Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Inska sanoi:
Hienon näköistä jälkeä tuo Nopain:n muutos, mutta ei kai sulla hyvä mies pyöri tuuletinvalaisin makuuhuoneen katossa!? :)

Jos ei muuta niin sillähän saa Apocalypse Now! fiiliksen kun makaa sängyllä hikisenä viskikännissä ja kuvittelee että helikopterit laskeutuu.

haenko sanoi:
Joo kun saat ne seinille ,niin pannaan namari näyttely pystyyn :hyper:
Täältä löytyy 16 naamaria,pari isoo taulua,patsaita,90kg baarikaapi,3 isoa sisustuslamappua.
Kaikki teakwood thailand.
Joo on se kiva et jää jotain säilyviä muistoja reissuista, muutakin kun jenkkakahvat vyötärölle :D
Miten sait baarikaapin kuljetettua? Paljon maksoi kuljetus?

NoPain sanoi:
Tässä hiukan kuvia minun projektista ennen ja jälkeen. On vähän pimeitä osa.

No huh, mistähän aloittaisi! Todella hyvin osuu omaan makuuni! (hmmm, ollaankin vissiin ennenkin todettu sama asia?)
Ensimmäisenä onnittelut loistavasta valinnasta: Hans Grohe Raindance, ne ketkä eivät tiedä mistä puhun, kannattaa kokeilla itse ;)
Todella magea tuo vuolukivilaatta, on vaan turkasen kallista!
Mikä vessanpönttö, ihan magea ja simppeli, mistä ostit, paljon maksoi?
Mageat liukuovikaapit, mistä ostit, paljon maksoi? Sinäkö se suosittelit joskus sitä "Sarmanttia"?
Eikö ole aivan SAATANAN hyvä jääkaappi? Varsinkin se miracle zone + jääpala"kone"? :D
Me ostettiin tuosta se korkea versio, eli 205cm korkea, kuvasta vaikea hahmottaa kumpi sinulla on.

Tosi hyvää jälkeä kaikenkaikkiaan!
(tuuletinvalaisin pilaa kokonaisuuden :urjo: onhan se kyllä kätevä mutta... )

Mahtavaa että Pakkislaiset ;) tykkäävät sisustaa, tuttavapiirissä tuppaa olemaan sellaista että otetaan sukulaisilta ne huonekalut mitkä vain ilmaiseksi saadaan ja tyrkätään ne minne mahtuu...

Inska sanoi:
Hienon näköistä jälkeä tuo Nopain:n muutos, mutta ei kai sulla hyvä mies pyöri tuuletinvalaisin makuuhuoneen katossa!? :)
Kyllä se vaan pyörii. Mikä ihme siinä nyt on? Kesähelteillä ajaa ilmastoinnin virkaa. Olen nimittäin semmoista kovasti hikoilevaa mallia joten tuo minimiasennossa pistää ilman mukavasti kiertämään ilman pelkoa vilustumisesta. Eikä pidä mitään ääntäkään, joten koko yön voi huoletta pitää päällä. Tässä mielessä myös parempi vaihtoehto kuin ikkunan auki pitäminen(pihan melu ei häiritse). Eikä ikkunan auki pitäminen kesällä mitään autakaan.

Edit:
Ai se on vaan tyylitön :D. No sen kestää, kun tiedää miten hyvää se mulle tekee ;)
Huppe sanoi:
Hans Grohe Raindance, ne ketkä eivät tiedä mistä puhun, kannattaa kokeilla itse :)
Olen kyllä ollu tyytyväinen valintaan. Ostohetkellä hiukan kirpas mutta jo ensimmäinen kokeilu todisti, että kyllä kannatti.
Huppe sanoi:
Mikä vessanpönttö, ihan magea ja simppeli, mistä ostit, paljon maksoi?
Mageat liukuovikaapit, mistä ostit, paljon maksoi? Sinäkö se suosittelit joskus sitä "Sarmanttia"?
Westerberg on valmistaja ja K-Raudasta ostin. Hintaa en kyllä muista.

Komero on tosiaan sieltä Sarmantista. Eteisessä on vielä toinen. Maksoivat n. 3000€ yhteensä. Elämä on.

Jääpalakone jaksaa viihdyttää vieläkin ;)

NoPain sanoi:
Kyllä se vaan pyörii. Mikä ihme siinä nyt on? Kesähelteillä ajaa ilmastoinnin virkaa. Olen nimittäin semmoista kovasti hikoilevaa mallia joten tuo minimiasennossa pistää ilman mukavasti kiertämään ilman pelkoa vilustumisesta. Eikä pidä mitään ääntäkään, joten koko yön voi huoletta pitää päällä. Tässä mielessä myös parempi vaihtoehto kuin ikkunan auki pitäminen(pihan melu ei häiritse). Eikä ikkunan auki pitäminen kesällä mitään autakaan.

Tarkoitin sisustuksellisesti se ei oikein sovi kun kämppä on muuten noin hyvännäköinen. Kuten Huppe tuossa sanoi niin onhan se kätevä mutta..
Se aiheuttaa mussa ainakin vähän samanlaisen reaktion kun karvanopat autossa. Mulle siitä tulee sellainen mielikuva nuoren ekasta kämppä jossa on palapeilit, viinapullot lasivitriinissä ja tuuletinvalaisin katossa. Eli vähän otti silmään.
Ei herneitä, kätevähän se on jos tuuletusta kaipaa. Mutta kun threadin nimi on sisustamiseen liittyvä niin arvostelin :piis:

Inska sanoi:
Tarkoitin sisustuksellisesti se ei oikein sovi kun kämppä on muuten noin hyvännäköinen. Kuten Huppe tuossa sanoi niin onhan se kätevä mutta..
Se aiheuttaa mussa ainakin vähän samanlaisen reaktion kun karvanopat autossa. Mulle siitä tulee sellainen mielikuva nuoren ekasta kämppä jossa on palapeilit, viinapullot lasivitriinissä ja tuuletinvalaisin katossa. Eli vähän otti silmään.
Ei herneitä, kätevähän se on jos tuuletusta kaipaa. Mutta kun threadin nimi on sisustamiseen liittyvä niin arvostelin :piis:
:kippis1: Ei herneitä. Hyvä saada kritiikkiä. Kämpässä oli muuten palapeilit vielä ennen remonttia. Otin pois. Mulla ei aiemmin opiskelijana ollu varaa tuuletinvalaisimeen, joten nyt se oli pakko saada nyt :hyper:

Tekemällä oppii. Ensimmäinen oma kämppä, joten virhearviointejakin pitää tehdä. Ehkä seuraavasta jätetään tuulettimet pois :)

NoPAin: Mistä ostit makuuhuoneen seinähyllyn? Näyttää kuvassa pidemmälle kuin Ikean malli. Semmosta kaipailisin :)

Niin ja se tuuletin makkarissa rokkaa, itse laitoin myös uuteen kämppään :D

Olen jo jonkun aikaa koittanut etsiä lamputonta kattotuuletinta ja vielä suht isoa semmoista, mutta en ole löytänyt. Oisko kellään vinkkejä?

man1ac sanoi:
NoPAin: Mistä ostit makuuhuoneen seinähyllyn? Näyttää kuvassa pidemmälle kuin Ikean malli. Semmosta kaipailisin :)

Niin ja se tuuletin makkarissa rokkaa, itse laitoin myös uuteen kämppään :D
Ihan piti vähän aikaa miettiä, että mistäs se hylly tuli ostettua, kun Ikean hyllykin oli harkinnassa. Taisi olla Kodin Ykkösestä toi hylly. Olisko 150cm leveä, kun Ikean on 110cm.

Hyvä, että joku muukin on tehnyt johtajaratkaisun ja laittanut tuulettimen kattoon :)

Pitäis saada siniseen huoneeseen sinistä valoa. Pitäis olla varmaan ainakin 6000K värilämpö, mutta osaako kukaan sanoa onko noissa pienissä halogeeneissä suuria spektrieroja?

Pistetääs tänneki kuva, kun väsäsin jonkinsortin taulut seinälle. Idea on jostain sisustusohjelmasta, että kehystetään jotain mieluista kangasta seinälle.

Vaikka ei ihan priimaa olekaan, niin saa ainakin valkoista seinää vähän piiloon.

Liitteet

• taulut.webp
    taulut.webp
    29,7 KB · Katsottu: 925

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anonymity sanoi:
Onko sulla Orid Kingston -sohva? Näyttää ainakin samanlaiselta ja saman värisiltä noi tyynyt. Jos on, niin eikö oo huippu makuusohva?

Täyden 10 pisteen bongaus! :D Sohvasta ei näy kuin vähä tyynyn kulmaa.
Sohvan ostossa ykköskriteerinä oli se, että se on mahdollisimman mukava istua/maata ja että se on hyvännäköinen. Kingston oli valinta :)

Ei oo vielä Kingstonin voittanutta.

Se on ihan huippu, kun siihen mahtuu kaksi makaamaan rinnakkain ihan kepeesti, eikä oo edes ahdasta. Mulla on se kolmen istuttava. Pitkään pohdin minkä värisen sohvan ottaisin ja millä kankaalla, mutta jostain päädyin tuohon perusmalliin. Sopii mun kodin väreihin.

Kingston on ihan ehdoton sohva, omistan ittekkin sellasen 235 leveän. Ei vaan mahtunut tähän mun nykyiseen koppiin sisään :D

hifimiehet! tuli oridin kangastauluista mieleen että noihan on hyvät akustointia lisäävät huonekalut,miten noi kannattais toteuttaa ja väsätä että sais mahdollisimman tehokkaasti akustoitua?

tenu sanoi:
hifimiehet! tuli oridin kangastauluista mieleen että noihan on hyvät akustointia lisäävät huonekalut,miten noi kannattais toteuttaa ja väsätä että sais mahdollisimman tehokkaasti akustoitua?

Sopivan akustointilevyn päälle haluamaasi kangasta, mutta niin ohutta, että ilma menee helpolla läpi.

joo tänks,googletin ja rautakaupasta ilmeisesti löytyy näitä levyjä,toivottavasti saa yksittäiskappaleina ettei tarvii koko paalia ostaa

Mulla ois ylimääräisiä Ecophonin akustiikkalevyjä yksittäiskappaleina, jos kiinnostaa.

Huppe jatkaa remppaa. Ilta venyi 02:30 saakka perjantaina näitä tuulikaapin komeroita kasatessa..
image052.jpg

Kuvasta hankala saada selvää mutta se on otettu eteisen puolelta oven tältä puolen. Vasemmalle kulman taakse jää "pukeutumistila" ja ulko-ovi. Taustalla näkyy seuraava remppakohde: kotiteatterihuone.

Huppe sanoi:
Huppe jatkaa remppaa. Ilta venyi 02:30 saakka perjantaina näitä tuulikaapin komeroita kasatessa..

Mä ostin makuuhuoneeseen Hopen keskiruskeita kaappeja kans.

PS. Myyjä sanoi, ettei tuossa varmaan 15 minuuttia kauempaa mene, jos on ennen koonnut kaappeja. Meiltä meni 3 mieheltä aikaa 1,5 tuntia, että saatiin 2 kaappia kasattua ja siististi seinään. Mitens sulla? :)

Back
Ylös Bottom