GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Syksyn 2007 kisaajat, dieettifiilistelyt tänne!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
No niin, aloitetaanpas jälleen uusi vertaistukiketju syksyn kisoihin tähtääville. Ketä kaikkia syksyyn on lähdössä palstalta ja mihin sarjaan? Milloin teillä alkaa dieetit, millaisilla systeemeillä mennään? Onko eka dieetti, vai ehkä jo ties-kuinka-mones? Muutoksia edellisiin kertoihin? Ja mitkä ylipäätään on fiilikset?

En ole itse menossa syksyyn, mutta täällä ollaan ajatustasolla kovasti mukana! Hurjasti tsemppiä kaikille kisoihin tähtääville - YOU CAN DO IT! :rock:

täällä jo henkinen valmistautuminen syksyyn menossa, kiristely alkaa vasta kesäkuussa. Vaparimusa valittu ja liikkeitä mietitty ja kohta se ois hyvä saada pakettiin:) Loistofiiliksillä lähden toiseen kisadieettiin ja samoilla kaavoilla kuin viimeks koska kaikki toimi silloin ihan ok.(ehkä muutama tankkaus lisätään:hyper: ) Nyt pitäis kropankin olla jo palautunu edellisestä (vuosi sitten) dieetistä!Kiinnostaa kyl nähä millanen line uppi on tulossa perusfitnessiin...

Minä menen bf tulokkaat pitkään sarjaan ja mastersiin. Eka kisadieetti alkoi tämän viikon maanantaina. Dieetti lähtee liikkeelle hyvin maltillisesti, hitaasti hyvä tuloo. Minulla ei ole ihan hurjan paljon kiristettävää, vaikka onhan sitä toki ihan riittävästi, mutta ei kuitenkaan mitään jättimassa off-kuntoa :) . Aikaa on paljon työskennellä ja katsoa miten minun kroppani reagoi ja kuinka homma etenee. Fiilis on aivan loistava ja on todella mielenkiintoista ja jännittävää hypätä taas ihan uuteen juttuun eli tähän dieettaamiseen. Dieetti on ihan hiton mielenkiintoinen proggis, vaikka kyllä mua hieman pelottaa se loppuaika, täytyy myöntää. Jännä nähdä miten kroppa muuttuu ja milloin alkaa tökkimään, jos tökkii ja mitä sitten tehdään jne. Minä opin taas paljon uusia asioita. Motivaatio on ihan huipussaan :) . Tsemppiä kaikille syksyn tytöille :whip: .

Dieetti on alkanut minullakin ja tähtäimenä bf tulokkaat (lyhyt sarja). Kaikki on uutta ja jännää :hyper: . Pääsääntöisesti hyvillä fiiliksillä painellaan, vaikka välillä jänskättääkin meneekö kaikki suunnitelmien mukaan.

Dieetti alkoi viime sunnuntaina ja tavoitteena bf:n pitkä sarja Jyväskylän tulokaskarkeloissa. Eka kisadieetti siis menossa ja jänskää touhuahan tää alkuun varmasti on :hyper: ! Mukava nähdä minkälainen kroppa tuolta alta kuoriutuu. Fiilikset on tällä hetkellä huipussaan ja täysillä painetaan koko ajan eteen päin. Jännä nähdä kuin paino alkaa tippumaan...:rolleyes:

Sama juttu, jyväskylään tulokkaisiin pitkään sarjaan olisi aikomus ja ensimmäinen dieetti on kyseessä. Fiilikset on aivan älyttömän hienot!

Dieetti on alkanut jo joku aika sitten pelkällä aerobisen lisäyksellä, mutta ruokia ei ole tarvinnut vähentää massakauden kaloreista kuin vähän vasta tästä viikosta lähtien (kalorisyklittelyt). Kunto ei ole missään vaiheessa onneksi löysä ollutkaan, joten uskoisin, että kyllä sitä kireeksi päästään. Sehän tässä on nyt tavoitteena (samalla kun saisi lihoista pidettyä kiinni)! :)

Täälläkin tavoitteena osallistua Jyväskylään kisaan BF:n pitkään luokkaan. Dietti on jo alkanut kun mulla tota pudotettavaa on jonkin verran. No, eiköhän se läski tästä ala palamaan lähi kuukausien aikana:D Vielä kalorit kuitenkin niin korkeella ettei nälkään oo ehtinyt näkemään vaikka sekin aika koittaa varmasti vielä.

Kauheesti kaikille tsemppiä syksyyn! Itelle tää on kyllä niin jännää ja ihanaa aikaa.

Kai se on munkin tunnustettava, että yritys on kova kohti syksyä ja kotipaikan skaboja. Sarjana tietty hongankolistajat :D

Morjens! Olen menossa syksyn Bf kisoihin, noviisina. Dietti on alotettu, tosin nyt haetaan lähtökohtaa, missä paino alkaa laskemaan, että tietää mun rajat. Mielenkiintoista ja vaatii tälläseltä hätäiseltä tyypiltä kärsivällisyyttä!
:rolleyes:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tere:) Täälläkin on aloitettu dietti, sarjana -163 cm. Takana on nyt 2½ viikkoa! Odotin niin into piukeena dietin aloitusta, että oli vaikee pysyä pöksyissä vikat päivät:hyper:. Valmentaja sanoikin yht`äkkiä, että "aloitetaankin dietti viikkoa aikaisemmin" tuntuipa kivalle!
Nyt sitten nokka kohti syksyä:whip: . Kaikille kisasiskoille, TSEMPPIÄ!
Inkerin sanoja lainaten:"pitäkää mielessä Reino Strandin säikeiset pakarat, kun teette aamuaerobista".:D

Jyväskylään täälläkin tähdätään :) Ekat kisat ja ikää on jo sen verran että masterskisaaja pitkään sarjaan.Diettiä on aloteltu maltillisesti ja aerobista lisätty.En millään malttais odottaa syksyyn:hyper: tää on tosi kivaa ja treeneissä on kyllä ihan uutta potkua.Kisat mielessä joka päivä.Tsemppiä kaikille syksyn kisaajille:thumbs:

Jyväskylään täälläkin tähdätään :) Ekat kisat ja ikää on jo sen verran että masterskisaaja pitkään sarjaan.Diettiä on aloteltu maltillisesti ja aerobista lisätty.En millään malttais odottaa syksyyn:hyper: tää on tosi kivaa ja treeneissä on kyllä ihan uutta potkua.Kisat mielessä joka päivä.Tsemppiä kaikille syksyn kisaajille:thumbs:

Ihan mielenkiinnosta utelen tuota masters-kisaa. Eli pitääkö teidän, jotka tähtäätte mastersiin, käydä myöskin ensin normaali tulokaskisa vai onko teille joku eri systeemi? Mun mielestä on tosi hienoa, et "vanhemmallakin iällä" (mikä sitten muka on vanha :) ? jaksetaan vielä treenata ja pitää itsensä kunnossa. Suomessa onkin paljon upeita masters-kilpailijoita! Tsemppiä syksyyn!

Ihan mielenkiinnosta utelen tuota masters-kisaa. Eli pitääkö teidän, jotka tähtäätte mastersiin, käydä myöskin ensin normaali tulokaskisa vai onko teille joku eri systeemi? Mun mielestä on tosi hienoa, et "vanhemmallakin iällä" (mikä sitten muka on vanha :) ? jaksetaan vielä treenata ja pitää itsensä kunnossa. Suomessa onkin paljon upeita masters-kilpailijoita! Tsemppiä syksyyn!

Minä voisin vastata vaikka et minulta kysynytkään :) . Eli mastersissa on yksi sarja, johon menevät pätkät ja pitkät ja ei ole erikseen tulokkaita. Näin olen ymmärtänyt, korjatkaa joku jos olen väärässä.

Vaihdoin threadin nimen, alko ärsyttää typerä älynväläykseni otsikosta. :D

susanah, just noin se menee masterseissa. Mun ymmärtääkseni masters-ikäinen kisaaja voi yhtä hyvin ilmoittautua tulokkaiden sarjaan, jolloin kilpailee sitten vaan muiden ensikertalaisten mukana eikä siitä iästä ole väliä. Sillon ei kai kuitenkaan voi samaan aikaan kisata masters-sarjassa.

susanah, just noin se menee masterseissa. Mun ymmärtääkseni masters-ikäinen kisaaja voi yhtä hyvin ilmoittautua tulokkaiden sarjaan, jolloin kilpailee sitten vaan muiden ensikertalaisten mukana eikä siitä iästä ole väliä. Sillon ei kai kuitenkaan voi samaan aikaan kisata masters-sarjassa.

Ahaa, minulle on ollut hieman epäselvää voinko osallistua sekä mastersiin että tulokkaisiin. Olin nimittäin aikeissa osallistua molempiin. Kokemusta, kokemusta :), mutta jos siis näin, niin sitten minä osallistun tulokkaisiin.

Hömm, nyt täytyy kyllä sanoa että en ole sittenkään ihan varma tuosta. Mitenkähän se nyt aiemmin onkaan mennyt...?

Ainakin kisakuvia kyyläämällä päättelin, että mastersit ovat kisanneet omassa sarjassaan eikä samat naiset ole olleet enää tulokkaiden lineupissa. Tämä pitää tarkistaa liitosta.

Voe, Aki on ihku! :love: Sain heti vastauksen, eli siis: mikään sääntö ei kiellä osallistumasta sekä noviisisarjaan että masterseihin. Se menee täysin aikataulujen mukaan ja viimeistään kisaajakokouksessa voidaan määritellä, saako kilpailija osallistua useampaan sarjaan kerrallaan. Sama homma on siis myös nuorten sarjassa. Kuulemma tällä viikolla alkavat liitossa katsomaan nämä jutut syksyn osalta kasaan.

EDIT: Okei, vielä selvennystä: siis samana päivänä ei voi kisata kahdessa eri sarjassa. Eri päivinä voi. En nyt muista miten nuo meni syksyllä, joku paremmalla muistilla varustettu selventäköön.

Joo, itseasiassa juttelin tänään Akin kanssa asiasta. Kahtotaan sitten miten se homma menee syksyn osalta. Se on mielestäni todella hyvä juttu, jos voi osallistua molempiin. Eipä sitä lavakokemusta voi ikinä liikaa olla :) .

Ja tännekin jo hyvissä ajoin ilmoitus. Eli jos mimmit haluavat itsestään kuvia lähellä kisakuntoa ja haluavat antaa oman panoksensa historiaan esiintymällä kuvissa Pakkotoistolla, niin rohkeasti vain yhteyttä kesän aikana.

Laaksosen Tipen kanssa järjestämme kesällä taas paljon kuvauksia ja niihin haetaan aina dieettaavia mimmejä. Siinä saa samalla kokemusta kuvauksista, sekä oppii hiljalleen tuomaan itsestään parhaat palat esiin.

Syksyllä sitten on taas kovaa sesonkia ja kuvaan niin monta kisaajaa ennen kisaa kuin kerkeän, eli yhteyksiä vain.

Kuvaukset onnistuvat myös ihan itselleen ilman julkaisua Pakkotoistolla. Silloin tosin kuvauksilla on oma hintansa, mutta ei sekään mahdottomia ole.

Koitan olla nostamatta rimaa julkaisuissa liian korkealle, muuten täällä esiintyy jatkossa vain Suomen eliitti bodyfitneksessä ja fitneksessä. Eli tuntemattomampikin kisaaja, ihan ensikertalainenkin otetaan lämpimästi vastaan ja tuotetaan hänestä edustava setti kuvia.

Kuvauksia helpottaa nuo yhteiskuvaukset ulkona jossain hyvässä mestaa. Fiilis on leppoisa, eikä studion luomaa kliinistä enemmän professionaalia tunnelmaa ole. Samalla saa myös paljon vinkkejä kuvaajilta sekä toisilta kuvattavilta.

Meidän kuvauksissahan on käynyt paljon mimmejä, jotka eivät vielä tänä päivänäkään ole lavalle noussut, mutta hyvää matskua on tullut.

Suositut

Back
Ylös Bottom