Suuri taustakuvakilpailu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Tee paras Pakkotoisto-aiheinen taustakuva ja voita Sportpharman MRP purkki (39,95€). Vain voittaja palkitaan, muut saa mainetta ja kunniaa.

Kuvassa on oltava P-logo ja/tai Pakkotoisto.com teksti, muuten on aihe vapaa. Jokainen vastaa itse mahdollisista tekijänoikeusrikkomuksista. Ylläpito ei ota kuvia vastaan, vaan jokainen katsoo niille palvelimen, vipit voivat postittaa ne liitteenä tähän trediin. Kuvan koko max 1024*768/500kb. Vain yksi kuva/kisaaja. Kisa loppuu 6.2 sunnuntaina kun tredi suljetaan. Otan ylös kaikki kuvat tredistä ja teen niistä gallerian. Niistä sitten äänestämme voittajan gallupilla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olisko Mike sulla sellaasta kuvaa pakkiksen logosta mitä vois käyttää siinä taustakuvas kun on vähän paska jostain valmiista kuvasta yrittää ottaa (ei tuu niin tarkka)?

Hankala kyllä jotain bodyäijän kuvaa tohon laittaa, koska niitä ei itse oo päässy kuvaamaan. Ei oikein ole hyvätapaista kaapata jostain kuvia tälläiseen käyttöön. Pitänee tyytyä jotain grafiikkaa tekeen.

Pakkislogo isolla resolla tai vektorikuva olis jees antaa täs vaihees yleiseen jakoon. :)

En ehdi tän kummempaa tähän hätään, kun pitää pakata... ;)

attachment.php

Liitteet

• ptausta1.webp
    ptausta1.webp
    25 KB · Katsottu: 2 582
höh.. no minä otan ton tekstin sitte pois. Eli vaihtan ton kuvan tuolta omalta servulta ja pistän saman kuvan tilalle mutta ilman tekstiä.
Mike jos ehit jo ottaa ton ni ota mun kuva uudestaan.. mielestäni se on tyylikkäämpi ilman tekstiä joten... (F5) kiitos! :)

Weeboomi sanoi:
Hankala kyllä jotain bodyäijän kuvaa tohon laittaa, koska niitä ei itse oo päässy kuvaamaan. Ei oikein ole hyvätapaista kaapata jostain kuvia tälläiseen käyttöön. Pitänee tyytyä jotain grafiikkaa tekeen.

Pakkislogo isolla resolla tai vektorikuva olis jees antaa täs vaihees yleiseen jakoon. :)

Kyllä mun ottamia kuvia viime syksyn kisoista saa käyttää, jos haluaa. bergholm.1g.fi/kuvat Mulle mailia, niin saapi täydessä koossa haluamansa kuvan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom