Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näin on. Kuljetin ensin pihaan 4 neliöä täysin ilmaisia suomalaisia kiviä. Ongelmat alkoi sitten, kun laskin paljon ne painavat. Aivan liikaa siihen nähden mitä seinä ja lattia olisivat kestäneet. Sitten piti alkaa etsiä täysin samanlaista kivijäljitelmää. Onneksi sellainen löytyi, vaikka siitä köyhtyikin aivan perkeleesti, mutta painoa olikin vain siedettävät pari sataa kiloa.

Niin ja nämä ostin siis suomalaiselta yritykseltä, mutta rahti tuli rapakon takaa. Kuvien perimmäinen tarkoitus oli esittää, että verhoilukiviä ostettaessa kannattaa varautua siihen, että pakkaukset voivat olla on täysin luokattomia (eli niitä on mahdoton liikutella yksin ja suurin osa kivistä on ottanut osumaa.) Katotaan saako näistä alennusta kun huomenna reklamoi. Valmiista seinästä tulee muutaman viikon päästä sitte kuvia.

Laitahan Mika1979 sitten niitä kuvia heti kun on valmista niiden spottienkoin osalta.
Ei nuo kyllä pääse kuvissa oikeuksiin, pitäis nähdä paikanpäällä.

Mika vois pitää esittelyn joskus :D

Lol. Hienoa settiä Lahdesta:

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6052276

Missä kamoissa tuonkin suunnittelija on ollut :D

On kyllä ööh "luovia" väri- ja materiaaliyhdistelmiä. Toisaalta voi olla livenä tolkuttoman hienokin jos nuo materiaalit on laadukkaita (niinkuin varmaan ovatkin).

6914482.jpg

on varmasti laadukkaita materiaaleja, ja paikan päällä on varmasti (osittain) todella upeankin näköinen. liikahan on tunnetusti kuitenkin aina liikaa, tuosta voisi muuttaa n. 40-50% sisustuksesta normaaliin, "perinteisempään" tyyliin ja jättää loput elementit valikoidusti paikoilleen, niin asunto olisi varmasti silmiä hivelevä.

tai ehkä asunnon omistaja on toteuttanut sitä ajatusmallia että "mitä sillä on väliä mitä muut ajattelevat, kunhan itse diggaa...?" - tai sitten kyseessä on vaan joku jumalattoman rikas kaveri, joka haluaa varakkuuden näkyvän ulospäin asunnossaan. vaikka sitten tyylikkyydenkin kustannuksella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh, varmaan jonkun venäläisen rakennuttama kämppä. Tuossa just yhdistyy omaan silmään niitä hirvityksiä mistä saa pahimmat painajaiset, rauhattoman olon ja stressin kun pitää silmiään auki. :D

Mä vierastan monen eri puulajin yhdistämistä samassa kämpässä, saati sitten samassa tilassa, eri väristen metallien yhdistelmiä ja tuossa todellakin noita erilaisten kivien, tiilien, kaakeleiden ja laattojen yhdistelyä. Tulee jotenkin todella rauhaton fiilis, jollaista en omaan kotiini haluaisi. Mutta makunsa kullakin ja jokainen tehköön kodistaan linnansa, missä itse parhaiten viihtyy.

Valkoinen työpöytä kelpais tänne heti miten. Pitäis mahtua kaksi 30 tuumaista näyttöä sekä näppis ja piirtopöytä eikä sais olla 140cm leveämpi.

Onkos tämä pöytä löytynyt jo?

Me etsittiin korkeakiiltoista ruokapöytää ja tuollaista olisi ollut tarjolla. Saa 130x80cm ja 180x90cm, kumpikaan koko ei tosin sitten ollut meille passeli, mutta tuo pienempi voisi toimia työpöytänä.

VIVA ruokapöytä

http://www.iskukoti.fi/IskuASP/tuotesiirto.nsf/0/CDB159DC41FEBA8EC2257402003FE30F/$file/31697-002-00000.jpg

Samoin Saksalaiselta Hülsta-nimiseltä valmistajalta löytyy aika laajavalikoima, erilaisia pöytiä ja työtasoja. Jotain ainakin myy Kodin1.
http://www.now.de/

tai ehkä asunnon omistaja on toteuttanut sitä ajatusmallia että "mitä sillä on väliä mitä muut ajattelevat, kunhan itse diggaa...?" - tai sitten kyseessä on vaan joku jumalattoman rikas kaveri, joka haluaa varakkuuden näkyvän ulospäin asunnossaan. vaikka sitten tyylikkyydenkin kustannuksella.
Mä näkisin todennäköisimpänä skenaariona jonkun kiviä ja laattoja myyneen yrityksen konkurssipesän ostamisen kivaan könttähintaan... :D Tai ehkä kaveri myy ite noita ja tuo onkin myyntinäyttely jolloin koko sisustus on mennyt firman piikkiin ja koko valikoimakin on saatu esille.

Tuo ei muuten ole sisustusta vaan susistusta.

Edellisellä sivulla kyselin oviratkaisun perään alkoviin ja olen nyt päätymässä tuollaiseen pariin liukupeiliovia valkoisena kuvasta poiketen. .... Mutta oliskos noita ovia Ikeassa?
Tähän oviasiaan piti vielä ehdottaa tällaista ladon ovi -mallia. Ei ehkä valmiina saa täältä, mutta tuollaisella kiinnityksellä olis varmaan pienitöisempi asentaa kuin seinien sisään (?) piilotettuna, ja voishan tota ilmettä tosta vähän itse muokkailla eteen päin.

Onkos tämä pöytä löytynyt jo?

Me etsittiin korkeakiiltoista ruokapöytää ja tuollaista olisi ollut tarjolla. Saa 130x80cm ja 180x90cm, kumpikaan koko ei tosin sitten ollut meille passeli, mutta tuo pienempi voisi toimia työpöytänä.

VIVA ruokapöytä

http://www.iskukoti.fi/IskuASP/tuotesiirto.nsf/0/CDB159DC41FEBA8EC2257402003FE30F/$file/31697-002-00000.jpg

Samoin Saksalaiselta Hülsta-nimiseltä valmistajalta löytyy aika laajavalikoima, erilaisia pöytiä ja työtasoja. Jotain ainakin myy Kodin1.
http://www.now.de/
Edelleen haussa on, mut eipä nyt taas tajunnut, että sitähän vois hakea ruokapöytääkin, pöytä mikä pöytä kun ei laatikostoja tartte. Thanks. Täydellisesti sopiva tuo pienempi.

Tähän oviasiaan piti vielä ehdottaa tällaista ladon ovi -mallia. Ei ehkä valmiina saa täältä, mutta tuollaisella kiinnityksellä olis varmaan pienitöisempi asentaa kuin seinien sisään (?) piilotettuna, ja voishan tota ilmettä tosta vähän itse muokkailla eteen päin.

Aika nasta idea kyllä. Taidan rakennella itse tommoset "pukeutumishuoneeseen" jonne on 140cm leveä aukko. Säästääkin varmaan tuhat euroa. Noita on varmasti turha valmiina kysellä mistään.

3153941628_595450c044_o.jpg

^ & ^^ No jos tykkää. Ei kyllä mulle iske taas tuo latolook yhtään. Kyllä mä taidan ne ovet ihan sinne seinän sisään upottaa jos se ei remppamiehelle mitään ongelmaa tee.

Kävin eilen katselemassa peiliovia Bauhaussissa ja K-raudassa ja eihän ne puristeovet kalliita ole jos vakiokokoja käyttää. Lattialankkuakin löytyi eli toivotaan että pysytään aikataulussa ja remppa valmis ennen juhannusta.

Ainoa mikä saattaa sotkea on se että isännöitsijä tuntuu olevan hyvin kiinnostunut siitä mitä rempataan vaikkei siihen pitäisi hänellä olla mitään sanomista kun uusi lakikin tulee voimaan vasta ensi kuussa noita remontteja koskien. Ainoa mistä pitäisi periaatteessa edes ilmoittaa on pienen seinänpätkän purku mikä ei taatusti ole kantava, no varmistellaan se vielä. Toivotaan ettei nyt viivästyksiä tule.

Tuosta kauhukämpästä missä sekava sisustus: Suomalaiset tyypit ja 50+ ikäisiä erittäin varakkaita. Rahalla ei saa tyylitajua. Kysyin kaverilta kun asuu naapurissa :D (Olin varma että venäläisiä)

Suositut

Back
Ylös Bottom