Eleonoora sanoi:
Liika punainenkaan kun ei ole hyvästä. Kai.
Mä voin tulla teille paikan päälle stailaamaan. :D
Mä olen käyttänyt punaista olohuoneessa (laitoin joskus syksyllä kuviakin, tosin nyt on mm. uusi sohva) verhot, sohvalle tyynyjä ja viltti, lisäksi joitain pieniä punaisia yksityiskohtia/esineitä, esim. valaisin nurkassa yms. Sohva mulla on tumman harmaa divaani, joka mielestäni sopii punaisen kanssa.
Asiasta viidenteen... Hehkun täällä sisustuksen onnea: löytyi viimein ruokailuryhmä jollaista olen halunnut kauan. Pitää laittaa kuva kunhan saan keittiön kuosiin. Tummaa massiivipuuta tuntuu vieläkin löytyvän nihkeästi (ruokailuryhmissä), tai jos löytyykin niin malli on sitten jotain muuta kuin yksinkertaisen tyylikästä. Tai vastaavasti hinta jotain muuta kuin meikäläisen budjetille sopivaa (=hain alle 700€ kaikkineen).
Vaikka olenpa sen jo oppinut, etten enää osta mitään "väliaikaiskalusteita", sekös nimittäin on tullutkin kalliiksi sitten vähän väliä ostella uutta, "kun ei tuo ollutkaan hyvä". En osta enää mitään, mikä ei ole juuri sitä mitä haen ja minkä kanssa voin elää mieluusti pitkäänkin. Ennemmin sitä säästää jossain muussa ja hankkii vähitellen, kun ostaa jyskistä sitä kaikkein halvinta.
Ainut miinus tuossa ruokailuryhmässä on se, kun on kuuden hengen. Yksinkertaisesti ei vain alkanut mistään löytyä pienempää (no iskusta totta kai olisi tilauksesta saanut, mutta ne hinnat) joten päädyttiin tuohon, vaikka neljän hengen ryhmä olisi riittänyt ja sitä haettiin. Mutta toisaalta, jospa tämä lisäisi vielä systeemin käyttöikää, kun ei tartte sitten alkaa uusimaan, jos joskus onnistun jostain siemenen saamaan ja siitä onnistun perheenlisäystä kasvattamaan. :D Tuohon tilaan, mikä meillä nyt on, pöytä on toki ihan auttamattoman iso ja noinkin näyttävänä kokonaisuutena kaipaisi tilaa ympärilleen, mutta eipä tota tietenkään kämpän perusteella hankittu. Eikä tässä nykyisessä asunnossa olla kuin enää max. muutama kuukausi. (Sitten etsitään kämppää pöydän mukaan...)
Seuraavaksi sitten vaihtoon tv-taso (ja telkkari?). Nykyinen on tietty ihan hyvä ja jämäkkä, mutta ei vaan ole sitä tyyliä mitä haluan olohuoneessani katsella. Hankin taannoin olohuoneeseen tumman massiivipuisen hyllyn mihin saan kirjojani ym. säilytykseen, samaa tyyliä ajattelin tv-tasoon. Vielä kun joskus saisi Maxi-sohvapöydän...
(Siis iskun/askon sellainen, ei se mikä googlettamalla löytyy :D)