Mulla on ollut jotain 20 vuotta, siis sellaisia, että tuntuu oikein kunnon muljauttelu, lisäksi joskus aiemmin lähti tikittämään joskus epärytmiin, kivaa discoa. Esim.jos makailee vasemmalla kyljellä niin niitä tulee tavallista enemmän. Muuten aika tutunkuuloista tekstiä, nuorempana tosiaan kun ei tiennyt mistä on kyse, säikähti ja panikoi, niin siitä sai ihan kunnon rytmihäiriöfiilikset. Mulle tehtiin myös rasitustesti ja pidin vuorokauden sitä väijykellon näköistä EKG-mittaria ja liikalyöntejä ne olivat. Lekuri sanoi, että kaikilla ihmisillä on niitä, mutteivät ihmiset niitä edes huomaa, kiva kun olisi mullakin niin, vaan kyllä ne kunnon pajavasaroita mulla on.
Silloin aikoinaan vähän otin selvää asiasta ja niihin kai puututaan leikkauksella silloin kun niissä alkaa lähteä taju. Jostain Valituista Paloista luin tälläisestä hepusta silloin tarinan. Täytyy kokeilla tuota magnesiumia, mulla nimittäin meinaa krampata vatsalihakset joskus, viimeksi pari päivää sitten oli siinä ja siinä kun tässä tuolissa vähän muuttelin asentoa vähän mukavampaan, kotikonstein sain sen pidettyä siinä krampin alussa. Ne joilla on vatsa krampannut, tietävät että on aivan vitun kivan tuntuista, en ole sydäriä saanut koskaan, mutta kipu on varmaan jotain siellä päin, huutamaan pistää.
Niin taisin mä saada betasalpaajia silloin lääkkeeksi noihin lisälyönteihin, auttoivat, mutta kun ne kuitenkin on vaarattomia, niin jätin ne pois. Vaarattomia, mutta vittumaisen tuntuisia.
Taas muuten muljautti, nuuskaa suussa ja ojensin jalkojani, muuta ei tarvittu;)