syömisestä lisää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Miten suhtaudutte jos vaikkapa yhtenä päivänä viikossa jääkaapista ei satu löytymään kaikkea sitä mitä tartteisitte päivän aterioihin?
Tuntuuko heti että elämä ja reenaaminen on mennyt hukkaan eikä musta voi koskaan tulla iso ja massiivinen jos niitä kaikkia päivän proteiineja/hiilareita/rasvoja ei tullutkaan tänään saatua?
Vai ettekö stressaa itteänne koko asialla, ja jatkatte sitten seuraavana päivänä samaan malliin...:confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eihän se nyt paljon haittaa jos joskus ei löydykään jääkaapista sitä ja tätä... Yhtä vähän harmittaa ku jos treenit jää välistä jostain syystä. Kyl sit rupee jo vähän kyrsimään jos ei oo pidempään aikaan jaksanut hommata raejuustoo tai tunaa...

Itse koitan aina puntti päivän iltana ja seuraavana päiväna stressata syömisistä hieman enemmän mutta jos esim. on kaksi lepopäivää putkeen tai lepopäivän iltana ei kaapista kaikkea tarpeellista löydy niin en ole kyllä viitsinyt lähteä kauppaan ravaaamaan vaan olen syönyt mitä kaapista löytyy käyttäen hieman järkeä (ei esim. koko päivän aterioita voi korvata pullalla kokiksella ja kaakaolla vaikka ne ainoat kaapissa olevat aineet olisivatkin).

Juu ei mua ainakaan haittaa jos yhden päivän silloin tällöin syökin vähän vähemmän tai epäterveellisemmin.
Ei se nyt niin vakavaa kuitenkaan ole että sillä kannattaisi päätään vaivata. Ei tätäkään harrastusta kannata ottaa liian tosissaan.
Semmonen hampaat irvessä, mittanauhan ja puntarin kanssa sooloilu ei ainakaan lisää elämänlaatua.
Pilkettä silmäkulmaan ja rento meininki niin tän vartalon trimmauksenkin kanssa on paljon helpompaa.

No sanotaan nyt että kun yleensä syön päivässä 1600 kcal ja jonain päivänä kaapissa olisikin vain 600 kcal niin hommaisin kyllä jo samana päivänä jostain lisää ruokaa: kävisin kaupassa, jossain syömässä tai tilaisin puhelimella. Ei niinkään treenaamisen takia vaan ihan nälän takia.

80%:n sääntö on hyvä, eli 80% aterioista syö niinkuin pitää ja muulloin syö miten syö. Vähempikään syönti ei varmana haittaa, mutta usein tuo 20% täyttyy mässyttelystä :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom