Suuri tupakointiketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ras
  • Aloitettu Aloitettu

ras

Meille jotka tykkää, ja miksei myös niille joille se aiheuttaa itkupotkuraivarin.

Itse kuulun sarjaan tervelliset elämäntavat miinus hedonistiset paheet.
Fysiikka on sen verran kovaa luokkaa etten tule koskaan aiheuttamaan yhteiskunnalle esimerkiksi ylipainosta aiheutuvia "verovarojen haaskausta". ;) Mielenterveyskin pysyy kurissa kun annan välillä heikkouksille periksi enkä grindaa hauista askeettisesti 24/7. ;)

Tupakointi tappaa mutta minä en välitä. Kanssa ihmisiä en koskaan harrastuksillani kiusaa.

Ja sitten asiaan, törmäsin tälläiseen http://www.postal-cigs.com/
Hulvattoman halvat hinnat, "kotiin kuljetus", tulee EU:n sisältä ja postittavat useammat kartogit erillisinä lähetyksinä, niin ei pitäisi olla mitään vaaraa tulliin jäämisestä, eikä postikuluja!

Vanha sanonta sanoo että jos se on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole.
Onko kellään mitään kokemuksia?

Ainakin tuolta tulee kassalle mentäessä "tietoturvavarmenne ei ole kelvollinen" -ilmoitus, mutta se nyt ei välttämättä tarkoita mitään...

Nimim kahvi ja rööki, nautinto kuin pumppi :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm..saanko udella minkä ikäinen ketjun aloittaja on? Koska itselläni oli just 15-16 vuotiaana kun alotin samanlainen asenne: Tupakka tappaa, mutta en välitä. Nykyään turputtelen edelleen, mutta tekis mieli lopettaa. Ei siks, että oisin huomannu sen haittaavan salitreeniä, vaan siks että päivä päivältä siitä on vaikeempaa päästä eroon ja ennen ku huomaatkaan niin oot polttanu sen 25 vuotta ja sulla todetaan keuhkosyöpä. Mutta pakko myöntää joo, aamulla kun keittää kahvit ja menee parvekkeelle vetäseen ne päivän ekat sauhut, siitä syntyvää tunnetta voi melkein verrata orgasmiin. Melkein.

kyllä se aamurööki maistuu ja tuntuu ihan saatanallisen hyvältä, päivän muut röökit sitte maistuuki ihan perseeltä varsinki ku röökää 15min välein.

pitäis itsekki lopettaa koko paska.

kyllä se aamurööki maistuu ja tuntuu ihan saatanallisen hyvältä, päivän muut röökit sitte maistuuki ihan perseeltä varsinki ku röökää 15min välein.

Jos tuo on totta niin sulla menis sillon 2 maxiaskia päivässä. Millä vitun ajalla niin paljo voi polttaa, minä vaan kysyn?

Kannattaa se lopettaminen, ei tarttee olla sherlock että tajuaa miten :david: hommaa tupakointi on. Verrattavissa ryöstömurhaan, menee rahat ja henki. Joo en hurskastele enempää, poltin itekkin junnuna 4-5v, olin vähä :david:

Mulla on ihan sama tilanne! Jotain tälle perkele pitäs kohta jo tehdä!
Sitäpaitsi nortti-askin hinta nousee ens vuoden alusta 4.30 --> 4.60e :wtf:

Jos tuo on totta niin sulla menis sillon 2 maxiaskia päivässä. Millä vitun ajalla niin paljo voi polttaa, minä vaan kysyn?

Mulla menee vajaa 2 normaali askia päivässä kun oon päivätöissä. Jatkuvasti tahtoo vaan rööki palaa, siitä on tullut sellanen tapa viimesen 5-6 vuoden aikana. Nyt tosin edes vähän on vähän noissa kakkos-hommissa helpottanut, kun ravintoloissa ei enää pariin vuoteen ole saanut polttaa. Vähän isompi kynnys mennä ulos polttelemaan.
Todella hyvä laki btw, mun mielestä!! :)

Lopeta heti tupakointi.

Aika perseestä btw, mun mielestä ja mä en edes polta savukkeita.

No miks on niin paska?
En tiedä mitä teet työksesi, mutta oisko kivaa kun kaikki kulkis sun työpaikalla rööki huulessa ;) Varsinkin kun kerran itse edes polta.

No johan meni jeesusteluksi.

Tupakointi on epäterveellistä, mutta pirun mukavaa puuhaa. Ei kaikkia asioita pidä joutua järkisyin perustelemaan.

Aamuspaddut, kaljan ohessa ja aina kun pitää venata jotain, sillon palaa puksuttaa tupakki meikäläisen huulessa. Ja kivaa on.

eiku me tupakoijat ei saatu lapsena tarpeeksi tissiä joten nyt pitää sitte tupakkia imeskellä

Jos en kävis duunissa, niin onnistuis lopettaminen varmaan helpommin. Aina kun on rööki/kahvitauon paikka niin mitä siinä muka pitäs tehä? Jäädä seisomaan tumput suorina ku duunikaverit menee spaddulle?

eniten vituttaa, jos joutuu perustelemaan tupakointiaan. ei siihen oo mitään hyväksyttävää ja järkevää syytä olemassa, joten vitun tyhmä kysymys.

Tupakka on perseestä ja harvoin hyvänmakuista. Tämän tiedän 20 vuoden tupakointikokemuksella.
Tuosta paskasta ei tee millään muulla mitään kuin nikotiinilla jos elimistö sitä on tottunut saamaan ja pari viimevuotta onkin tullut pääasiassa käytettyä nuuskaa.
0-5 punasta mallua päivässä sitoo vanhat paskat keuhkoihin sopivasti, ettei tarvitse koko ajan räkiä mustaa tervaa ulos.
Täysin idioottimainen tapa.

eniten vituttaa, jos joutuu perustelemaan tupakointiaan. ei siihen oo mitään hyväksyttävää ja järkevää syytä olemassa, joten vitun tyhmä kysymys.

No takuulla vituttaa, tiedän tunteen kun tuntee itsensä tyhmäksi. :)

Jooh, eipä toi tupakointi mitään fiksua puuhaa ole, mutta eipä sitä niin hirveästi menekään. Duunipäivisin 6-7 savuketta ja loppupäivänä riippuen ohjelmasta 1-3. Viikonloppusin kun tulee yleensä oltua selvinpäin, menee semmonen ehkä 5 päivässä. Paha, mutta mukava tapa. :rolleyes:

Oikea tupakkimies ei KOSKAAN sanoisi toiselle tupakkimiehelle noin pahasti.

:hyvä:

Mä oon tupakkamies takuulla elämäni loppuun asti, turha kuvitellakaan että on päässy eroon vaikka olisi käytännössä ollut polttamatta muutaman vuoden. Paluu vanhaan tapaan on pirun helppoa.
Yks väitti 10 vuotta lopettamisesta edelleen teki mieli tupakkaa. Oli polttanu vissiin pienen ikänsä, kaveri yli 50.

Jos pitää jotain polttaa niin mulle on perusteltavissa paljon helpommin joku kannabis, siinä sentään on joku selvä efekti. Röökissä (poislukien aamu-, kahvi- ja ruokasavut) on yleensä ihan paskaa, pelkkää nikotiinivajeen paikkaamista, ei mitään erityistä hyvänolontunnetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom