Syksyn/talven tavoitteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
- kehittyä eli saada voimaa lisää ja lihaksia vähän joka puolelle
- saada paino yli 60 kg:n (kummallista eikö totta :) ) rasvaprosentin pienentyessä parilla yksiköllä
- viimeisetkin selluliitit pois takamuksesta
- ruokavalio järkevämmäksi yhteistuumin isännän kanssa
- joku työpaikka, miellään kiva. Jotta vihdoin ja viimein voisin ihan oikeesti muuttaa kultani luo... :jahas:
- notkistua
- lenkkeily vähintään 3 kertaa viikossa

Vaikein tulee olemaan toi viimeinen... olen kuin rautakanki eikä ole hyötyä vaikka olen kuinka venytellyt (joopajoo), helpointa tuon painon nostaminen, nyt kiloja löytyy 58 :hyper:

Täähän nöyttäisi sille, ettö aika monella on samankaltaisia tavoiteita. ;)
1. selluliitti pois (missä välissä sitä pääsi tulemaan noinkin paljon??)
2. Mahamakkarat pois
3. Mun perseen päällä sietäisi pysyä ainakin viinilasi ensi kesään mennessä.Tarakkaa hakkimassa siis.
4. Etureidet
5. Kunnon kädet ilman alleja
6. Iloinen mieli ja spagaati.
-Kiitos-

Onneksi on kohtuullisuus mukana kaikessa :anssi:

menossa mukana

Olen jo aloittanut
-venyttelen 6 *viikko noin 40 min kerta
-voimaa lisää
-hieronnat tilasin tänää

ja tämän vuoden tavoitteet
-marraskuun lopussa 7 kg pois
-lihasta lisää
-ruokavalioon vieläkin parannusta
-hyvä mieli
-pysyn terveenä :thumbs:
-nauttia jokaisesta päivästä

Tavoitteita, onhan noita... Tässäpä muutamia tälle syksylle:

- vetää 8 leukaa (nyt menee melkein 6)

- parantaa keskivartalon voimatasoa HUOMATTAVASTI

- lisää notkeutta --> opetella venyttelemään säännöllisesti (ja siinä onkin hommaa... :rolleyes: )

- tekisi mieli sanoa, että penkistä 80 kg, sen verran helposti se seitsemänkymppiä silloin reilu kk sitten nousi, mutten taida ihan uskaltaa... Sanotaan nyt, että VÄHINTÄÄN 75 kg pitää jouluna nousta! :whip:

Nämä siis treenipuolella. Muita tavoitteita ovat sitten syömisten viilaaminen edelleen järkevämpään suuntaan ja kaloreita vähän ylöspäin, tuonne 2500kcal/päivä-tasolle, sekä VIIMEINKIN gradun edistäminen, ehkä jopa valmiiksi saaminen :eek: :evil:

Tavoitteena on nyt käydä parit kisat syksyn aikana ja parantaa viime vuoden sijoitusta SM-kisoissa. Kisojen jälkeen olisi tavoitteena, ettei paino pääsisi nousemaan viittä kiloa enempää, niin seuraaviin kisoihin olisi helpompi taas tiputella ja päästä kireäksi. Vaparissakin olisi tavoitteena kehittyä vuosi vuodelta. Kyllähän noita tavoitteita riittää...

Yksi tavoite on nyt osittain täytetty... tai siis mahdollisuus järjestetty, toteutuksen näkee sitten myöhemmin. Eli kun jäsenyys kuntosalille on edullisin tapa treenata, niin maksoinpa eilen jäsenmaksun ja nyt sitten olen vuodeksi sitoutunut... Jäsenmaksu menee tililtä säännöllisesti ellei erityistä syytä ole miksei. Joten nyt on sitten pakko käydä kun kerran siitä maksaa joka tapauksessa. :D

Ja salilla kun on jumpat ja ihastuin bodycombatiin, niin ehkäpä se aerobinen kuntokin sieltä suosta nousee. Tämäkin tavoitteeksi, jos ei ollut jo.

Mun tavoitteet syksylle/talvelle

- Sovittaa aikatauluun opiskelu, työssäkäynti ja treenaaminen (ja lepo)
- Hoitaa kouluhommat ajallaan
- Aloittaa juokseminen uudelleen
- Kattella syömisiä vähän tarkemmin
- Pysyä hyvällä tuulella, vaikka muut synkistelisivät ympärillä

Hmmm... hyvä että tulee taas pohdittua näitä juttuja pitemmällä välillä.

1) liittyä lokakuun loppuun mennessä kaupalliselle salille
2) sali treeni 2x vko => 3x vko
3) dokaus, roskaruoka, ja karkinosto lakko kunnes olen pudottanut 3-5kg (istuvat tosi tiukassa)
4) pitää ohjelmassa muukin liikunta vähintään 3x vko (esim. ohjatut jumpat, pilates, kotikuntoutus (remppoja on kropassa), vesijuoksu/uinti, kävely/sauvakävely) kun tiedän aamulnekkien jäävän pikkuhiljaa pois ohjelmsitosta pimeän vuodenajan tullessa

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tavoitteita olisi vaikka kuinka, mutta tässä ehkä tärkeimmät:

-Treenata edelleen säännöllisesti salilla ja saada lisää potkua treeneihin
-Lopettaa stressaaminen joka asiasta, kuluttaa vaan energiavarastoja turhaan
-Tehdä aerobisia harjoitteita 4x viikossa josta yksi todella kevyt palauttava harjoitus
-Yritän jaksaa käydä duunissa joka on aivan perseestä ja pitää silmät auki muiden työpaikkojen toivossa

Kaikki nämä varmasti onnistuvatkin kunhan pääsen yllättäin iskeneestä kurkkukivusta eroon :curs:

- Jos tästä syksystä joten kuten selviän, niin huilaan koko loppuvuoden.

- Yritän korjata perheelle/äiti-lapsisuhteelle/parisuhteelle näiden kurjien kuukausien aikana aiheuttamani vauriot...

- Palaudun, toivottavasti, taas normaalijärkiseksi ja tasapainoiseksi. Tällaisena hermoheikkona raivopäänä minua ei katsele pirukaan.

- Haen mahdollisimman usein lähileipomon myymälästä tuoreita, jalkapallon kokoisia sämpylöitä ja "märstäpullaa". Nautin kiireettömästi kermakahvin kera.

- Treenailen ainoastaan äärimmäisen innostuksen iskiessä.

- Teen kaikkia kivoja juttuja. Ihan vaan mitä huvittaa.

- Kehonrakennuksen sijaan alan suunnitella kevään talonrakennusta.

Mutta jos tästä syksystä selvitään edes kohtuudella, niin voihan olla, että hulluttelu sen kun jatkuu ;) .

Kiva listata näitä treeni tavoitteita, rupeaa oikein odottamaan treenausta.
1. Nauttia treenistä tehdä kaikkea kivaa; punttia, tanssia, ratsastusta ja joogaa
2. Tiputtaa 5 senttiä vyötäröltä ja lantiolta
3. Vetää 10 leukaa
4. Penkkipunnertaa oma paino
5. Venytellä
6. Löytää aikaa punttitreenille 2-3 kertaa viikossa
7. Opetella lumilautailemaan
8. Ulkoilla ja liikkua paljon lasten kanssa

Juu, tavoitteena olisi päästä taas treenaamaan säännöllisesti ja ennen kaikkea INNOLLA ja mielellään parin kuukauden matalasuhdanteen jälkeen. On vain yksi ongelma: kun ei huvita niin millään. Tuntuu että puhti on vallan poissa ja kaikki vanhat lajit kyllästyttää. Harrastelen enimmäkseen erilaisia body-painoitteisia ohjattuja tunteja. Sitten kun saan itseni liikkeelle on olo kyllä jälkeenpäin se vanha tuttu hyvä :) Mutta kun itse treeni on yhtä h****** eikä ikinä huvittaisi lähteä. Kaipailen niin kovin vanhoja hyviä aikoja jolloin kroppa suorastaan huutaa pienen rääkin perään :itku: Mitä tehdä? Onko muillakin vastaavanlaisia totaalisia kyllästymiskokemuksia?

Syksyn/talven tavoite on viedä dietti kunniallisesti loppuun, siten että olen niin kireässä kunnossa kuin mahdollista! Kaiken muun unohdan talveksi. Keskityn vain ja ainostaan treenaamiseen ja kisoihin. Ylimääräsen vapaa-ajan vietän lepäillessä..Sory kaverit, että talvella aikaa jää vähän teille ( tarkoitan kavereitani). Pienestä asti olen haaveillut tästä, joten annan kaikkeni että olen keväällä lavalla! :whip:

Heh... mun tavoitteet on miltei samat Sulimaanin vastaavien kanssa, elikäs:

- selviytyä kunnialla tästä syksystä, joka koostuu mm. tiiviistä opiskelusta, osa-aikatöistä ja treenaamisesta (helppoa se ei tule olemaan, mutta usko itseen on vahva)
- tehdä koulutyöt ajallaan, niin ettei tarvitsis turhia niillä stressata - ja niin että valmistun ensi vuonna
- lukea koulukirjojenkin lisäksi muitakin kirjoja
- opetella nukkumaan oikein ja tarpeeksi
- kuntouttaa oikea polvi ja pysyä terveenä (edellinen kohta vaikuttaa tähän aika paljon...)
- käydä hierojalla kerran kuussa
- pitää paremmin yhteyttä ystäviin ja sukulaisiin
- muistaa paremmin tuota omaa rakasta kaiken tämän häslingin keskellä :love:

Tavoitteet talvelle:

-treenipäiväkirjan pidon aloittaminen ---> seuranta
-kuntosali 3x/vko ---> tulosten parantaminen
-ruokavalio kuntoon ---> läskin määrän väheneminen
-aerobista 3x/vko (uinti, lenkkeily, jumpat fiiliksen mukaan)
-krapulapäivien vähentäminen (ehdoton max kerran kuussa, mieluummin ei sitäkään)
-suunnitelluista opiskelujutuista kiinni pitäminen (ei mitään, mä suoritan tän kurssin sitten ensi vuonna...)

Siinäpä se :thumbs:

Hmm. Pitipä ihan pysähtyä miettimään, mitä ne todelliset tavoitteet on.

Kaksi asiaa on, jotka ovat täysin samalla viivalla: treeni ja koulu. Sen olen huomannut, että aivan ensimmäiseksi tärkein on treeni: sen pitäminen säännöllisenä ja kehityksen jatkuminen, vaati se sitten kuinka paljon ponnisteluja tahansa. Luentoja on tullut jätettyä välistä, että pääsee salille, ja niin varmaan jatkuu edelleen. :nolo: Toisaalta myös jossain vaiheessa treenistä on joutunut hieman tinkimään, kun harkkatöiden deadlinet painaa päälle.

Tavoitteet siis lyhyesti:
- jatkaa nousujohteista treenaamista, pitää kroppa timminä ja mielellään hilata rasvoja alas, jos se suinkin on mahdollista samaan aikaan kun lihastakin pitäisi saada ;)
- pitää muutenkin elämäntavat sen verran tervehenkisinä, että ne tukee mahdollisimman hyvin treenaamista ja edesauttaa kehitystä
- selvitä kunnialla tärkeistä (=kaikista) kursseista läpi ja päästä talven aikana opiskeluiden kanssa siihen pisteeseen, että voisin alkaa etsimään diplomityöpaikkaa

Siinä kai ne tärkeimmät. Innolla syksyyn, tää on aina mulle vuoden aktiivisinta aikaa!

Tavoitteita:

- syksyn yo-enkusta vähintään e. Opettajan mukaan kuuntelun perusteella on vielä täydet mahdollisuudet Laudaturiin. Mutta e olis ihan hyvä!

- yritän treenata edelleen 5krt/vko vaikka onkin abivuosi ja hulluna kaikkea mahdollista hirveää.

- aloitan aerobicin! Nyt riittää tää läähättäminen radalla ja ahdistus kun ei jaksa mitään! Sitä paitsi jotain pitää harjoitella jos..tai niin. Antaapi olla.

- hilata paino pikku hiljaa 60 tuntumaan..siis mieluiten tasaisesti niin että joukossa vois olla vaikka vähän lihastakin (tällä hetkellä paino 56)

- olla hyvä ihminen ainakin suurin piirtein. Kohtelen ihmisiä ihmisinä enkä paskiaisina. Ja yritän tehdä parhaani että parisuhde kukoistaisi.

Ärsyttää tämä opiskelu. Haittaa treeniä. Tai siis treeni se tuppaa haittaamaan opiskelua :D

Tavoitteet ens talevelle:

Treeni:

- Saada mahdollisimman paljon lisää lihasta joka puolelle, mutta ehkä kipeimmin sitä kaipaan takareisiin (no okei, myös etureisiin...)

- Hauiksen ympärys likelle 35cm

- Saada vasen olkapää yhtä pyöreäksi kuin oikea. Tämä on sitten kumma juttu joka vaivaa lakkaamatta... vaikka kukaan muu ei sitä muka juuri huomaa.

- Opetella syömään tarpeeksi ja minimoida "turhat herkuttelut" esim. kertaan viikossa, sekä hyväksyä itsessä pieni rasvan kertyminen. Jos ens kevään dieetin jälkeen jopa ois enemmän lihasta.

- Saada penkin sarjapainot nousemaan ainakin viiteenkymppiin (nyt 40), vaikka lajini onkin puhtaasti lihasmassan kasvatus, eikä niinkään voima.

Muu elämä (onko mulla sellanenkin?):

- Valmistua nyt kuukauden päästä mahdollisimman hyvin arvosanoin

- Suorittaa kasvatustieteiden appro kunnialla läpi, vaikka välillä tuntuu ettei vois vähempää kiinnostaa.

- Keksiä mitä haluan tehdä seuraavaksi nyt, kun koulu on loppu

- Pitää rakkaani onnellisena ja tukea vastoinkäymisissä

- Saada uusi asunto sisustettua: Eli rahaa pitäisi saada lisää!

- ...josta pääsimmekin siihen, että ehkä pitäisi hakeutua töihin... (mutta kun ei tiedä mitä haluaa tehdä. Kannattaa valmistua kuvataiteilijaksi.)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom