Paikalla ollaan
Olen yrittänyt pienentää niitä kuvia kämpästäni, mutta kun en osaa, nyt pitää pyytää joku opettamaan ihan kädestä pitäen, jos tällä minun vanhalla rotiskolla edes voi mitään tehdä.
Aikaa on vienyt myös 2 yökylään tullutta lasta ( siis omien 2 kpl lisäksi ) ja huominen koiranhakureissu, hssss lapset eivät tiedä vielä mitään;)
Jos nyt jotain kerron nopeasti kämpästäni...
-58,5 m2 kaupungin perusvuokrakämppä, ei saunaa, kylppärissä muovilattia + seinät, kaikkialla muovimatot ja valkoiset lastulevy seinät, tummanruskeat ikkunan pokat, 2h + keittiö, lapsilla makkari ja itte nukun olkkarissa
-sisustus kasattu kokoon 4 vuodessa sukulaisten ystävällisellä avustuksella ja penniä venyttäen
-huonekaluista olen ostanut vain 120cm runkopatjan ittelle, mäntyisen (!) kerrossängyn lapsille, valkoisen neliöruudullisen kirjahyllyn Askosta, ikeasta keittiön jakkarat ja ...no eipä muuta
-saatua on keittiön talonpoikaispöytä 1900-luvun alusta, massiivipuinen työpöytä 1900-l. alusta, nojatuoli 40-luvulta, kirjahylly 60-l. pesukomuutti 40-l. kampauspöytä 70-l. ja siskolta lainassa monilaatikkoinen lipasto mallia jysk ja sivusta vedettävä sohva jotain ehkä 20-l.
-tärkeimmät aarteet ensimmäisestä palkasta ostettu peltirasia, missä teepussit ja päällä nalle puhin kuvia, vasta kehystämäni Lennonin taulu, kierrätyskeskuksesta 20mk (!!!!) maksanut Robin Dayn tuoli ja kaikki valokuvat lapsistani
-tyyli on iloinen, kodikas, kulunut, ajallisesti kerrostunut, romanttisen raikas
-korjaamista/tuunaamista odottavat tällä hetkellä yksi 70-l tuoli, uusrokokoo tyylinen pikkupöytä ja krominen trumpettimallin sohvapöydänjalka
-ihailen modernia ja selkeää tyyliä esim. Huppe:thumbs: mutta en kykene siihen itte, tykkään kuluneista esineistä, kirpputoreilla penkomisesta ja tavaroitten laittamisesta ( vrt koulutus verhoilija )
-en ole juurikaan mikään ekoihminen, mutta kierrätän kaiken ja huollan ja korjaan tarvittaessa
-olen lapsellisen innostunut sisustamisesta, minulla on 14 sisustuskirjaa
-paras kiitos neuvoistani tuli juuri siltä pariskunnalta, mikä oli valinnut talon jokaiseen huoneeseen eriväriset seinät, siis minä en ollut neuvonut laittamaan erivärisiä seiniä enkä maalaamaan voimakkailla väreillä taikka muutenkaan neuvonut tekemään jollain tietyllä tavalla, olin vain kertonut omia havaintoja sisustamisesta ja rohkaissut tekemään heille itselleen mieluisia ratkaisu eikä esim ajatella asunnon jälleenmyyntiä, vaan että miettikää minkälaisen tunnelman haluatte luoda, viihdyttekö avarassa tilassa vai pienissä pesissä, haluatteko yhtenäisen linjan vai onko jokainen huone oma maailmansa...ja sellaista sisustusfilosofiaa, tämä keskustelu käytiin työni vuoksi ( myin kiintokalusteita)
-laitan tänne kuvat omasta kodistani heti kun joku käy ne pienentämässä minulle
...kiitos ja anteeksi;)