Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hienoa työtä denniszeims!

Sulla pikkusen hieno kämppä. Varsinki toi viimesen kuvan maisema teki aikamoisen vaikutuksen. Sitte sieltä löyty vielä videotykki ja warfedalen kaiuttimet ni olisin kyllä valmis muutaan asuin paikkaani!

Makuuhuoneen olisin itte pistäny hieman neutraalimaks, mut kukin tyylillään.

Tosi hyvä kämppä, asuisin!

Dennisillä on niin hienot maisemat, että mä en pysty edes sanomaan omaa mielipidettä sisustuksesta nyt... :eek:

MerZi sanoi:
Mä voin tulla teille paikan päälle stailaamaan. :D

Joo, tervetuloa vaan. :D
Mulla on ollu vähän mielessä punainen tai musta sohva. Enemmän olen sen punaisen kannalla ja siihen sit mustat sohvatyynyt..
Mut tää homma on vielä vasta mietintävaiheessa, joten saapahan nähdä, et koska saan otettua edes ekan askeleen tän homman kans, että joskus alkaisin edistyä. Ja kun en vielä tiedä, et joudutaanko/saadaanko muuttaa remontin alta pois..

Hulppeet on näkymät denniszeims'llä! :eek:

Eikä asunnossakaan juuri valittamista, ei taas ihan sitä omaa tyyliäni, mutta eipähän mun asunnosta kyse olekaan. Hieno joka tapauksessa.

Edit: Eleonoora, kun sitä puna-mustaa suunnitteletn, niin tosiaan munkin mielestä punainen sohva vois olla hyvä, isompi yksityiskohta minkä ympärille sitten rakentamaan kokonaisuutta. Ja kun on yksi suurempi yksityiskohta, väriläiskä, ei tarvitse/kannata enää sitä väriä ripotella kuin harkittuihin kohteisiin. Olen itse yhdistellyt punaiseen muita "puhtaita" värejä; mustaa, valkoista... Ja tietty se harmaa sohva, joka nyt ei mielestäni hirveästi pomppaa kokonaisuudesta vaikka väriltään eroaakin. En todellakaan ole mikään guru näissä sisustusasioissa, siksi käytän näitä "varmoja ratkaisuja" enkä yritä liian monimutkaisia toteutuksia. :D Tosin sopiikin mulle hyvin, kun yksinkertaisesta tykkään.

MerZi sanoi:
Vaikka olenpa sen jo oppinut, etten enää osta mitään "väliaikaiskalusteita", sekös nimittäin on tullutkin kalliiksi sitten vähän väliä ostella uutta, "kun ei tuo ollutkaan hyvä". En osta enää mitään, mikä ei ole juuri sitä mitä haen ja minkä kanssa voin elää mieluusti pitkäänkin. Ennemmin sitä säästää jossain muussa ja hankkii vähitellen

Nyt Kärppien voitosta piristyneenä, kommentoin taas täällä hiukan...

Toi yllä oleva päätös on tosi hyvä, rahaa palaa aina enemmän kun ostaa sitä "välttävää", kun jokatapauksessa joutuu vielä ostamaan sen "täydellisen"

Edit: Eleonoora, kun sitä puna-mustaa suunnitteletn, niin tosiaan munkin mielestä punainen sohva vois olla hyvä, isompi yksityiskohta minkä ympärille sitten rakentamaan kokonaisuutta. Ja kun on yksi suurempi yksityiskohta, väriläiskä, ei tarvitse/kannata enää sitä väriä ripotella kuin harkittuihin kohteisiin. Olen itse yhdistellyt punaiseen muita "puhtaita" värejä; mustaa, valkoista... Ja tietty se harmaa sohva, joka nyt ei mielestäni hirveästi pomppaa kokonaisuudesta vaikka väriltään eroaakin.

Tässäkin olet mielestäni aivan oikeilla linjoilla, ei tasapaksusti värejä, yksi yksittäinen (esim se harmaa sohva) menee hyvin, kun muut värit ovat tiukasti esim sen musta-pun-valkoinen, ei hajoa paletti käsiin, ja tämä tietenkin silloin kun halutaan tiukka väriskaala, minä itte en hae kämpässäni tällaista, vaan tilkkutäkkiä, mutta jos kämppääni kattoo, toistuu siellä se parjattu valkoinen ja musta, molemmat värit ovat sellaisia tasapainottavia, muutamia yksityiskohtia olisi pitänyt kuvata, että kokonaisuus olisi tullut paremmin esille.

Joku kuvasi kämppääni mummun mökiksi, aika lähellä on se mitä haen, huom. tyyli on valittu ja tehty niiden huonekalujen pohjalta mitä sain perheeltäni kun muutin tähän kämppään, taas Markon sanoin: Mitä et voi häivyttää, korosta", eli tässä tapauksessa, vaikka olisin halunnut ultratyylikästä ja minimalistista sisustusta, olisi se näillä huonekaluilla ollut aika vaikeata, mikäli asuisin omistusasunnossa, seinät olisi maalattu ja huom. kustakin huoneesta kaikki seinät taikka tapetoitu jollain Ritolan tapetilla, paras sisustuslehti, joka kuvaisi tyyliäni on livingetc.

Ja wau mitkä maisemat kaverilla, pikkasen iski kateus...

Tintsu, en varsinaisesti ole sen countrytyylin ystävä, siellä on kivoja juttuja, haluaisin piristää tätä nykyistä sisustustani esim keittiössä Myran-tuoleilla, mutta kun ovat perkeleet niin kalliita! Sinun kotisi kuulostaa kivalta, ittekin tykkää noista etnistä jutuista:thumbs:

Ja vielä, malttakaa, lopetan ihan kohta, keittiön valkoisista verhoista valkoista seinää vasten, ne eivät ole virhe, vaan hain siinä kuulautta ja keveyttä, perhosensiipiä vastapainona sille raskaalle massiivipuiselle keittiönpöydälle

Kuvitelkaa nyt mielessänne se minun keittiö, ne vanhat huonekalut ja pitsit ja koristeellisuus.....nooh, joko on.... siellä muuten soi joka päivä AC/DC:rolleyes:

Kiitos Hannele rohkaisusta, olen siis edes "sinne päin suunnilleen" menossa sisustukseni suhteen. :) Kai sitä sit vähän "silmää" on sisustus-, ym. "ulkonäköasioille". Ei yhdistele ihan mitä sattuu. <- Tämän takia minä olen ottanut meidän taloudessa sisustuksen hoteisiini, mies kun yhdistelisi mitä värejä ja materiaaleja tahansa ja asettelisi kalusteet miten sattuu... :D

Mua ahdistaisi omassa asunnossa tavaran paljous, vaikka tilat ovatkin ei ehkä pienet, mutta rajoitetut, haluan "ilmavan" (ei oikein kuulosta sisustustermiltä) tunnelman, kalusteita ja esineitä hillitysti ja väljästi. Mulla ei ole pakkoa ahtaa esille kaikkea mitä omistan, tässä suhteessa tyylini on muuttunut (lue: parantunut) siitä ensimmäisestä kodista, minne vanhempien luota muutin. Tosin ehkä se eka koti onkin usein kalustettu ja sisustettu niillä tarpeilla mitä on kotoa ja sukulaisilta saatu, ei mulla ainakaan ollut varaa silloin paljon ostella uutta. Nyt kaikki onkin sitten oikeastaan uutta ja sellaista, mistä todella pidän. :haart:

Edit: Tuosta "väljyydestä" vielä, itseäni ahdistaa omassa olohuoneessa liian iso sohvapöytä. Se on hankittu aiempaan asuntoon, missä oli tilavampi olohuone. En kuitenkaan ole raaskinut/ saanut sitä vietyä pois, kun tuo asunnon toinen asukas niin kovasti tykkää siinä tv:n ääressä joskus ruokailla...

Sain kajarit ja eteiseen lipaston alá Bulletproof :D Ohessa pari fotoa:
Eteinen on vielä kovasti kesken, mutta katseenvangitsijana toimii siis tuo päädyn kaappi.

Kuva myös siivotusta olohuoneesta ;)

telkku.jpg

Noi kajarit jakavat mielipiteitä, itse ostin ne ulkonäön vuoksi, sikä äänikään hassumpi ole. www.podspeakers.com :kuola: Tason alle tarkoitus kehitellä jotkin "jalat" jahka keksii mimmoiset, toi kertopuu ei ole nätein mahdollinen :D

eteinen.jpg

Eteinen, kuten sanottua, on kesken. Oikealle pitäisi löytää joku "ei syvä" hyllykkö/kaapisto/senkki. Laajakuvalinssi pidentää eteistä pitkäksi käytäväksi, niin ei kuitenkaan ole, vaikkakin onhan sillä jonkin verran pituuttakin.

olohuone.jpg

Olohuoneenkin sai vihdoin siivottua ja ne kajarit :kuola:
Lisäksi täällä ehdotetut kaitaliinat ovat uutta.

Hupen maku näyttää olevan aikalailla sama kuin meikäläisellä, tai siis jos meikällä olis varaa laittaa noin upeen mestan :D . Olisko mitään mahdollisuutta Huppe että sit (nyt?) kun kämppä on valmis niin laitat jonkunlaisen kokonaisuuden noista postatuista kuvista niin sais kuvan koko huushollista? Ja ehkä mitä koko hommaan meni aikaa ja mynttiä, jos ei ole salaisuus?

Toi lattia on pirun siisti, lieneekö parkettia? Tota sisustuksen intoa katsoessa tulee kyllä väkisin mieleen että teillä ei voi olla pieniä lapsia tai lemmikkejä ;) . Meikäläisellä on ihan turha haaveilla ainakaan neljään-viiteen vuoteen mistään sisustamisesta kun noi terroristit paukuttaa kaikki lommoille heti ja se mitä ei saada hajalle niin kaadetaan ja hypitään päällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
jambo sanoi:
Tota sisustuksen intoa katsoessa tulee kyllä väkisin mieleen että teillä ei voi olla pieniä lapsia tai lemmikkejä ;) . Meikäläisellä on ihan turha haaveilla ainakaan neljään-viiteen vuoteen mistään sisustamisesta kun noi terroristit paukuttaa kaikki lommoille heti ja se mitä ei saada hajalle niin kaadetaan ja hypitään päällä.

Muistelisin, että Huppe on maininnut täällä perheenlisäystä olevan tulossa, jos en nyt sekoita johonkin toiseen :)
Heti katsoin samaa, että kajareille saa etsiä uuden paikan, kunhan vauva tulee kämppään ja alkaa vähänkin liikkumaan. Mutta todella hienoa sisustusta Hupella, vastaa kyllä minun käsitystä tyylikkäästä täysin :)

nevahood sanoi:
mistä olet salitytsy tuon sohvan löytänyt? Tuollasta etsin pari kuukautta sitten tuloksetta. Onko tuossa vuodemekanismi?

Erityisesti makkarissa on hyvin osunut noi värit kohdalleen.

Sohva on ASKOsta :)

MerZi sanoi:
Mä en ikinä laittaisi noin "värikkäitä" tapetteja. Mikä toi väri on, persikka tjsp. Samoin makuuhuoneen sininen... :rolleyes: Mut makuasioita, kuten tiedetään. Toinen silmiin pistävä seikka, matot... Mummoni harrastaa tuota tyyliä... :nolo:

Ei ollenkaan sen tyylinen asunto, mitä voisin itse kuvitella asuttavani, mutta ei pahalla nämä kommentit tietenkään.

Noniin no... yhdyn kyllä tuohon mielipiteeseen, että jos omaa asuntoa alkaisin laittamaan niin en todellakaan pistäisi ihan kuitenkaan persikan väristä tapettia. Kyllä mä tykkään eniten sellaista vaaleista sävyistä, jotka sopii sitten melkein minkälaisten kalusteiden kanssa vain. Ja toi makkari on mun lempihuone tossa kämpässä :)
Toi kämppä on mun yhden ystävän vanhempien kämppä ja kun siihen muutin niin multa vaan kysyttiin, että mitä värejä tahdon. Sanoin, että olkkariin jotain vaaleata ja makkariin sinistä. Sit vielä sanoin, että sohva mulla on vihreä... Ja sitten kun kämpän valmiina näin niin kyllä mäkin hiukan olin ensin :eek: sillä noi olkkarin tapetit oli niin värikkäät, mutta eipä enää auttanu itku markkinoilla. Ja sit kuitenkin huonekalut sopi niin hyvin seinän väreihin, että aattelin, että ihan OK!

Ja matto... joo... tiedetään :nolo:
Mulla oli aiemmin sininen iso matto, jossa jotain kiinalais-kuvioita ja sohvakin oli sininen, mutta ne sit jäi joskus muinoin exälle ja sit vain sain ton ei niin kauniin maton siskolta kun se nyt sattumalta oli saman värinen kuin sohvakin... mutta samaa mieltä olen siitä, että se todellakin on "mummotyyliä"... Tarkotus ois tässä nyt ostaa uus matto, joku hylly-systeemi, tauluja ja saada vihdoin jo kattolamppukin paikoilleen.
Jotenkin kai vain vuokrakämppään ei oo hirveen kovaa intoa niin kauheesti sisustaa kun se ei oo oma.

Tässä jotain mitkä on mun mieleen.......

http://62.44.243.30/asko/tuotekuvat/isot/hyllystot/style_tv_kokonaisuus.jpg

http://62.44.243.30/asko/tuotekuvat/isot/matot/soon_mat_setti.jpg

http://titanic.geetechnology.fi/asko/tuotekuvat/isot/sohvat/kansi_kulmasohva_int.jpg

http://titanic.geetechnology.fi/asko/tuotekuvat/isot/sangyt/max_sanky_160.jpg

Sitten joskus kun on rahaa enempi ja löytäis sen ihmisen jonka kanssa oma koti jakaa niin mun kodissa ois tollasia huonekaluja ja tosiaan väreinä makkarissa sinistä (tummempaa kuin nykysessä), olkkarissa jotain beigen sävyistä ja keittiössä ehkä sellasta vaaleata keltaista tai jotain vastaavaa....

Salitytsy sanoi:
Jotenkin kai vain vuokrakämppään ei oo hirveen kovaa intoa niin kauheesti ....
Toi on kyllä NIIN totta. Jos tässä nyt kuitenkin vuoden päivät kituuttelisi vuokralla ja sitten alkaisi katsella omaa, ehkä... Jotenkin tuntuu tyhmältä maksaa kallista vuokraa, kun samalla rahalla lyhentäisi lainaa. Mutta siihen asunnonhankinta-asiaan kun vaikuttaa niin moni muukin asia...

Tääkin kämppä on niin monesta paikkaa rempallaan, mut ei oo inspiraatiota alkaa paljon rempata, kun ei oo oma, ja kun tästä kuitenkin muutetaan pian pois.

Lohiluola

Uskaltaudun itsekkin laittamaan omasta asunnosta parit fotot. Kämppä ei ole ihan valmis vielä, ja tulee sitä tuskin koskaan olemaankaan koska en tässä kauaa asu.
Eli luukku on KK-opiskelijoille tarkoitettu tilava 21-neliön vuokrapenthouse, jonka seiniä ei saa maalata, tai niihin propata mitään kiinni. Seinillä on kaikille soluasujille tutut x-tasonsuuntaiset listat seinäkiinnityksiä varten. Mikä tietenkin vähän rajoittaa sisustamista. Eikä tuo mahtava neliömääräkään mikä kovin positiivinen tekijä ole. Otin eteisestä ja keittiöstä myös kuvat, joista näkee miten ihana värimaailma laatoissa ja kaapeissa on.

Viimeksi muokattu:
Keittiö

Ja foto vielä keittiön hempeistä laatoista.

Saa arvostella vapaasti, en pahastu vaikka miten haukutaan. Itse viihdyn ja se kai se oman asunnon sisustamisen tyylin ratkaiseekin :)

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom