Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mietin tossa, että kannattaisiko tuollainen valkoinen työpöytä tehdä itse? Esimerkiksi jostain korkeakiiltoisesta tai muuten mukavasta pöytälevystä, jota käytetään esim. keittiön tasojen päällä? Saako niistä sahauttaa minkälaisia pöytälevyjä tahansa? Käsitykseni mukaan noita pöytien jalkojakin on nykyään tarjolla monenmoisia, jos sellaiset haluaa.

Valkoinen työpöytä kelpais tänne heti miten. Pitäis mahtua kaksi 30 tuumaista näyttöä sekä näppis ja piirtopöytä eikä sais olla 140cm leveämpi.
Mooblelta saa mittojen mukaan ja haluamallaan värillä hyvännäköisiä, simppeleitä pöytiä. Mitään laatikoita ja härpättimiä noihin ei kyllä saa, jos sellaisia sattuu kaipaamaan. Ei luonnollisestikaan ole aivan ilmaista kun mittojen mukaan tehdään, mutta saapahan sopivan.

Mietin tossa, että kannattaisiko tuollainen valkoinen työpöytä tehdä itse? Esimerkiksi jostain korkeakiiltoisesta tai muuten mukavasta pöytälevystä, jota käytetään esim. keittiön tasojen päällä? Saako niistä sahauttaa minkälaisia pöytälevyjä tahansa? Käsitykseni mukaan noita pöytien jalkojakin on nykyään tarjolla monenmoisia, jos sellaiset haluaa.

Ikealta saa muutamalla kympillä. Myös mittojen mukaan valmiiksi tehtynä. Maksimipituus kai jotain 6 metriä ja maksimisyvyys noin 120cm.

Valkoinen työpöytä kelpais tänne heti miten. Pitäis mahtua kaksi 30 tuumaista näyttöä sekä näppis ja piirtopöytä eikä sais olla 140cm leveämpi.

Härskin siisti parketti!

pThree291.jpg

ite aattelin laittaa ton työ huoneeseen. ja jos oikeen pilkkua aletaan nussii nii se on laminaattia :D

Härskin siisti parketti!
ite aattelin laittaa ton työ huoneeseen. ja jos oikeen pilkkua aletaan nussii nii se on laminaattia :D

Muija oli tilannu näytekappaleen tollasesta, ja sit otettiin raksamessuilta muutama pala. Tehtiin koirankarvoilla testi, että missä värissä näkyy parhaiten ja pistetään se tummin missä näkyi karvat huonoimmin. Tarkoitus olis lyödä kaikki lattiat tolla :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ikealta saa muutamalla kympillä. Myös mittojen mukaan valmiiksi tehtynä. Maksimipituus kai jotain 6 metriä ja maksimisyvyys noin 120cm.
Mistä kohtaa niiden sivuilla? Ja saako kiiltävää valkoista, vai onko peruIkeaa, eli VITUN RUMAA.

Tuollainen laminaatti on "ihan kiva" kun sen ekan kerran näkee, mutta siihen se sitten jääkin. Itse just valkkailen saunaan, suihkun ja WC:n laattoja ja vaikeaa on yrittää valita sellaisia, jotka kestävät oikeasti aikaa. Jos on löytänyt jonkun kivan kuvan ideaksi, niin harva kuvista on enää niin "siisti" kun sitä katsoo vaikka viikon välein muutaman kuukauden ajan. Tai sitten mä vaan tylsistyn niin nopeasti. Muutama idea on nyt, joita olen useamman kuukauden jo funtsinut ja eivät vielä tunnu tylsiltä. Toisaalta niissä ei ole mitään niin erikoista, tai ehkä saunassa on. Erikoisemmissa pinnoissa menee se uutuuden viehätys yleensä aika nopeasti. Sen takia ne ehkä toimivat paremmin pieninä annoksina tehosteena.

Nyt pitäis löytää jostain tasan tarkkaan tätä tyyliä oleva meikkipöytä, tumma pitää olla, peilillä ja valoilla. Tulee itselle, ei mimmille, aion hinaa tuossa alasti meikit naamaan joka aamu.

Tää ko kappale maksaa tuhannen taalaa, joten varmaan löytyy vastaavaa hieman edullisemminkin, en ala itse tekemään.

Liitteet

• photo-17.webp
    photo-17.webp
    14,5 KB · Katsottu: 1 873
Tuollainen laminaatti on "ihan kiva" kun sen ekan kerran näkee, mutta siihen se sitten jääkin. Itse just valkkailen saunaan, suihkun ja WC:n laattoja ja vaikeaa on yrittää valita sellaisia, jotka kestävät oikeasti aikaa..

Itse valkkasin lähes vastaavan mutta ilman tekstejä (kl32, 8mm), nimenomaan ihan sen vuoksi että "kestäisi aikaa" ainakin käytännössä. Harmaassa ja puusyisessä kuviossa ei uskoakseni kovin helposti pari skradua näy. Tosin tuo käyttöluokka näkyy aika paljon hinnassa, en nyt tiedä pitkällä juoksulla olisiko esim. kl33 sitten jossain tulevassa vuokrakämpässä paljonkin parempi vaihtoehto.

Mistä kohtaa niiden sivuilla? Ja saako kiiltävää valkoista, vai onko peruIkeaa, eli VITUN RUMAA.

Ei ole sivuilla. Kannattaa käydä zoomailemassa paikan päällä. Mittatilauksena saa minkäkokoisen tason tahansa. Toimitusaika kai n. 4vk.
Tossa esimerkkiä hinnasta:
http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80153777

Toki mittatilauksena jonkinsortin lisähinta. Itse ainakin muistelen että tuota oli kiiltävänä, luettelo kertoo myös ettei valkoista kiiltävää ovea saa, paikan päällä kuitenkin on esillä kiiltävä valkoinen kaapinovi ja sitä voi tilata.

1) Mistä saisin maton, jonka värisävy olisi vaaleahko kullanväri? Ei mtn miljoonan euron mattoja. Kaikeista paras olisi metritavarana myytävä setti.

2) Mistä vois löytää ISOHKON pyöreän pöydän lasten korkeudessa? Eli kunnollinen halkaisija (ei mtn 60cm) mutta matalat jalat.

Voittajavinkin antanut saa ison pusun!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom