VahvaJussi Liittynyt 19.1.2003 Viestejä 1 263 19.10.2003 #61 Originally posted by luumu VahvaJussi on mun personaltrainer. Pitäisi vissiin alkaa maksamaan tästä... Click to expand... Heh, näistä tiedoista ei vielä paljon kannata ruveta maksamaan.
Originally posted by luumu VahvaJussi on mun personaltrainer. Pitäisi vissiin alkaa maksamaan tästä... Click to expand... Heh, näistä tiedoista ei vielä paljon kannata ruveta maksamaan.
luumu Liittynyt 19.8.2003 Viestejä 857 19.10.2003 #62 Edellä kirjoitetun perusteella: voisiko joku kokeneempi kaveri siis suositella hyvää ns. palautusjuomaainetta, jos pidän tuon soijajauheen lisäravinteena muulloin ja unohdan sen treenin jälkeen.
Edellä kirjoitetun perusteella: voisiko joku kokeneempi kaveri siis suositella hyvää ns. palautusjuomaainetta, jos pidän tuon soijajauheen lisäravinteena muulloin ja unohdan sen treenin jälkeen.
PRIEST Liittynyt 23.8.2003 Viestejä 1 707 19.10.2003 #63 prolabin N-large... (en katos olevani kokeneempi) Mutta on ainakin mulla toiminut hyvin palutukseen ja lisäks viä glutamiinia ni toimii....
prolabin N-large... (en katos olevani kokeneempi) Mutta on ainakin mulla toiminut hyvin palutukseen ja lisäks viä glutamiinia ni toimii....