Jaa-a... Joku muukin on uskaltautunut laittamaan lilaa makkarin seiniin... ;) Vaikka itse alkuun olin vähän kahden vaiheilla ton mun makuuhuoneen lilan värityksen suhteen, niin nyt on silmä alkanut pikkuhiljaa tottumaan ja itse asiassa aika moni on muukin tykännyt siitä tai sitten he ovat valehdelleet. Tyytyväisin olin varmaan siitä, että uskalsin laittaa seinille jotain muuta kuin valkoista.
Kumma juttu muuten miten tolla rempalla saa nostettua asunnon arvoa. Mullakin välittäjät arvioivat asunnon hinnaksi (hintapyyntö, ei myyntihinta) noin 50 000 - 60 000 euroa enemmän, mitä itse maksoin siitä remppoineen. Tosin sain asunnon halvalla jo alunperinkin. Myyntihintahan on sitten toinen juttu, mutta uskoisin saavani asunnosta joka tapauksessa voittoa nykyisillä hinnoilla ainakin noin 30 000 euroa.
Laita taicaviitta sun makkarista kuvaa tänne jossain vaiheessa jookosta?
Kumma juttu muuten miten tolla rempalla saa nostettua asunnon arvoa. Mullakin välittäjät arvioivat asunnon hinnaksi (hintapyyntö, ei myyntihinta) noin 50 000 - 60 000 euroa enemmän, mitä itse maksoin siitä remppoineen. Tosin sain asunnon halvalla jo alunperinkin. Myyntihintahan on sitten toinen juttu, mutta uskoisin saavani asunnosta joka tapauksessa voittoa nykyisillä hinnoilla ainakin noin 30 000 euroa.
Laita taicaviitta sun makkarista kuvaa tänne jossain vaiheessa jookosta?