MerZi sanoi:
Vaikka olenpa sen jo oppinut, etten enää osta mitään "väliaikaiskalusteita", sekös nimittäin on tullutkin kalliiksi sitten vähän väliä ostella uutta, "kun ei tuo ollutkaan hyvä". En osta enää mitään, mikä ei ole juuri sitä mitä haen ja minkä kanssa voin elää mieluusti pitkäänkin. Ennemmin sitä säästää jossain muussa ja hankkii vähitellen
Nyt Kärppien voitosta piristyneenä, kommentoin taas täällä hiukan...
Toi yllä oleva päätös on tosi hyvä, rahaa palaa aina enemmän kun ostaa sitä "välttävää", kun jokatapauksessa joutuu vielä ostamaan sen "täydellisen"
Edit: Eleonoora, kun sitä puna-mustaa suunnitteletn, niin tosiaan munkin mielestä punainen sohva vois olla hyvä, isompi yksityiskohta minkä ympärille sitten rakentamaan kokonaisuutta. Ja kun on yksi suurempi yksityiskohta, väriläiskä, ei tarvitse/kannata enää sitä väriä ripotella kuin harkittuihin kohteisiin. Olen itse yhdistellyt punaiseen muita "puhtaita" värejä; mustaa, valkoista... Ja tietty se harmaa sohva, joka nyt ei mielestäni hirveästi pomppaa kokonaisuudesta vaikka väriltään eroaakin.
Tässäkin olet mielestäni aivan oikeilla linjoilla, ei tasapaksusti värejä, yksi yksittäinen (esim se harmaa sohva) menee hyvin, kun muut värit ovat tiukasti esim sen musta-pun-valkoinen, ei hajoa paletti käsiin, ja tämä tietenkin silloin kun halutaan tiukka väriskaala, minä itte en hae kämpässäni tällaista, vaan tilkkutäkkiä, mutta jos kämppääni kattoo, toistuu siellä se parjattu valkoinen ja musta, molemmat värit ovat sellaisia tasapainottavia, muutamia yksityiskohtia olisi pitänyt kuvata, että kokonaisuus olisi tullut paremmin esille.
Joku kuvasi kämppääni mummun mökiksi, aika lähellä on se mitä haen, huom. tyyli on valittu ja tehty niiden huonekalujen pohjalta mitä sain perheeltäni kun muutin tähän kämppään, taas Markon sanoin: Mitä et voi häivyttää, korosta", eli tässä tapauksessa, vaikka olisin halunnut ultratyylikästä ja minimalistista sisustusta, olisi se näillä huonekaluilla ollut aika vaikeata, mikäli asuisin omistusasunnossa, seinät olisi maalattu ja huom. kustakin huoneesta kaikki seinät taikka tapetoitu jollain Ritolan tapetilla, paras sisustuslehti, joka kuvaisi tyyliäni on livingetc.
Ja wau mitkä maisemat kaverilla, pikkasen iski kateus...
Tintsu, en varsinaisesti ole sen countrytyylin ystävä, siellä on kivoja juttuja, haluaisin piristää tätä nykyistä sisustustani esim keittiössä Myran-tuoleilla, mutta kun ovat perkeleet niin kalliita! Sinun kotisi kuulostaa kivalta, ittekin tykkää noista etnistä jutuista:thumbs:
Ja vielä, malttakaa, lopetan ihan kohta, keittiön valkoisista verhoista valkoista seinää vasten, ne eivät ole virhe, vaan hain siinä kuulautta ja keveyttä, perhosensiipiä vastapainona sille raskaalle massiivipuiselle keittiönpöydälle
Kuvitelkaa nyt mielessänne se minun keittiö, ne vanhat huonekalut ja pitsit ja koristeellisuus.....nooh, joko on.... siellä muuten soi joka päivä AC/DC