Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko tästä Maskun ale-sohvasta mihinkään? Kukaan ostanu/istunu? FL 407 KULMADIVAANI VALK BISON KOKONAHKA 1195e
78111d6c60b9a8a4eeecdc7690eabbc8

Nyt olisi sadesuihku hakusessa. Onko kellään kokemuksia? Mihinkähän hintaan niitä saa asennettuna?
Mulla on moinen ja varsin hyvät kokemukset on. Oikein miellyttävä. On mulla siinä kyljessä kaverina käsipeli, ihan vain varmuudeksi. Enpä ole tuota tainnut tosin suihkussa ollessani montaa kertaa käyttää.

Hinta riippuu tietysti monesta asiasta, ei pysty mitään hintaa kyllä ainakaan itse heittämään. Sellaisen huomion voisin tosin heittää, että se nousuputki, joka tarvitaan siis sekoittajasta sinne katonrajaan, on aivan hävyttömän hintainen suhteessa siihen mitä se tekee (kyllä, kuljettaa veden sekoittajasta sinne ylös). Ne suuttimet itsessään eivät niin kallitta sitten olekaan ja sekoittajaksi tietty käy mikä tahansa sitten onkaan mieleinen.

100e luokkaan bauhausissa halvin, tosin se on aika räkäsen näköinen jos vertaa niihin kalliimpiin jotka maksoi luokkaa 500e. jos haluaa ostaa sekoittimineen päivineen niin 250e luokkaa k-raudassa.... se oli ihan suht siedettävän näköinen ja sisälsi myös käsisuihkun, piti ostaa pakettina eli erikseen sitä lautasta ja käsisuihkua eivät myyneet. joku 500e lautasesta ja juoksuputkesta(ja varmasti tuotakin kalliimpia vielä löytyy) on kyllä aivan sairas hinta, kunnolla ilmaa nuissa hinnoissa.

Viime viikolla sain mun ihanuuden Vepsäläiseltä. <3

sohva2.jpg

sohva4.jpg

Kyseessä Adean Play sohva, johon tehty aikalailla muutoksia. Höyhentäyte vaihdettu ei-allergisoivaan ja yksi pitkä istuin tyyny jaettu kahtia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
100e luokkaan bauhausissa halvin, tosin se on aika räkäsen näköinen jos vertaa niihin kalliimpiin jotka maksoi luokkaa 500e. jos haluaa ostaa sekoittimineen päivineen niin 250e luokkaa k-raudassa.... se oli ihan suht siedettävän näköinen ja sisälsi myös käsisuihkun, piti ostaa pakettina eli erikseen sitä lautasta ja käsisuihkua eivät myyneet. joku 500e lautasesta ja juoksuputkesta(ja varmasti tuotakin kalliimpia vielä löytyy) on kyllä aivan sairas hinta, kunnolla ilmaa nuissa hinnoissa.

Kyllähän noihin rahaa saa menemään. Jotkut Hansgrohen mallit taisi olla 1200 euroa sekoittajan kanssa.

Nyt olisi sadesuihku hakusessa. Onko kellään kokemuksia? Mihinkähän hintaan niitä saa asennettuna?
Aivan parhautta. Itse möin Hans Grohenin Raindance pienen suihkukahvan muistaakseni Inskalle.
Nyt ostin pari päivää sitten pari tuollaista suurempaa kattoon asennettavaa sadesuihkua:

Hinta 45e/kpl + putket 70e/kpl. Halkaisija 20cm. Tohon Oraksen hana 120e. Ei ole kallis ei.

Itse ostin Grohen Rainshower Jumbo setin, käsisuihkulla ja pinta-asennettavana. Suihkulautasen halkaisija 400mm. Suurin lautanen jolle verkkopaine kuulemma riittää. Hyvää noissa rainshowerin lautasissa pitäisi olla, että jokaiselle suuttimelle on oma putki, joten suihku on todella tasainen ja mukava. Suuttimet kanssa todella hyvin likaa hylkivää silikonia, joten riittää kun silloin tällöin pyyhkäset kädellä suuttimet puhtaaksi. TODELLA laadukkaan tuntuiset osat ovat muutenkin verrattuna moneen muuhun valmistajaan, ainakin tässä sarjassa. Asennus vielä tekemättä, mutta olen koe käyttänyt kuitenkin olen.

Kuvassa oleva suurin malli jää itselle ja joutavana olisi tuo kuvassa oleva keskimmäinen lautanen!

.iCMS_zoom_GROHE_Duschsysteme_Euphoria__Rainshower__Rainshower_Jumbo.jpg

rainshower-jumbo-jpg.jpg

Mukana sain siis tuon pienemmän lautasen halkaisija 210mm, tämä 210mm olisi myytävänä ylimääräisenä! Sopivuus pitäisi olla todella moneen sarjaan käypänen. http://kauppa.taloon.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=GRH-28368

Seuraava teksti lainattu täältä: http://kauppa.taloon.com/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=GRH-27174

GROHE DreamSpray
Suihku on varustettu GROHE DreamSpray-teknologialla. Tämä korkealaatuinen innovaatio takaa veden optimaalisen annostelun ja lyömättömän suihkukokemuksen. Vesiteknologian asiantuntijana Grohen tavoitteena on kehittää ylivertaisia suihkuja ainutlaatuisilla ominaisuuksilla.

Autojen tavoin suihkuissakin on moottori. Poikkeuksellinen laatu, tarkkuus ja osien lukumäärä erottavat GROHEn suihkut kilpailijoista.

Ainutlaatuisen rakenteen ansiosta jokaiseen suuttimeen annostellaan sama määrä vettä, josta on tuloksena tasainen suihku. Eli riippumatta siitä, minkä suihkukuvion haluat, voit olla varma siitä, että se tulee olemaan kokonaisvaltainen nautinto.

Kalkin kertyminen on historiaa GROHE SpeedClean-suuttimien ansiosta. Monikomponenttisilikonista valmistetut suuttimet varmistavat, että pyyhkäisy kädellä poistaa kaiken kalkkikertymän.

GROHE CoolTouch-teknologia muodostaa suojaavan kerroksen kuuman veden ja käsisuihkun pinnan välille. Se estää myös kromipinnan halkeilun ja varmistaa, ettei se ole koskaan liian kuuma - todellinen etu kun huuhtelet kylpyhuonetta kuumalla vedellä.

Ok. Kuvia sitten tänne, vaikuttaa mielenkiintoselta projektilta. :)
Ei tästä nyt mikään ihmeellinen tule, mutta paljon on kuitenkin lähtökohdasta mökki muuttunut. Tarkoituksena on ollut tehdä omaan käyttöön viihtyisä poikamies boksi, jossa tärkeimpänä on viihtyvyys ja erinlaisten uusien juttujen kokeilu. Sisustuksessa kukka tapetteja ja pitsiverhoja ei tule näkymään, eikä liian iloiset värit muutenkaan raiskaa silmiä;). Pitää tiputella kuvia tässä kohta puoleen, harmittaa vaan kun ennen remontin aloittamista otetut "before" kuvat on melkein kaikki hävinnyt:(

Back
Ylös Bottom