Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon vähän eri mieltä, itse ainakin tarvitsen kelloa avuksi, jotteivät sarjatauot jää liian lyhyiksi ja voimat kärsi siitä. Samaten jos reeni-intensiteettiä säätelee paino-, toisto- tai sarjamäärien sijasta taukojen pituutta muuttelemalla (eli käytännössä lyhentämällä), on kello aika kätevä vempele. Sykkeitä sen sijaan seuraan punttireenissä vain harvakseltaan.Kyllä kroppa kertoo, milloin sen seuraavan sarjan voi tehdä. IMO sykemittarit ja kellot roskiin vaan.
Ja se remmi on siinä sitte aerobisia varten valmiina.Sykemittari on täysin turha salilla, etenkin jos piipittää... Juostessa ja aerobisessa siitä on kyllä mielestäni suurikin hyöty.
![]()
Sykemittarista näkee myös kaloreiden kulutuksen, mikä on erittäin tärkeä ja hyödyllinen tieto mm. kehonrakennuksessa.
Sykemittari antaa vain arvion kaloreiden kulutuksesta.Jeesakkaa avutonta,miten saan siirrettyä sykemittarista teidot läppärille,ohjeistuksessa lukee että äänitaajuussiirtona,onko kukaan tehnyt tätä käytännössä?
Mä muistaakseni kävin polarin sivuilta lataamassa koneelleni tarvittavat ohjelmat (UpLink ja SonicLink) ja sit sen kautta pääsee siirtää ne tiedot.
Joo sain polarilta vastausken,siinä kehotettiin ottamaan joku irrallinen mikki käyttöön,oliko sulla sellanen?