Syöminen ja oikeanlainen ruoka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja austin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by t301
Tonnikala ja tomaattimurskaa sekaisin. Mausteeksi paprika ja chlimaustetta. Lämmäytys mikrossa ja siinä on maustu ateria. Nautitaan paahdetun ruisleivä kanssa.

Tuota tulee syötyä aika paljon. Välillä taukoa ettei kyllästy, nyt on menossa tonnikala free kausi. Ei mene enään yhtään tonnikalaa.
Tonnikala muuten kannattaa ostaa aina paloina, vaikka se on kalliinpaa on se myös paljon laadukkaampaa.

uskomatonta, mä jo luulin, että toi on joku mun itse keksimä juttu :D samoin broileri ja kalkkuna on ihan ykkösruokaa. Jauhelihaakin tulee välillä syötyä, mutta siinä on harmittavan paljon rasvaa...

mömmöökö sanoi:
mulla tuottaa kans syöminen harmaita hiuksia ku oon yö duunis ja ei oo safkan lämmittämis mahiksia.. illal ku herää ni vatää lämpimän safkan ja seur mahis ois aamul ku tulee kotio,no saisha essolta jättilihiksen balkkanil mut ei taida oikeen olla dietti safkaa.. :))

Shakeriin 0,5 l vettä tai maitoa, 2 dl kaurahiutaleita, 1 dl jotain proteiinijauhetta (mulla nyt riisiproteiini), 1 rkl kaakaojauhetta, 2 rkl rypsiä ja eiku sekotetaan AAAHHHH :kuola:

Zone-sarja -42%
Yusu sanoi:
1prk tommikalaa

Tää kuulostaa aika rajulta jo... :lol2:

Hmmm, itsellä kuuluu yliopiston päivittäisen perussafkan lisäksi joka päivä ohjelmaan, 2-3 purkkia rahkaa, 1 prk tonnikalaa, kananrintoja, raejuustoa,treenipäivinä palari ja aamulla 50 g elovenaa, ja ehkä 50 grammaa kokojyväriisiä. Oon pyrkiny pitämään hiilarit n. 200-240g ja proteiinia saamaan n. 230-250g/pv, lisäksi perusproteiinia (perusheraa) jos ei meinaa saada proteiinin määrää tarpeeks ylös safkalla. Rasvat olen pitäny alle 50g/pv,ja kcal n. 2400 keskiarvolla. Näin nyt 6 viikkoa, ja paino pysyny samassa, laardia palanu selvästi. Eli pikkuhiljaa rasvaa pois kohti kesää...

Rahkapurkkeja on helppo ottaa mukaan, tai tonnikalaa johonkin rasiaan, ja eikun tauoilla naamariin. Tämä tietysti sillon, kun ei syö ton enempää...

Hulkki sanoi:
Nyt kun tuli ostetuksi se 20 kg heraa kerralla olen huomannut kuinka helppoa on vetää 1-2 protskudrinkkiä päivässä ja syödä lisäksi hiilaripitoista safkaa. Ongelma hyvien kehonrakennusruokien kanssahan on yleensä se, että protskua ei saa tarpeeksi ellei vedä jotain paskanmakuista raejuustoa tms. Eli kun ottaa maidon ja kaakaojauheen kanssa pari kertaa päivässä heraa voi aika hyvin syödä enemmän hiilaripitoista hyvää perusruokaa, kuten pastaa, riisiä, perunaa eri muodoissa, wokkia, leipää.

Tää on kyllä 1,5vuoden takainen viesit, mut kysynpä silti, että paljo Hulkki maksoit tuosta 20 kilosta ja kuinka pitkään tommonen satsi kestää? Ja yleensäkin kuinka pitkään tuo korkeintaan voi säilyä?

andor sanoi:
Tää on kyllä 1,5vuoden takainen viesit, mut kysynpä silti, että paljo Hulkki maksoit tuosta 20 kilosta ja kuinka pitkään tommonen satsi kestää? Ja yleensäkin kuinka pitkään tuo korkeintaan voi säilyä?
Itse asiassa tuo tähän ketjuun taannoin postaamaani viesti käsitteli aikoinaan inttiä varten ostamaani 20 kilon Ultra Whey -erää (maksoin 10 euroa / 900 g). Kaikki meni 180 päivää kestäneen "raskaan" armeijapalvelukseni aikana.

Tämä saattaa olla mainostamista, mutta laitetaan kuitenkin:
Nykyisin ostan Wrangen Prime Wheyta ja Prime Milk Proteinia isoissa erissä (edellinen lasti oli 32 kg) jolloin saan sekä 3+1-tarjouksesta koituvan 25 prosentin alennuksen että ylimääräisen 10 prosentin alennuksen (yli 350 euron tilauksista). Kilohintaa heralle tulee vajaat 11.5 euroa ja maitoproteiinille melko tasan 14 euroa.

Nykyisin tuollainen 32 kilon protskusetti kestää mulla about 5-6 kk (korvaan monta ateriaa päivässä protskudrinkeillä ja treenaan Doggcrappilla, jossa siis syödään TODELLA paljon proteiinia). Säilyä noiden pitäisi ainakin vuoden päivät (parasta ennen -päivämäärän mukaaan).

Tämä saattaa olla mainostamista, mutta laitetaan kuitenkin:
Itse ostan boosmanilta ja saan boost4you heraa 9euroa 900g, flavour 12euroa 900g ja XL 37,5euroa. Postikulut 5euroa.

Ps. Jos mut bannaatte, niin bannaatte myös hulkin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä kommentti lähes kolme vuotta vanhaan postiin :)

Edit vielä: energiaahan käsittääkseni se "paskakin" on, joten eiköhän silläkin voi itseään kehittää :)

Entäs proteiini? Sitä ei kai "paskassa" ole?

Syön aamulla 4 siivua leipää, kuppi kaakaota tai kahvia. Koulussa ruokailu aika heikkoo, joskus enemmän, joskus vähemmän. Koulun jälkeen ennen klo 15 leipää ja/tai joku hampurilainen/kaupan mikropizza. Illemmalla lämmin ruoka ja illalla iltapalaks leipää ym. Eli onko syömiseni aivan surkeaa? Treenauskin on kyllä välillä aika pientä, mutta... Siis ikä 15, 184/67.

njietro sanoi:
Entäs proteiini? Sitä ei kai "paskassa" ole?

Syön aamulla 4 siivua leipää, kuppi kaakaota tai kahvia. Koulussa ruokailu aika heikkoo, joskus enemmän, joskus vähemmän. Koulun jälkeen ennen klo 15 leipää ja/tai joku hampurilainen/kaupan mikropizza. Illemmalla lämmin ruoka ja illalla iltapalaks leipää ym. Eli onko syömiseni aivan surkeaa? Treenauskin on kyllä välillä aika pientä, mutta... Siis ikä 15, 184/67.

Onhan nuissa mäkkärin ruuissa jonku verran prodeaki, muuten kyllä täyttä paskaa.

Syömisesi on kyllä kieltämättä aika surkeassa jamassa, mutta ei se mitään, nyt ku lähet parantamaan, niin tuloksia tulee. Lueppas rauhassa ravintoon liittyviä threadeja täältä pakkikselta, niin alkaa tulla käsitystä millanen sen ruokavalion pitäis olla.

NIIIN sellasta piti tiedustella että onko noista kaupan valmisruuista (esim. maksalaatikko, mikropitsa, pinaattilätyt) mihinkään, eli jos syö 1-2 kunnon lämmintä ruokaa päivässä niin
onko tuollainen kaupanruoka käypä yhedeksi ruuaksi?

hernekeppi sanoi:
Onhan nuissa mäkkärin ruuissa jonku verran prodeaki, muuten kyllä täyttä paskaa.

Kyllä sielä mäkissä voi ihan "terveellisestikkin" syödä. Korvaa vaan limpparin maidolla tai vähintään light limulla ja rangareiden tilalle salaaddia. Saahan sieltä sitten ihan niitä grilled chigu salaattejakin..

Yusu sanoi:
Ite tykitän aikalailla näitä safkoja:

- 250g rahkaa, 4dl kaurahiutaleita, 2-3dl mehukeittoa (ja maitoa, jos jää liian tahmeeksi)

- 100-150g makaroonia, 1prk tommikalaa ja 200g maissi-herne-paprika pakastepussi

Tää on nyt tosi tyhmä kysymys, mutta miten nuo kaurahiutaleet nautitaan. Sekoitetaanks ne jonkun, esim. jogurtin sekaan?

reiska86 sanoi:
Tää on nyt tosi tyhmä kysymys, mutta miten nuo kaurahiutaleet nautitaan. Sekoitetaanks ne jonkun, esim. jogurtin sekaan?
Kaurahiutaleet vain rahkan sekaan "raakana". Namia!

nojoo, mäkissä kyllä hamppaarissakin on yli 20g transrasvoi per purilainen (jos puhutaan pienestä)

Back
Ylös Bottom