Varsin outo valinta tekstiksi :Ddrn sanoi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varsin outo valinta tekstiksi :Ddrn sanoi:
Ilmoittelen kunhan olen vähän selaillut.batbug sanoi:Kyllä mun ottamia kuvia viime syksyn kisoista saa käyttää, jos haluaa. bergholm.1g.fi/kuvat Mulle mailia, niin saapi täydessä koossa haluamansa kuvan.
Weeboomi sanoi:Varsin outo valinta tekstiksi :D
Totta se on. Ennen piti raottaa pikkuhousuja että näki pyllyn, nykyään pitää raottaa pyllyä että näkee pikkuhousut.Mike sanoi:Osallistun itsekin tällä kuvalla. Itse otettuja kuvia, joten siksi näitä salikuvia.
drn sanoi:Se on vähän miten sen ymmärtää
"Parhaita tuloksia eivät saavuta bodaajat, jotka harjoittelevat kovimmin, vaan ne, jotka harjoittelevat viisaimmin. No brain, no gain, just pain."
Tätä yritin hakea
makew sanoi:99 % ihmisistä ymmärtää ton väärin.
Ei älyä(edit. lue: ei aivoja), ei tuloksia, VAIN kipua
Pakkotoisto.com
Pforce sanoi:tosi rumat rintalihakset imo.. en tykkää tollasista yhtään
iha btw vaan ;)
Joo,tiedän. Arvasinki jo että tosta tulee kommenttia ;) Voin kattoo jos saisin vähän paremmat kuvat tms nii pakkiksen porukat on ilosia Tai vaihtoehtosesti sit laitan vähän "photoshop magiccia" peliin ;)Pforce sanoi:tosi rumat rintalihakset imo.. en tykkää tollasista yhtään
iha btw vaan ;)
Teen niistä gallerian, numeroin jokaisen ja gallupissa sitten äänestämme voittajan.jp-84 sanoi:Mike, miten aattelit tehdä tuon äänestyksen? Kuvat riviin, valitse paras vai kenties jotenki arvioi kuva pistein 1-10 ja paras keskiarvo voittaa?
ak8400 sanoi:Kuva päivitetty (tai oikeastaan ihan uus..). F5'sta peliin. :thumbs:
Nyt varmaan ainaki lihakset on ihan jees ? ;)