Koska täällä on niin kevään kuin syksyn dieettiketjutkin, eikö aika olisi suopea myös päinvastaiselle?
Itse haluaisin ainakin lukea niistä hetkistä kun ei vain maistu eikä uppoa, ja varsinkin niistä kun suunta on oikea. Eihän treenaaminen ole kuitenkaan pelkkää kiristelyä ja kitkuttamista - tässä siis se vastakohta.
Syksyn bulkki alkoi tässä ja tänään, juuri nyt. Tervetuloa kilogrammat, teitä onkin jo odotettu.
Terveisin 10% maitorahkaa, pähkinöitä, kauraleseitä ja hedelmiä juuri nyt naamariin niin perkeelesti.
Modet poistakoon, jos tämä ei käy. Itse en vain kässää, että miksei kävisi?
Itse haluaisin ainakin lukea niistä hetkistä kun ei vain maistu eikä uppoa, ja varsinkin niistä kun suunta on oikea. Eihän treenaaminen ole kuitenkaan pelkkää kiristelyä ja kitkuttamista - tässä siis se vastakohta.
Syksyn bulkki alkoi tässä ja tänään, juuri nyt. Tervetuloa kilogrammat, teitä onkin jo odotettu.
Terveisin 10% maitorahkaa, pähkinöitä, kauraleseitä ja hedelmiä juuri nyt naamariin niin perkeelesti.
Modet poistakoon, jos tämä ei käy. Itse en vain kässää, että miksei kävisi?
Koittanut tässä eka kertaa bulkata (tarkoituksellisesti eka kertaa) ja tuntuu kyllä villille survoo ne kalorit naamaan joka päivä. Juuri pitkän dietin taputelleena tuntu aika rajulle kääntää sitte sieltä cut kaloreilta joku 1500kcal isompiin päiviin. Noh ei pidä päästää tätä hommaa käsistä vaikka nyt jo kymmenessä päivässä paino nous 5kg ja vyötäröllekkin turvotusta ilmesty 3cm. Pitää kattoo seuraava viikko hidastuuko turpoominen vai tuleeko muka ahmittua liikaa, 3000-3500kcal mennään. Hyviä rasvoja pitäs etsiskellä valioon...