Syksyn/talven tavoitteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ykköstavoite:

- Lihasmassan kasvu.

Talvella olisi tarkoitus pitää jonkinnäköinen "massakausi"; treenaan entistä kovempaa ja järkevämmin, syön plussakaloreita, entistä terveellisemmin ja ymmärrän myös levätä tarpeeksi. Myös yleensäkin nousujohteisuus eli tulosten parantaminen ja muu kehitys.

Odotukset on melko korkealla, mutta uskon että kovalla treenillä ja riittävällä levolla, kunnolla syömällä sitä lihasta tarttuu ja tulokset nousevat jne.

Muita tavoitteita on sitten esim ulkoilla enemmän ja venytellä paremmin. Ja elämää salin ulkopuolella ei sitten olekaan...

Mulla tavoitteet:
Nää menee kiloissa...
1. Saada rasvaa kehosta pois.
2. saada ens kesään mennessä:
Hauis 12kg ( nyt 10 kg ) :wall: tää on must!!
ylätalta 50 kg ( nyt 40 kg )
Jaloilla ei tavoitetta paitsi rasvan palamista.
Pystypunnerrukseen 5 limput lisää ( nykyään 2*7,5kg koneen lisäksi)
Ojentajilla on sellaisen tavoite että haluan isot sellaiset!!! vähän vastapainoa haukkaan.
3. Saada Ruokavalioni täysin kondikseen

Tässä nyt oli jonkinlaisia outoja tavoitteita...
Painoa tällä hetkellä 53kg ja tavoite on 50 ( pelkkää rasvaa houp so )

Pelästy jo ihan itsekkin noita tavoitteita :D

Tavoitteita

- lisää voimaa
- lisää lihasta
- vähemmän läskiä

Siinä kai ne tärkeimmät.. :D

Ja työpaikka koulun jälkeen (tai edes harjoittelupaikka tms).

Hmm, syksyn ja talven tavoitteita:
* Karistettava tämä alakulo. Piristyttävä ja saatava taas elämästä kiinni.
* Hommata olkapäät.
* Hommata takareidet.
* Hommata takapuoli. Tahtoo pyöreät pakarat !
* Saada lisää liha jokapuolelle. Ja voimaa. Saada treenipainot suuremmiksi.
* Opetella syömään riittävästi. Päästä tästä kalorikammosta oikeasti eroon.
* Opetella uusia liikkeitä. Saada lisää valinnanvaraa treeniin.
* Notkistuttava meikäläisenkin. Potkittava itsensä jälleen säännöllisesti tanssitunneille.
* Palkka noustava tai meikäläinen ryhtyy etsimään toista työtä. Prkl meikäläinen ei tätä 'hyväntekeväisyyttä' jatka enää !

Onhan sitä kyllä kaikennäköisiä tavoitteita saa nähdä pääsenkö niihin mutta kova on ainakin yritys...

- Saada lisää lihasmassaa joka puolelle
- Saada lisää VOIMAA
- Rasvaa pois etenkin alaraajoista
- Ulkoilla enemmän koirulin kanssa
- Yrittää löytää enemmän aikaa ystäville
- Ettiä joku parempi työpaikka (nykyinen tympii niin sanoinkuvaamattoman paljon)
- Venytellä enemmän ja käydä hierojalla useammin elikkä lihashuoltoa :rolleyes:

Ykköstavoite on löytää toinen työpaikka, tähän menny viimeiset 6 kk. Toinen tavoite on jatkaa työn ohessa opiskeluja, tosin "vapaaehtoista" sellaista (valmistuin hiljattain). Jos ensimmäinen onnistuu, on intoa myös koettaa saada kyykky taas pitkän ajan jälkeen kulkemaan ja keskittyä nykyistä enemmän hartioihin.

Tavoitteena on harrastaa kahta lajia edistyvästi ja ylikuntoon ajautumatta. Olen vihdoin oppinut venyttelemään säännöllisesti, kun tajusin liittää sen mielessäni pariin tv-sarjaan, joihin olen jäänyt koukkuun. Nyt siis, kun katson töllöstä niitä sarjoja, alan automaattisesti venytellä. Tavoitteena on jatkaa ja - toivottavasti - hivenen notkistua. Lisäksi työn ja harrastusten lomaan voisi aina toisinaan ujuttaa hivenen enemmänkin niistä täysin irrallista sosiaalista elämää. :rolleyes:

Liikunnan osalta olisi tarkoitus
a) Oppia tanssimaan paremmin
b) Saada tämä saliharrastus kunnialla alkuun (ensimmäinen tavoite on vihdoin saada se 50kg täyteen tälle pikkutytölle, että pääsen verta luovuttamaan ;) )
c) Jos jää aikaa niin oppia pelaamaan paremmin sulkapalloa...

Opiskelutavoitteista sen verran, että jos saisin noin 15ov syksyn aikana kasaan, niin olisi varsin mainiota.

Jatkan myös itsehillintäharjoittelua arkielämässä, jotta avopuolison tarvitsisi vähenevässä määrin kärsiä allekirjoittaneen oikuista :rolleyes:

minä haluan:
lisää lihasta, vähemmän rasvaa, valmistua keväällä leipuri-kondiittoriksi parhain mahdollisin arvosanoin ja olla ranta kunnossa jouluna, koska menen thaimaahan :D

Olennaisimmat tavoitteet kropan osalta:

* En tiedä pudotettavista kilomääristä, mutta diettaan niin kauan, että saan läskin alla olevat lihakset esiin. Luulisin, että puhumme n. 5 kilosta ja yhdestä vaatekoosta. Katsotaan. (Dieettiä takana nyt 3 viikkoa)

* Pitää kaikki tulokset ja nostaa niitä hiljalleen. Punttista 2-3 kertaa viikossa.

* Saada etenkin selkään lisää lihasta (ja mahaan littanuutta).

* Saada vyötärö... huoh... (Paljonkos sitä aikaa nyt olikaan? Jouluun asti? ;) )

* Kokeilla joogaa venyttelyn avuksi

* Aerobista sopivassa määrin, 4-5 kertaa viikossa

Muut tavoitteet:

* Suorittaa kaikki aineopinnot

* Tehdä lisää toimittajantöitä ja saada jalkaa oven väliin... tai jonnekin. :)

* Pitää huolta itsestäni ja rakastaa miestäni

Argh. Vaadinkohan itseltäni liikoja? Tälläkin hetkellä teen 12-tuntista päivää opintojen, kriitikkohommien ja punttiksen kanssa sämplätessä... Toisaalta, kuka pakottaa syömään huonosti vain siksi, että on kiire? :haart:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nee sanoi:
- - Lisäksi työn ja harrastusten lomaan voisi aina toisinaan ujuttaa hivenen enemmänkin niistä täysin irrallista sosiaalista elämää. :rolleyes:

Repesin! Mulla on koko ajan sama tunne!

(Harmi, ettei teatterissa voi venytellä... Töllöä ei ole ollut aikaa katsoa aikoihin.) ;)

Trinity sanoi:
Tavoitteet ens talevelle:

- Valmistua nyt kuukauden päästä mahdollisimman hyvin arvosanoin

Jotain jo saavutettu!! Läpi meni ja arvosanaksi juuri mitä hainkin eli 4.
Täällä on nyt yksi työtön mutta onnellinen tyttö!!!! :)

Onnea, Trinity!! :kippis1:

Mä olen päässyt osatavoitteeseen! Eli vyötärö meni jo yli sen epäterveellisen 80cm. Eilen oli tasan 80cm! Eli alaspäin mennään, rauhallisesti, mutta takuuvarmasti. :)

mulla tavotteena olis
a. treenin suhteen:
- saada kehitys taas käyntiin ja lisää lihasta
- hyvissä ajoin keväällä aloittaa dieetti ja
- olla kesällä vatsa pyykkilautakunnossa rannalla :)
- koittaa pitää yllä motivaatiota tuon kaiken
saavuttamiseksi.

b. muun elämän suhteen:
- ettiä uus työ
- matkustella jonkin verran
- saada uusia ystäviä (nykysellään nuupahtaneeseen
sosiaaliseen elämään...)

S-T sanoi:
...tavoite on vihdoin saada se 50kg täyteen tälle pikkutytölle, että pääsen verta luovuttamaan.
Jippii! Vaaka on jo parina aamuna näyttänyt tasan 50kg, kun kohta toivottavasti olen varmasti yli 50kg painoinen, voinkin heittää vaa'alla vesilintua. :piis: Olen jo mielessäni suunnitellut elämäni ensimmäistä verenluovutusta seuraavalle kevyemmälle viikolle :D

Pahus vieköön! Ruokaa en osaa syödä tarpeeksi enkä terveellisesti, mutta paino ja vyötärönypmäryksen leviäminen kertovat ihan muuta. On tää vaan yhtä vitun säätämistä. :itku: Ja kaamosmasennus tietysti vielä. Ainoa tavoite, josta olen pitänyt kiinni on säännöllinen punttis ja tulosten kitkuttelu ylöspäin. Kaikilla muilla tavoitteilla voin kaiketi heittää vesilintua tai jotain muuta yhtä sopivaa. Prkl. Vihastuttaa katsoa kroppaa peilistä, kun se on leveämpi kuin ennen syksyn dieettitavoitetta. Miten tästä pääsisi kuiville? God only knows. :wall:

Syksy on tainnut jo mennä, mutta laitetaan näin mattimyöhäisenä näitä talven tavoitteita!
Elikä tarkoitus ois kasvattaa selkä ja ojentajat, enkä panis pahakseni vaikka muutkin lihasryhmät siinä ohessa vähän kasvais. Helmikuun lopussa/maaliskuun alussa rupean sitten sulattelemaan tätä talven aikana kertynyttä lämpökerrosta pois. Tarkoitus kerrankin suunnitella dieetti kunnolla eikä entiseen tapaan mennä liian äkkiä liian pienille kaloreille ja junnata sitten pään hajoamiseen saakka tavoitetta saavuttamatta :(
Muina tavoitteina ois valmistua keväällä ja oppia aina vaan paremmaksi ihmiseksi. Siinäpä mulle tavoitteita kerrakseen.. :rolleyes:
Ja Esni, älä masennu. Kasvatetaan lihasta nyt talvi rauhassa, kun ei tarvii missään bikinikunnossa olla paksujen toppavaatteiden alla. Dieetataan sitten porukalla kesäksi timmiin kuntoon. :)

Helga sanoi:
Ja Esni, älä masennu. Kasvatetaan lihasta nyt talvi rauhassa, kun ei tarvii missään bikinikunnossa olla paksujen toppavaatteiden alla. Dieetataan sitten porukalla kesäksi timmiin kuntoon. :)

Kai se on niin tehtävä... :) Jos ne vain sitten lopulta lähtisi. :rolleyes:

Brrr. bikinit.

Mulla on tavotteet asetettu vuoden päähän.
Tavoitteena olisi:
- SAADA LISÄÄ LIHAKSIA!
- yrittää samalla hitaasti, mutta varmasti myös hieman tiukistua(voipi olla käytännössä hieman vaikeaa, mutta yritetään) :D
- venytellä, jotta se sivuspagaatikin sieltä pikkuhiljaa alkaisi tulemaan
- Pitää ruokavalio puhtaana ja proteiinipitoisena. (ja yrittää syödä riittävästi)

ja ennen kaikkea tavoitteena on hyvä olo, loppuun asti viedyt treenit ja ylipäätään treenamisesta nauttiminen! :whip:

Talven tavoitteita:
- saada lisää lihasmassaa. Erityisesti kädet on ihan narut, eli isompi hauis ja ojentaja.
- salitulokset nousemaan, varsinkin hauis ja penkki ;) No joojoo haluan mä prässissäkin rikkoa edes sen satasen.
- keväällä dieettiä

Ei kai tässä muuta ihmeempää, nyt tuntuu kaikki rullaavan aika mukavasti eteenpäin ja motivaatio on korkeella. Treeneistä todella nauttii jne jne kaikki on kivaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom