Syksyn 2014 bulkkausketju

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miksi en oo aikasemmin tullut miettineeksi tälläistä, kotitekoinen majoneesi :D Nyt rupee varmaan bulkki sujumaan! Ja on vielä edullista ja terveellistä. Rupeen pitää tollasta aina saavillisen valmistettuna jääkaapissa :hyper:
Kikka kolmonen eli helpoin majoneesi ikinä | TS Ruoka

On tullut majoneesia tehtyä useasti tuolla tavalla. En tiedä, miksi tuossa korostettiin keltuaisen ehjänä pysymistä, koska en ole huomannut sillä olevan mitään vaikutusta. Itse teen niin, että laitan astian pohjalle kaiken lukuunottamatta öljyä ja sekotan sen haarukalla. Painan sauvasekoittimen pohjaan, kaadan öljyt päälle ja pöräytän käyntiin. Noin se neuvottiin Viini-lehdessä. Mutta helppoa tosiaan on ja uskomattoman hyvää verrattuna valmiisiin. Laitan mausteita isolla kädellä.

Niin, mäki vähän ihmettelin et mitä väliä sillä on hajooko se. Onkos sulla jotain parhaita maustamisvinkkejä? :P Tavoitteena ois selvitellä miten sen maun sais lähelle hesen majoja, ois mun unelma onnistuu siinä :D Oon yrittäny vähä luntata sen tuotesisällöstä, mutten ole vielä alkanut testailee pahemmin

Miksi en oo aikasemmin tullut miettineeksi tälläistä, kotitekoinen majoneesi :D Nyt rupee varmaan bulkki sujumaan! Ja on vielä edullista ja terveellistä. Rupeen pitää tollasta aina saavillisen valmistettuna jääkaapissa :hyper:
Kikka kolmonen eli helpoin majoneesi ikinä | TS Ruoka

Jatkan omaa juttua.. :D En tiedä onko täällä muita jotka on yhtä innoissaan hesen majoneeseista, mutta keksin suhteellisen samankaltaisen paprikamajoneesi-reseptin ja tahdon jakaa sen, jos joku sais siitä jotain iloa :)

Eli 100g tuon ohjeen mukaista valmista majoneesia kippoon ja sekaan seuraavat mausteet:
50 grammaa tuoretta pieneksi pilkottua paprikaa
30 grammaa suolakurkkua myöskin pieneksi pilkottuna
1 tl kurkkusalaattia
3ml meiran suolaton grillimauste
1ml kurkuma
2-3ml pan suolaa

Pirun hyvää omasta mielestä, ja makrot on kohdillaan. :hyvä:

Niin, mäki vähän ihmettelin et mitä väliä sillä on hajooko se. Onkos sulla jotain parhaita maustamisvinkkejä? :P Tavoitteena ois selvitellä miten sen maun sais lähelle hesen majoja, ois mun unelma onnistuu siinä :D Oon yrittäny vähä luntata sen tuotesisällöstä, mutten ole vielä alkanut testailee pahemmin

Sori, missasin tän kysymyksen. Vaikka eipä mulla mitään erikoisempia vinkkejä ole. Ei majoneesia oikein kulu, kun bulkkauksen sijaan yritän vielä laihduttaa muutamat kilot pois. Miksiköhän edes tätä ketjua luen...

No kuitenkin juuri viikonloppuna tein hampurilaisia (yleensä teen kaiken itse, mutta nyt laiskana ostin sämpylät valmiina), ja niihin majoneesia. Mausteeksi paprikajauhetta, garam masalaa, vähän aromisuolaa ja valmiiseen majoneesiin vähän Srirachaa, kun en tiennyt mahtaako sen koostumus pilata majoneesin valmistuksen.

En tommosista Hese-tyyppisistä majoneeseista tiedä mitään.

Tuli viikonloppuna vahingossa bulkattua, kun vaimo oli tehnyt isänpäiväkakun. Aineksina siinä oli kuulemma mm. paketti voita, paketti tomusokeria, 4 levyä suklaata, muutama pussi pätkiksiä... Olihan tuolle syöjiäkin, mutta vaa'an mukaan mulla tuli kolme kiloa lisää lauantaiaamusta tiistaiaamuun. Ei se niistä burgereista pelkästään johdu.

kukkakeppi

juuh elikkäs pääsin just muutama viikko sit intistä ja siellä tuli kuihduttua huolestuttavan paljon. ennen armeijaa 188cm/89kg ja tällä hetkellä paino heittelee siinä 79-80kg hujakoilla ja motivaatio salitreeninkin aika lailla kadonnut joten kuinka kauan menee että pääsen noihin samoihin lukemiin mitä olin ennen armeijaa jos nyt alan treenata yhtä kovaa ja syödä hyvin ??

juuh elikkäs pääsin just muutama viikko sit intistä ja siellä tuli kuihduttua huolestuttavan paljon. ennen armeijaa 188cm/89kg ja tällä hetkellä paino heittelee siinä 79-80kg hujakoilla ja motivaatio salitreeninkin aika lailla kadonnut joten kuinka kauan menee että pääsen noihin samoihin lukemiin mitä olin ennen armeijaa jos nyt alan treenata yhtä kovaa ja syödä hyvin ??

Vähemmän aikaa siihen menee jos lopetat arpomisen ja alat tekemään.

11. viikko menossa, paino muuttunut 85kg -> 92kg. Tavotteena oli nostaa paino sinne markkaan 5 kuukaudessa,
eli maaliskuun loppuun mennessä, mutta ei taida tulla onnistumaan ellei ala sikailemaan oikein kunnolla.
Toisaalta olishan se markka hieno saada edes kerran elämässä rikki :hyper:

Kaksjakosella tahkonnu, 5RM maksimeihi tullu lisää penkki 5kg, kyykky 5kg, veto 10kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom