- Ikä
- 45
Originally posted by MissFlightattendant
Mulla on sama homma, paitsi että maitoa ei uppoa likimainkaan paria litraa :D . Jos nyt itseasiassa ajattelen ihan tarkaan mistä protsut olen viime aikoina ottanut, niin maitotuotteet, kananmuna ja tonnikala. Lihasta ei ole jaksanut värkätä mitään pitkään aikaan... Ja tonnikalakin jäänyt vähemmälle, kun en keksi mihin sitä laittaisin, kun salaatit rupeaa kaupoissakin olemaan laatua "naatunut". Kun olen pitkin kesää ja syksyä värkännyt aina tonnikalasalaatin päivittäin...
Minkä kanssa te syötte tonnikalaa, jos syötte sitä? On niin hyvä protskun lähde, et ei kannata luopua siitä...
Purkki tonnikalaa, purkki raejuustoa ja purkki ananaspaloja, on yllättävän hyvää...
Onkos muuten jollakin jotain FAKTAA siitä että soijaprotsku laskis testotasoja tai ois joteinkin muuten huonoa esim. illalla otettuna hitaasti imeytyvänä proteiinina?? on nimittäin niin paljon sitä ilmassa, että ilmeisesti laskee testoja ja joku joskus väitti nostavan naishormoonitasoja...mitä sitten ikinä tarkottikaan...että faktaa pöytään kiitos!!