Syksyn/talven tavoitteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Moro,

Tässä tilanteen päivitystä ja vähän tavoitteenpoikasta keväälle....

wippe sanoi:
Tavoitteet talvelle:

-treenipäiväkirjan pidon aloittaminen ---> seuranta
-kuntosali 3x/vko ---> tulosten parantaminen

Tämä on toteutunut yhtä viikon taukoa lukuunottamatta, salilla olen käynyt 3-4 krt/vko. Punttitulokset ovat nousseet kivasti ja ohjelmaakin olen muutaman kerran fiksaillut uuteen uskoon... Innostus vaan kasvaa!!

wippe sanoi:
-ruokavalio kuntoon ---> läskin määrän väheneminen
-aerobista 3x/vko (uinti, lenkkeily, jumpat fiiliksen mukaan)
-krapulapäivien vähentäminen (ehdoton max kerran kuussa, mieluummin ei sitäkään)

Tässä onkin sitten tavoitetta keväälle... Varsinkin toi ruokapuoli... taidan edelleen syödä liian harvoin - suhteellisen terveellisesti tulee kyllä syötyä, mutta aamupalan skippaaminen yms. ei oikein ole hyvä juttu... Aerobisen osalta tavoite ei ole toteutunut eli :whip: ja lenkille. Tosin hyötyliikun paljon pyörällä ja kävellen, joten sillä nyt olen vähän kuitannut... Ja krapulapäivät ovat vähentyneet selkeästi - baarissa olen ollut muutaman hassun kerran pilkkuun saakka - muuten tullut ajoissa kotiin jos liikkeellä olen ollut!!! Hyvä.

wippe sanoi:
-suunnitelluista opiskelujutuista kiinni pitäminen (ei mitään, mä suoritan tän kurssin sitten ensi vuonna...)

Tämä on pätenyt yhtä kurssia lukuunottamatta!! Keväällä samaan tahtiin.

Talven/kevään osalta siis huomion kiinnittäminen ruokailuun ja aerobiseen päätavoitteena. Lisätavoitteena riittävästi unta palloon... eli alkava unihärö kuriin!! Muuten meininki jatkuu samana.
Siinäpä se :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom