Mulla on ton sykkeen kanssa "ongelma." Kun kaverin kanssa istutaan vaikka bussissa niin sillä on syke 70 ja mulla 120. Olen ruokakaupassa. Toimin niin kun aina(laahustan eteenpäin), syke 150. Kun seison, niin syke on 105-150. Oma kunto ei ole toki parhaita, muttei myös mitään huonoimpia. Yli kunto ei pitäis olla syynä, koska oon just ollu yli kaks viikkoa tekemättä mitään.
Mitä tämä merkitsee ? Sydämeni paukahtaa parin vuoden päästä ja jään kuolleena lattialle makaamaan ? Entä EC-stack, kannattaako mun sellasia ottaa? Missään lääkärissä ei oo mulla todettu mitään ihmeellistä. Muistelisin kuitenki että terveydentarkastuksessa viimeks terveydenhoitaja sano jotain "taidat vähän jännittää kun pulssi on näin korkea."
Vai onkohan mulla joku krooninen paniikkihäiriö päällä?
Edit:
Niin, ite en huomaa mitään erityistä. Välillä tulee jotain pistävää fiilistä. Toi kaupan 150 rupes jo vähän tuntumaan. Mulla on siis ollu sykemittari (joka kavereilla on toiminu ihan uskottavasti) mukana. Tätä taitaa olla jatkunu niin kauan ku muistan. Kauppajuttuki tapahtu pari kuukautta sitte.
Edit2: Niin ja mulla ei oo minkäänlaista lääkitystä. (Ainakaan vielä
)
Mitä tämä merkitsee ? Sydämeni paukahtaa parin vuoden päästä ja jään kuolleena lattialle makaamaan ? Entä EC-stack, kannattaako mun sellasia ottaa? Missään lääkärissä ei oo mulla todettu mitään ihmeellistä. Muistelisin kuitenki että terveydentarkastuksessa viimeks terveydenhoitaja sano jotain "taidat vähän jännittää kun pulssi on näin korkea."
Vai onkohan mulla joku krooninen paniikkihäiriö päällä?
Edit:
Niin, ite en huomaa mitään erityistä. Välillä tulee jotain pistävää fiilistä. Toi kaupan 150 rupes jo vähän tuntumaan. Mulla on siis ollu sykemittari (joka kavereilla on toiminu ihan uskottavasti) mukana. Tätä taitaa olla jatkunu niin kauan ku muistan. Kauppajuttuki tapahtu pari kuukautta sitte.
Edit2: Niin ja mulla ei oo minkäänlaista lääkitystä. (Ainakaan vielä
)
Viimeksi muokattu:
En oo käyny lääkärissä ton asian tiimoilta. Sanoin just mutsille että pojat HORMONI-FOORUMILTA käski lähtee lääkärissä käymään, eka vois poiketa tonne terveydenhoitajan puoleen. (osaako ne mitään?)