Syöminen oikein massakaudella.

Joo, eli siis arvaan että ko. aiheesta on jo luultavasti lukuisia threadeja, mutta olen joko liian laiska (:D) tai sitten en vain lueskellut tarpeeksi tarkasti noita muita threadeja... Asiaan, olen nyt muutaman kuukauden yrittänyt olla "massakaudella" eli syödä reilusti yli kulutuksen laadukasta ruokaa, kuitenkin fiksusti ja treenata kovaa. Painonnousun suhteen ongelmia ei juurikaan ole, ja paino onkin noussut n. 75kg:sta -> 85kg:aan. Ongelmana on kuitenkin omasta mielestäni rasvan liiallinen kertyminen kroppaan ja mielestäni omituista on että rasva näyttäisi muodostuvan ainoastaan ns. jenkkakahvoiksi. Olen vielä hieman kokematon näissä asioissa ja sen takia kysynkin että voiko tämä johtua alaselän/kylkien vähällisestä treenaamisesta? Vai onko syynä vain yksinkertaisesti ruokavalion sisältämä liian suuri hiilihydraattimäärä? Ja tähän pikkusen informaatiota vielä, ettei jää täysin epäselväksi. Ainiin, ja pituutta tosiaan löytyy 178cm. :)

Päivittäinen ruokavalioni näyttää siis suurinpiirtein tältä;

Aamupala: 2-2,5dl kaurahiutaleita, ehrmann maitorahka/3-5 kananmunaa + proteiinisheikki ja 1rkl rypsiöljyä.

Päivällinen: Kouluruoka + runsaasti salaattia ja maitoa.

Lounas: Kotiruoka (esim. 300g kanaa ja 250g tummaa makaronia + protskusheikki ja 1rkl rypsiöljyä.)

Illallinen: Kotiruoka, yleensä yllämainittu ilman proteiinisheikkiä ja öljyä.

Iltapala: 5 kananmunaa.

Eli siis, jos saisin hieman kokeneemmalta henkilöltä palautetta lähinnä tuosta ruokavaliosta, sen plussat ja miinukset, jonka avulla voin sitten lähteä tekemään muutoksia ruokavalion suhteen. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos rasvaa kertyy liikaa, olet liikaa pluskaloreilla, rajoita vähän ruuan määrää. Katso että paino nousee _maltillisesti_ hiilareiden määrä tai kyykyn reenaaminen ei vaikuta siihen, minne rasva kertyy

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom