Suurin suomalainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja setae
  • Aloitettu Aloitettu

setae

VIP
Ikä
45
Kaupunki
Singapore
Tällainen kiertokirje tuli vastaan:

Hiekkaa rattaisiin...

Rakkaat ystävät!

Tiedättehän meneillään olevan kilpailun siitä, kuka on Suomen suurin henkilö. On mielestäni älytöntä nimetä yksi henkilö ehdottomaksi ykköseksi

- pieni kiusanteko kilpailulle olis paikallaan....

Ehdotan, että äänestämme kaikki Suomen suurimmaksi henkilöksi Väinö Myllyrinteen. Hän oli 246 cm pitkä ja oli aikanaan (1909-1963) myös Euroopan suurin mies. Ehdoton ykkönen.

Äänestää voit ylen nettisivuilla kirjoittamalla ehdokkaan nimen ruutuun

Äänestyslomake

Jos lähetät tämän viestin eteenpäin ystävillesi, Väinö voittaa!

Olen ketjukirjeiden uhri, ja tämä pila on sentään niin hupaisa, että miksipä ei :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei saakeli, mulla kävi ihan sama mielessä. Tai sitten voisi äänestää Savolaisen Markoa, siinäkin on aika suuri mies. :worship:

Jo sen suurimman suomalaisen nimeäminen on mielestäni mahdoton juttu, parempi olisi jos etsittäisiin vaikka kymmenen merkittävintä suomalaista, siihen äänestykseen minäkin olisin osallistunut.

Hehe, oli pakko kirjoittaa äänet Väinölle.

Eikö meidän pitäisi laittaa nimet juuri Savon Makelle?!

Täältäkin lähti väinölle ääni. Kamoon, koko pakkis pistämään väinölle ääniä niin saadaan hupia koko kansalle :hyper:

Väinö oli suurin. Guinesissa lukee jopa 251,4cm, mutta viimeinen mittaus Meilahden sairaalassa oli 246cm. Väinö oli kuuleman mukaan myös aika vahva.

Grotesk sanoi:
Eikö meidän pitäisi laittaa nimet juuri Savon Makelle?!

Ottamatta nyt kantaa siihen, onko Väinö todella "se suurin", kannatan itse Väinön äänestämistä (ja äänestinkin jo, kuten myös emäntä ja :david: ), koska se on tuossa alkuperäisessä mailissakin mainittiin. Pelkästään pakkotoiston äänillä tuskin kisaa voitetaan, sen sijaan yhdessä tuon kiertävän emailin ja muiden forumien avustuksella Väinön voitto voi olla jopa mahdollinen. Vitsi tulee huomatuksi, sen sijaan johonkin 30. sijalle yltämällä ei kukaan sitä havaitse.

Olen samaa mieltä alkup. viestin kirjoittajan kanssa siitä, että tälläiset "suurimmat suomalaiset" äänestykset ovat typeriä, jo siksi että hengissä olevia saa äänestää, jolloin nämä saavat ylivoimaisen etulyöntiaseman. Veikkaisin itse Tarja Halosen voittavan tämän kisan, mikäli Väinö ei pistä paremmaksi! :D

Äänestetty on.

edit. Laitoin BikeBB:lle tämän, vaikkei paljoa porukkaa olekaan

Pulla, myös muropaketti näyttäs olevan Väinön takana, sieltäkin se pari tuhatta ääntä.. :D

Väinölle ääni tottakai!

propsit väinölle

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom