Suuri sisustusthread (Kuvia?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vähän offtpoic, mutta Huppe toi sun taulu on tosi hieno. Saaks udella mistä olet tuommosen aarteen löytänyt?

hamara sanoi:
Vähän offtpoic, mutta Huppe toi sun taulu on tosi hieno. Saaks udella mistä olet tuommosen aarteen löytänyt?

Kyseessä on 3 palasta koostuva puukaiverrus. Ostin sen Chatuchak -viikonloppumarkkinoilta Bangkokista. Kaverin käyntikortti minulla on jos samanlaisen häneltä tahtoo tilata. Uskoisin että noita saa Chiang Maista miltä kulmalta tahansa paljon halvemmalla, itse taisin maksaa tuosta noin 30euroa.

Miten muuten tuo lankkujäljitelmä laminaatti, keräytyykö pölyt noihin uriin? Itse mietimme sitä ja unohdimme sen kun ajattelimme että sinne kerääntyy pölyä/likaa.

Vähän mekin ensin mietittiin noita uria tuossa laminaatissa, että miten sinne kertyy pölyä ym. Mutta päädyttiin kuitenkin tähän, koska kyseinen kuosi oli sävyltään ja ilmeeltään juuri sellainen kun haluttin. Mitään ongelmia pölyn suhteen ei ole ollut. Ihan normaalissa siivouksessa harjalla tai imurilla lähtee kaikki helposti. Eli ei ole onneksi tarvinnut katua. Kuitenkin koko asuntoon tuli tuo lattia.

bulletproof sanoi:
Se on olevinaan joku eksoottinen puulaji, Cocobolo. En tiedä onko sille mitään suomalaista nimeä. Paradorin lattia on kyseessä.
parador
Ah, tuttua tavaraa mutten tunnistanut. Suomessa on se huono puoli että täällä on suunnilleen yksi asia muodissa kerrallaan (vieläkö merbau?) ja muuta ei sitten edes saa. Tai no saa mutta se maksaa...

Ach so, tuo paradorhan on Bauhaussin kamaa. Excellent! Miltähän Zebrano näyttäs lattiassa... :kuola:

Noita Hupen tauluja myydään kaikkialla Thaimaassa. Itse ostin kaksi pienempää, eri koossa olevat samanlaiset taulut, jotka eivät ole kolmiosaisia. Kolmiosaisenkin olisin halunnut, mutta ei ollut enää käsiä millä kantaa. Vanhan matkalaukun jätin sinne ja ostin sieltä uuden isomman mihin tuliaiset mahtuivat... ;) (Ai Thaimaako ja varsinkin Bangkok varsinainen tavarahelvetti...?)

Saman tyyppisiä Buddha -tauluja (tai jotain vastaavia) myydään Pakkotoisto -myymälän vieressä Kalevankadulla. Liikkeen mini on Pineapple ja hinnat ovat huomattavasti kalliimpia kuin Thaimaassa. http://www.pineapple.fi/

Anonymity sanoi:
Noita Hupen tauluja myydään kaikkialla Thaimaassa. Itse ostin kaksi pienempää, eri koossa olevat samanlaiset taulut, jotka eivät ole kolmiosaisia. Kolmiosaisenkin olisin halunnut, mutta ei ollut enää käsiä millä kantaa. Vanhan matkalaukun jätin sinne ja ostin sieltä uuden isomman mihin tuliaiset mahtuivat... ;) (Ai Thaimaako ja varsinkin Bangkok varsinainen tavarahelvetti...?)

Saman tyyppisiä Buddha -tauluja (tai jotain vastaavia) myydään Pakkotoisto -myymälän vieressä Kalevankadulla. Liikkeen mini on Pineapple ja hinnat ovat huomattavasti kalliimpia kuin Thaimaassa. http://www.pineapple.fi/
Juu, tuo oli kyllä pirun painava, omasta mielestäni nuo taulut tulivat enemmän myyntiin vasta noin vuosi sitten, kun pari kolme vuotta sitten niitä ei monessakaan paikassa näkynyt, noh kauppoja ja kaupunkeja on niin paljon että jokaisella on jotain omaa myytävää mutta Chiang Mai on noiden puutuotteiden ja käsitöiden mekka.

Ilman matkalaukkuja sitä lähdettiin tuolle ekalle reissulle ja 90kg oli tavaraa poistullessa (ilman lisämaksua!!!). Samuraimiekat möin jo Mikelle kun eivät pirut mahtuneet enää kämppään :(

Olis kiva nähdä minne Mike on ne laittanut? :kuvia:

Joo tältä lempäälästä löytyy vastaavanlainen taulu kun tossa hupen kuvassa on tosin vain kaksi osainen.
Ostettiin juuri tuolta chiang maista syys-lokakuussa tänävuonna,hintaa oli muistaakseni 20€
Thaimaasta on kyllä tuotu tota puusälää riittävästi mm. baarikaappi,naamioita ym . varmaan öbaut 200kg
Kyllä ne siellä pohjois thaimaassa ovat huomattavasti edullisempia kuten myös kaikki muu tavara ja eläminen.

Ai tällä on muitakin jotka rahtaa tuota puutavaraa ahkerasti ulkomailta :D
Mullakin no tuota sälää jo ihan riittävästi kertynyt, mutta tällä hetkellä odottavat muuttolaatikoissa sitä hetkeä kun pääsee muuttamaan joskus omaan kämppään. Sellaisia puunaamareita oon keränny vähän liikaakin ja voi olla ettei kohta seinät enää riitä niille. Helvetin rumiahan ne on mutta niin oon mäkin, joten sopii hyvin sisustukseen ;) Egyptistä ostin ainoastaan kunnon vesipiipun koristeeksi ja sitten noita naamareita. Eihän ne kovin epyktiläisiä ole mutta ei siellä muutakaan järkevää ostettavaa ollu. Bongi pitää sijoitella johonkin huoneen nurkkaan. Saakohan noista mistään suomesta, tietääkö ketään/kukaan?
Mä ainakin tykkään entä omassa kämpässä on jotain tavaraa joka muistuttaa matkustamisesta ja tuo vähän omaa väriä kämppään. Ei sellaista krääsää mutta sopivasti koriste-esineitä.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Inska sanoi:
Ai tällä on muitakin jotka rahtaa tuota puutavaraa ahkerasti ulkomailta :D
Mullakin no tuota sälää jo ihan riittävästi kertynyt, mutta tällä hetkellä odottavat muuttolaatikoissa sitä hetkeä kun pääsee muuttamaan joskus omaan kämppään. Sellaisia puunaamareita oon keränny vähän liikaakin ja voi olla ettei kohta seinät enää riitä niille. Egyptistä ostin ainoastaan kunnon vesipiipun koristeeksi ja sitten noita naamareita. Eihän ne kovin epyktiläisiä ole mutta ei siellä muutakaan järkevää ostettavaa ollu. Helvetin rumiahan ne on mutta niin oon mäkin, joten sopii hyvin sisustukseen ;)
Itse olen myös ostellut noita mustia puupatsaita, joita paljon on Suomessakin myynnissä, nämä siis Thaimaasta ja osa Karibialta. Guadeloupesta raahasin sellaisen puunaamion, se on magea, kun vain saisi purettua nuo muuttolaatikot jossain välissä ja kamat seinälle/hyllyille.

Joo kun saat ne seinille ,niin pannaan namari näyttely pystyyn :hyper:
Täältä löytyy 16 naamaria,pari isoo taulua,patsaita,90kg baarikaapi,3 isoa sisustuslamappua.
Kaikki teakwood thailand.
Joo on se kiva et jää jotain säilyviä muistoja reissuista, muutakin kun jenkkakahvat vyötärölle :D

Tässä hiukan kuvia minun projektista ennen ja jälkeen. On vähän pimeitä osa.

Liitteet

• keittio1.webp
    keittio1.webp
    22,9 KB · Katsottu: 735
  • kylpyhuone1.webp
    kylpyhuone1.webp
    31,9 KB · Katsottu: 768
  • kylpyhuone2.webp
    kylpyhuone2.webp
    35,9 KB · Katsottu: 904
  • kylpyhuone3.webp
    kylpyhuone3.webp
    25,6 KB · Katsottu: 1 010
  • Makuuhuone.webp
    Makuuhuone.webp
    23,7 KB · Katsottu: 941
Tuossa vielä muutama. Tuollainen putkihässäkkä piti peittää keittiön kaappien taakse :) Taitaa muuten olla sama jääkaappi kuin sulla Huppe.

Liitteet

• Makuuhuone2.webp
    Makuuhuone2.webp
    28,5 KB · Katsottu: 511
  • IMG_1108 (2).webp
    IMG_1108 (2).webp
    15,2 KB · Katsottu: 488
  • Kuva(11).webp
    Kuva(11).webp
    17,7 KB · Katsottu: 475
NoPain, mistä tuollainen jalustamallinen riisipaperi valaisin, siis mistä hommasit sen? Itse en ole täältä Oulun suunnalta löytänyt mistään tuollaista. :(

pollo sanoi:
NoPain, mistä tuollainen jalustamallinen riisipaperi valaisin, siis mistä hommasit sen? Itse en ole täältä Oulun suunnalta löytänyt mistään tuollaista. :(
Ikeasta löytyi.

NoPain sanoi:
Tässä hiukan kuvia minun projektista ennen ja jälkeen. On vähän pimeitä osa.

Tosi buénon näkönen. Saako kysyä, paljonko paloi rahaa remontointiin, kalusteisiin, sisutamiseen yms. noin suurinpiirtein? Tai hintaraamia? Paljon meni näköjään uusiksi, eli oisko 10-15 tonnia?

NoPainilla on kyllä erittäin hieno kokonaisuus! :thumbs:

Jes, itsellänikin alkaa remontti viikonloppuna

Uncle Sam sanoi:
Tosi buénon näkönen. Saako kysyä, paljonko paloi rahaa remontointiin, kalusteisiin, sisutamiseen yms. noin suurinpiirtein? Tai hintaraamia? Paljon meni näköjään uusiksi, eli oisko 10-15 tonnia?
Vähän reilu 20 tonttua siihen meni. Lisäksi vielä isäni teki suuren osan työstä, joten työn osuus ei kuulu tohon. Nyt pitäs uusia huonekalut mutta budjetti vetää viimeisiään :) Hiljaa hyvää tulee.

Hienon näköistä jälkeä tuo NoPain:n muutos, mutta ei kai sulla hyvä mies (oletan) pyöri tuuletinvalaisin makuuhuoneen katossa!? :)

Back
Ylös Bottom