Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noniin kaikki Pakkiksen sisustuspäälliköt. Minulla jalkalistojen osto edessä. Valkoiset hakusessa. Onko nykysisustus näyttänyt uusia suuntia jalkalistojen malliin yms., vai vieläkö laitellaan peruspalikkaa seiniin? Tyyli tulee olemaan hyvinkin minimalistinen, joten sillä silmällä neuvoja haetaan.

valkoiset leveät listat mahdollisimman yksinkertaisena peruslistana. itse neljäs kämppä 3 v sisään kun remppaan. ensimmäisissä käytin tummia lattian värisiä. viime kämppään leveät valkoiset ja nyt sama homma. on tyylikkäät ja tuttu sisustussuunnittelijakin samaa mieltä. makuja toki monenlaisia mutta nämä mielestäni ajattomat ja koskaan ei näytä hölmöltä.

Tietääkö kukaan mikä tapetti on kyseessä?
5440-Kohde1_TaloKodikas1.jpg

Ulf Moritz, Scala

http://www.marburg.com/en/mt/wohnwelten/romantik/u_m_scala02.php

www.seinaruusu.fi

Mikäs väri/väriyhdistelmä on nyt cool? Ajattelin, notta josko päräyttäisi ja maalaisi seinät ihan piruuttaan. Beige ja sen sävyt sekä vivahteet taitaa olla jo vähän lame. Älkää välittäkö muusta sisustuksesta, värivinkit kiinnostaa.

Ruskean sävyt on aika hienon näköisiä. Me maalattiin huone 2 eri sävyllä, osa seinistä vaaleammalla ja osa tummalla. Hieno ja tyylikäs tuli.

Löytyykö miltään merkiltä mustaa päältätäytettävää pyykinpesukonetta??
Aika paha väri, näkyy sitten muuten ihan joka helvetin tahra ja kun pesukone on kyseessä, niin sen lähistöllä on yleensä toimintaa ja vettä. Mustaan jää jumalauta naapurinkin vesitahrat.

Onkohan kukaan tehnyt viimeaikoina täydellistä keittiöremonttia? Tyrkyllä olisi rempattava kämppä ja sattumoisin valmiiksi rempattu samassa taloyhtiössä. Kiinnostaisi tietää mitä kannattaa varata keittiön tekemiseen, mikäli ei aio sitä itse asentaa, koneet (jääkaappi, pakastin, mikro, liesi, liesituuletin ja hella), kaapistot ja pinnat pitäisi saada. Mielellään vähän parempaa laatua (mielellään rosteria ja tummaa puuta). En ole vielä käynyt asioimassa liikkeissä, enkä netissäkään kovin tarkkaan syynännyt.

Itse arvioin, että selviäisin 15k€:lla, mutta mahdanko olla pahasti hukassa?

Edit: Niin, suuruusluokka riitäisi.

Selviät, meillä meni koko kettiöön semmoinen 10 donaa koneineen ja siinä oli kuitenkin kivitasojen arvo puolet. Domukselta otettiin. Kivee jos ottaa, niin se itse kivi ei kamalia maksa, mutta se, että siihen tuupataan reikää ja muotoa, niin se maksaa mansikoita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkohan kukaan tehnyt viimeaikoina täydellistä keittiöremonttia? Tyrkyllä olisi rempattava kämppä ja sattumoisin valmiiksi rempattu samassa taloyhtiössä. Kiinnostaisi tietää mitä kannattaa varata keittiön tekemiseen, mikäli ei aio sitä itse asentaa, koneet (jääkaappi, pakastin, mikro, liesi, liesituuletin ja hella), kaapistot ja pinnat pitäisi saada. Mielellään vähän parempaa laatua (mielellään rosteria ja tummaa puuta). En ole vielä käynyt asioimassa liikkeissä, enkä netissäkään kovin tarkkaan syynännyt.

Itse arvioin, että selviäisin 15k€:lla, mutta mahdanko olla pahasti hukassa?

Edit: Niin, suuruusluokka riitäisi.
Ikealta lataat suunnittelusoftan ja piirrät keittiön itse koneineen. Softa kertoo hinnankin. 5000 euroakin varmaan riittäisi jos tahdot halvan. 7ke luulisi riittävän jo parempaan (3.5ke kaapit ja 3.5ke koneet). + työ. Kyllä minä voisin sen tonnilla pystyyn pistää. Stadissa varmasti pyytävät enemmänkin.

Aika paha väri, näkyy sitten muuten ihan joka helvetin tahra ja kun pesukone on kyseessä, niin sen lähistöllä on yleensä toimintaa ja vettä. Mustaan jää jumalauta naapurinkin vesitahrat.

Tiedän että on paha väri, mutta kylppärin kalusteet on wengen väriset ja ajattelin että tumma pesukone sopisi siihen kokonaisuuteen paremmin kun perus valkoinen.. Vai olisko muita hyvin ehdotuksia?

Tiedän että on paha väri, mutta kylppärin kalusteet on wengen väriset ja ajattelin että tumma pesukone sopisi siihen kokonaisuuteen paremmin kun perus valkoinen.. Vai olisko muita hyvin ehdotuksia?
No jos sulla vain on mitään muuta vaihtoehtoa, niin ota ihmeessä. Kyllähän tuohon uppoaa metallin värinenkin ja se ei sentään ihan jokaista tahraa ja pisaraa paistattele.

Mut joo, olishan noi toki vitun siistin näköisiä, edestä ladattava olisi parempi tommoisessa tornissa, on kuitenkin jemmassa suurimmaksi osaksi ja vain julkisivu on tahrassa.

xx6470b_tc7040b_fiilis_ed-264x366.jpg

Rupes oikeesti himottamaan kun olis keittiössä tornissa rumpu ja kone.

Ja tuon merkki on siis Upo.

PK 6470B -pesukone 518 euroa
TC 7040B -kuivausrumpu 569 euroa

Niin ja tämä nyt liittyy osaksi sisustukseen, rummun olemassaoloa ei kannata väheksyä, on meinaan elämä 100 x helpompaa kuivausrummun kanssa.

Vitun hienoa, mun siisti taulu tuli Suomeen, mutta ei koskaan perille saakka, vaan sain mailin tänään, että vitun taulu on palautettu lähettäjälle jostain tuntemattomasta syystä. Kun sain mailin, niin taulu on jo jenkeissä. Maksoin sentään 157 taalaa tuosta, vitun vittu mitä perseilyä. Fedex sählää oikein urakalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom