Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hamara sanoi:Vähän offtpoic, mutta Huppe toi sun taulu on tosi hieno. Saaks udella mistä olet tuommosen aarteen löytänyt?
Miten muuten tuo lankkujäljitelmä laminaatti, keräytyykö pölyt noihin uriin? Itse mietimme sitä ja unohdimme sen kun ajattelimme että sinne kerääntyy pölyä/likaa.
Mitä puuta tuo lattia on olevinaan? Hyvän näköinen.bulletproof sanoi:
Ah, tuttua tavaraa mutten tunnistanut. Suomessa on se huono puoli että täällä on suunnilleen yksi asia muodissa kerrallaan (vieläkö merbau?) ja muuta ei sitten edes saa. Tai no saa mutta se maksaa...bulletproof sanoi:Se on olevinaan joku eksoottinen puulaji, Cocobolo. En tiedä onko sille mitään suomalaista nimeä. Paradorin lattia on kyseessä.
parador
Juu, tuo oli kyllä pirun painava, omasta mielestäni nuo taulut tulivat enemmän myyntiin vasta noin vuosi sitten, kun pari kolme vuotta sitten niitä ei monessakaan paikassa näkynyt, noh kauppoja ja kaupunkeja on niin paljon että jokaisella on jotain omaa myytävää mutta Chiang Mai on noiden puutuotteiden ja käsitöiden mekka.Anonymity sanoi:Noita Hupen tauluja myydään kaikkialla Thaimaassa. Itse ostin kaksi pienempää, eri koossa olevat samanlaiset taulut, jotka eivät ole kolmiosaisia. Kolmiosaisenkin olisin halunnut, mutta ei ollut enää käsiä millä kantaa. Vanhan matkalaukun jätin sinne ja ostin sieltä uuden isomman mihin tuliaiset mahtuivat... ;) (Ai Thaimaako ja varsinkin Bangkok varsinainen tavarahelvetti...?)
Saman tyyppisiä Buddha -tauluja (tai jotain vastaavia) myydään Pakkotoisto -myymälän vieressä Kalevankadulla. Liikkeen mini on Pineapple ja hinnat ovat huomattavasti kalliimpia kuin Thaimaassa. http://www.pineapple.fi/
Itse olen myös ostellut noita mustia puupatsaita, joita paljon on Suomessakin myynnissä, nämä siis Thaimaasta ja osa Karibialta. Guadeloupesta raahasin sellaisen puunaamion, se on magea, kun vain saisi purettua nuo muuttolaatikot jossain välissä ja kamat seinälle/hyllyille.Inska sanoi:Ai tällä on muitakin jotka rahtaa tuota puutavaraa ahkerasti ulkomailta :D
Mullakin no tuota sälää jo ihan riittävästi kertynyt, mutta tällä hetkellä odottavat muuttolaatikoissa sitä hetkeä kun pääsee muuttamaan joskus omaan kämppään. Sellaisia puunaamareita oon keränny vähän liikaakin ja voi olla ettei kohta seinät enää riitä niille. Egyptistä ostin ainoastaan kunnon vesipiipun koristeeksi ja sitten noita naamareita. Eihän ne kovin epyktiläisiä ole mutta ei siellä muutakaan järkevää ostettavaa ollu. Helvetin rumiahan ne on mutta niin oon mäkin, joten sopii hyvin sisustukseen ;)
Ikeasta löytyi.pollo sanoi:NoPain, mistä tuollainen jalustamallinen riisipaperi valaisin, siis mistä hommasit sen? Itse en ole täältä Oulun suunnalta löytänyt mistään tuollaista. :(
NoPain sanoi:Tässä hiukan kuvia minun projektista ennen ja jälkeen. On vähän pimeitä osa.
Vähän reilu 20 tonttua siihen meni. Lisäksi vielä isäni teki suuren osan työstä, joten työn osuus ei kuulu tohon. Nyt pitäs uusia huonekalut mutta budjetti vetää viimeisiään Hiljaa hyvää tulee.Uncle Sam sanoi:Tosi buénon näkönen. Saako kysyä, paljonko paloi rahaa remontointiin, kalusteisiin, sisutamiseen yms. noin suurinpiirtein? Tai hintaraamia? Paljon meni näköjään uusiksi, eli oisko 10-15 tonnia?