja selkä ei tee tenää. niin ja lahteen tulokaskisoihin olis tarkoitus..

Mie kanssa tulokaskisoihin suuntaamassa. Dietti on tarkoitus alottaa touko/kesäkuussa. Mutta nyt kyllä tuntuu että sitä täytyis aikaistaa koska fläsää on alkanut kertymään ihan liian kanssa...

Toivottavasti sieltä alta sitten löytys vähän muutakin :)

taratin ja k!tty, menettekö -163 vai +163? mä en edes tiedä minkä mittainen olen,mitattu joskus lukiossa viimeksi! Joten saa nähdä.
mua jännittää eniten se, pääsenkö vaivojeni takia kisoihin, ei itse kisat. Ja ärsyttää eniten se, et en oo pariin viime kk:een voinut trenata 100%:sti selkäkipujen vuoksi ja tiedän, et jokainen treenikerta olis mulle tarpeeseen! sitä näkee itsessään puutteita joka puolella, vaikkei muut näkiskään.
haluttais jo rueta tekeen biksuja..:D

Siistiä, nyt saa siis alkaa luvan kanssa fiilistelemään syksyä! :dance: Mä aloitan kisaan valmistautumisen todennäköisesti kesäkuussa. Tavoite on, että aloituskunto on silloin parempi kuin viime kerralla kesäkuussa 2006. Tällöin pitäisi ajankin riittää mukavasti, aion nimittäin vakaasti olla paremmassa kunnossa tänä syksynä kuin vuonna 2006.

SM-karsintoihin siis olen menossa, sarjana BF:n pitkä. Pitääkin muuten maksaa lisenssi tänään. Todella hyvä veto Fitnessliitolta herätellä tyttöjä maksamaan lisenssit jo ajoissa. Sillä tavalla saadaan meidänkin lajiin lisää uskottavuutta ja imagolle nostetta. Jos joku ei saanut liitolta tullutta kirjettä, niin tässä on katkelma siitä:

Fitnessliitto sanoi:
Monissa urheilulajeissa kilpailulisenssi hankitaan aina kauden tai vuoden alussa,
jotta ADT pääsee vapaasti harjoittamaan testaustoimintaansa ja myöskin siksi, että
kilpailijat haluavat olla avoimia testaustoiminnalle antamalla (lisenssin
lunastamisella) ADT:lle vapaat kädet toimia lajin kilpailijoiden parissa. Monet
fitnessurheilijat eivät ilmeisesti ymmärrä, että dopingtestaus on ainoa keino pitää
laji oikeana urheiluna?

Nämä urheilijat lunastavat kilpailulisenssin juuri ennen kilpailuja (3 kk on liiton
takaraja) ja pitävät sitä (lisenssiä) vain osana pakollista toimintaa ajattelematta
sitä, että se on myös osoitus avoimuudesta.

On selvää, etteivät kaikki uudet kilpailijat tai jopa kokeneemmatkaan ole lyöneet
lukkoon 100 % varmuudella kilpailemisistaan syksyllä, siksi kilpailulisenssiä ei
pidetä niin tarpeellisena lunastaa kuin vasta silloin kun aikaraja umpeutuu.

Liiton toivomus olisi, että jokainen kilpailija ajattelisi siten, että
kilpailulisenssi olisi passi avoimuuteen ja se vähentäisi spekulaatiota lajin
harrastajien tai urheilua seuraavien henkilöiden osalta onko lajimme jotenkin
enemmän tai vähemmän doupattu.

Tämä kirje / meili tehtiin sen perusteella, koska vain noin 40 fitnessurheilijaa on
lunastanut kilpailulisenssin tämän vuoden alussa, kun taas aikaisempina vuosina
määrä on ollut kaksinkertainen (2007 yhteensä n.150 kilpailulisenssiä). Tähän pitää
saada muutos ja siksi liitto tuleekin ensi vuonna noudattamaan systeemiä, jossa
kaikkien aiemmin kilpailleiden fitnessurheilijoiden (kilpailevat he sitten keväällä
tai syksyllä tai pitävät välivuotta) pitää lunastaa kilpailulisenssi tammikuun 15.
päivään mennessä (vuodesta 2009 lähtien). Eli ensi vuoden alusta dopingvalvontaa
tehostaaksemme kilpailulisenssi tulee pakolliseksi kaikille kilpailutoiminnassa
mukana oleville. Tästä lisää enemmän kevään aikana.

Olipa kyseessä aktiivinen kilpailija tai välivuotta pitävä urheilija, niin
testaustoimintaa pitää olla lajissamme. Ja tätä mieltä varmaan on myös kaikki
kilpailijatkin?

Vetoammekin kaikkiin fitnessurheilijoihin, jotka eivät ole vielä lunastaneet tämän
vuoden kilpailulisenssiä - tehkää se nyt heti vaikka kilpailisittekin vasta
syksyllä. Avoimella suhtautumisella lajimme pysyy enemmän urheiluna eikä vain
liikuntaharrastuksena.

Toivottavasti jokainen syksyyn tähtäävä kilpailija maksaa lisenssin NYT.

Nytkös se jo alkaa :dance: kisoista puhuminen!! Itseäni suorastaan pelottaa ajatus, mutta lavalle mennään vaikka henki menisi :evil: ja tulokkaisiin. Olin niin innoissani kun sain lukea niidenkin olevan silloin lahdessa vuoden huikeimpana viikonloppuna :hyvä: Pituutta minulla taitaa olla sellaiset 163-164 joten mietityttää hieman kumpaan mahdan kuulua :wtf: mutta olen mittauttanut itseni joskus aikoja sitten, että olen voinyt vaikka kutistua :rolleyes: Mutta minua kiinnostaisi tietää teistä yleisesti millaisissa painoissa menette?? Ja pituus tietenkin!!?? Onko mitattu rasvoja?? ja jos on niin millä menetelmällä?? Itse voin tässä tunnustaa, että elopainoa on kertynyt sellaset 70 kiloa ja se pituus tulikin jo ilmi... ja mitä rasvaprosenttiin tulee, niin mittautin sen itse pihdeillä muutama viikko sitten sillä 9 pisteisellä ja silloin se antoi tuloksen 21,9. Tuo ei tietenkään kerro kaikkea, mutta antaa itselleni ainakin jonkinlaista suuntaa jatkoa ajatellen. Ensi kerralla tiedän sitten ainakin suurinpiirtein, että mihin suuntaan olen menossa :)

Täällä myös yksi Lahteen suuntaava. Sarjana se kaikkein suosituin eli cbb. Kiristely olisi kai tarkoitus aloittaa joskus huhtikuussa, joten vielä saa muutaman kuukauden mässäillä.

Celly: +163 luulisin meneväni. Pituutta kun on juuri ruhtinaalliset 164cm :) Tosin, eipä muakaan ole vuosikausiin mitattu, eli voihan se olla että oon näin vanhoilla päivillä kutistunu. (Kyykänny tietty niin kovin) ;D

Painoa on tällähetkellä ~65kg joten dietti varmaan alkaa viimeistään toukokuussa. Oli tarkotus aloittaa vasta kesäkuun ekalla mutta kun tää bulkki on vähän lähteny lapasesta...

Toisaalta odotan jo innolla että pääsen karistamaan näitä kiloja. Koska olo tässä kehossa nyt on todella tukalaa. Ei tahdo korvienväli kestää enää.

Lauteillehan kanssa mennään vaikka henki menis. En kyllä ole yhtään varma että kuoriutuuko täältä fläsän alta mitään vitness kissaa. Mutta kokemuksen kannalta aion ottaa nämä ekat kisat. Tietääpähän sitten mitä se touhu on.

Kai tämän sitten kehtaa julkisesti tunnustaa :) Eli täällä kanssa yksi Lahden tulokas bf-kisaan suuntaava, +163 cm olis sarjana. Tää kuu oli sellaista "koedieettiä" tjsp.... Ihan hyvin lähti pelkällä ruuan siistimisellä 4ssä viikossa. Huomenna saa syödä taas normisti!!!!! Ja toukokuun alussa VIIMEISTÄÄN aloitetaan dieetti kunnolla. Paino pitää saada pidettyä alle 70 kg siihen..ja mielellään sen jälkeenkin :D (mittaaa on 170 cm). Onkos teissä muuten Helsingin treenileirille menijöitä 16.-17.2.?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Joo elikkäs pituutta mulla on 163cm eli taidan olla just siinä lyhkäses sarjas ja painoo on tullut aika sopivasti,sellanen 65kg :D
Tänään sain lisä infoo dieetistä ja se alotetaan toukokuun alussa,jippii! Biksuja on jo kovaa vauhtia suunniteltu ja värit ja kuviot on selvillä :D

Musta tuntuu kans, et oon siinä lyhyiden joukos, tuntuu että olen kutistunut..
arg, sä oot K!tty kova vastus, sun avatteresta päätellen!!

Musta tuntuu kans, et oon siinä lyhyiden joukos, tuntuu että olen kutistunut..
arg, sä oot K!tty kova vastus, sun avatteresta päätellen!!

No kiitos,vaikka eihän sitä koskaan tiedä mitä jää jäljelle dieetin jälkeen :D ehkä kaikki onki vaan läskii :D

kyl mä uskon, et susta jää jäljelle paljon muutakin, kuin fläsää! Musta tuntuu, et miusta ei..vaik suht, isoja painoja nostelenkin salilla, painot ei korreloi kyl lihasten kokoon ollenkaan!!

Hei minkäs verran teillä kisoihin valmistuvilla on kalorit/päivä dieetillä? Siis ihan mielenkiinnosta utelen :).

Varovainen kädennosto täältä Hämeestä. En vielä tiedä varmasti, mutta näillä näkymin joko bf tai cbb. Hinku oli cbb, mutta olen laiha kynis (ngv:n sanoin lahjaton kynis, jonka intressit cbb:ssä :D). Epäilyttää kovasti...

Hellöyh:) Tämäkin ilmoittautuu osallistuvaksi syksyn kisoihin, olkapääleikkauksesta on tullut toivuttua sitä vauhtia, että ei estä treenejä:D

Elikkäs Lahteen BF-tulokkaisiin ja pidempään sarjaan 166 senttisenä kampean:rolleyes:

Siistiä, nyt saa siis alkaa luvan kanssa fiilistelemään syksyä! :dance: Mä aloitan kisaan valmistautumisen todennäköisesti kesäkuussa. Tavoite on, että aloituskunto on silloin parempi kuin viime kerralla kesäkuussa 2006. Tällöin pitäisi ajankin riittää mukavasti, aion nimittäin vakaasti olla paremmassa kunnossa tänä syksynä kuin vuonna 2006.

SM-karsintoihin siis olen menossa, sarjana BF:n pitkä.

Minne jäi sun fitness-sarjaan tulohaaveet?? :eek: Mä niin odotin et oisin nähnyt sut siellä mun kaa pomppimassa...nyyh:itku:

Tääl myös alkaa kiristely toukokuun tienoilla cbb-lava tähtäimessä. Jos se kolmas kerta sanois karun totuuden.. Ja siviilielämä pitäis muutaman kuukauden päähänpotkimistaukoa.. Ainakin tällä hetkellä onni ei pelkästään hymyile, vaan oikein hekottaa!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom